۷۴۳۷۳۵
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

چرا مفسدان اقتصادی نمی‌رقصند؟!

محمد زعیم‌زاده در روزنامه فرهیختگان نوشت: مختصات ماجرا تا جایی که ما می‌دانیم از این قرار است: دخترکی ۱۷ ساله در اینستاگرام ویدئو‌هایی از رقص خودش منتشر می‌کند، صفحه پربازدید می‌شود و به مخاطب چندصدهزار نفری می‌رسد.

محمد زعیم‌زاده در روزنامه اصولگرای فرهیختگان(نزدیک به علی اکبر ولایتی) نوشت:

خودتان را جای مردم بگذارید؛ دقیقا وسط معرکه‌ای که عامه مردم منتظرند خبر برخورد با اخلال‌گران بازار ارز، سکه، کالا و... و مسببان حس نه‌چندان مناسب اقتصادی و دانه‌درشت‌ها را بشنوند و ببینند، توسط شما دعوت می‌شوند پای فیلم اظهارات دخترک رقاص ۱۷ ساله بنشینند. این اقدام برای مردم -تازه اگر خیلی خوش‌بین باشند- یک پیام بیشتر ندارد و آن اینکه خط و روندی در بخش‌هایی از ارکان مدیریتی کشور وجود دارد که به‌جای آنکه در برابر مفسدان اقتصادی و کارتل‌های تودرتوی غیرشفاف مالی که در شرایط جنگ اقتصادی دشمن ستون پنجم شده‌اند مشت آهنین داشته باشد در برابر خطاهای اجتماعی ریز و درشت که عموما برخورد و مواجهه نرم فرهنگی می‌طلبد، شمشیر بران است.

مگر می‌شود در حالی که سوالات زیادی درمورد فساد اقتصادی افراد گوناگون در افکارعمومی وجود دارد و هر روز در رسانه‌ها از سلاطین جدید در فساد رونمایی می‌شود، توضیح قانع‌کننده‌ای به افکارعمومی نداد؟ آیا می‌شود اقدام قاطع تنبیهی با پیوست رسانه‌ای روشن و دقیق برای محاکمه مفسدان و دانه‌درشت‌ها انجام نشود و آن‌وقت برای یک جرم محتمل اجتماعی این‌قدر طراحی و سناریو داشت؟ آیا مردم حق ندارند آرزو کنند که ‌ای کاش مفاسد اقتصادی هم می‌رقصیدند تا شاید با آنها برخورد می‌شد؟

شاید این سوال پیش بیاید آیا مادامی که با مفاسد اقتصادی برخورد نشود نمی‌توان با مفاسد اجتماعی برخورد کرد؟ در این خصوص باید گفت جرائم اجتماعی از جنس آنچه اتفاق افتاده از دو حال خارج نیست؛ یا اقدامی فردی است یا طراحی‌شده و شبکه‌ای و سناریودار. اگر اقدامی فردی است که راه‌حل خودش را دارد و نیاز به اقدام ارشادی و فرهنگی دارد، اما اگر از نوع دوم باشد باید اقدام امنیتی صورت گیرد و با مسببان و طراحان برخورد شود و همه می‌دانیم که طبیعت اقدام امنیتی فی‌نفسه همخوانی چندانی با اقدام رسانه‌ای و در بوق و کرنا کردن ندارد.

دوستان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز خوب است بدانند جرم و بزه اجتماعی از هر نوع که باشد در صورتی که اقدامات اطمینان‌بخش و موثر و کارا و البته محسوس در راستای عدالت اجتماعی در جامعه صورت بگیرد، زمینه فراگیری چندانی نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهین سیفی

      فکر میکنید دائم میگند تامن برقصم از این به ان بانک رقص پا دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما داریم به ساز این مفسدان جهنمی ملعون اقتصادی ، می رقصیم .
        ما را بیشتر به جرم شاد بودن می گیرند .

    • رضا

      اونا رقص بلد نیستن. فقط نشستن و به ریش ادما ساده که دنبال نخود سیاهن میخندن.

    • همان

      ایناسرکیسه.رو.ول کردن چسپیدن به ته کیسه فک میکنن بااین کاراشون میتونن مملکتواداره کنن

    • بدون نام

      ننگ بر صداوسیمای ضد ایرانی

    • بدون نام

      ننگ بر صداوسیمای ضد ایرانی

    • بدون نام

      امیدوار شدم بهت،افرین

    • بی نام

      فکردزدیاباشین نه به فکرکی مویش بیرونه کی میرقصه لعنت به هرچی دزدبیت الماله

    • بدون نام

      مرگ بر دزد. هرکی میخواد باشه. مرگ بر خاین وطن فروش

    • بدون نام

      ای کاش به جای این دختر اقازادها رو میوردین و بازخواست میکردین که اقتصاد مملکت رو به نابودی کشاندن
      مملکت ما داره روز به روز بدتر میشه و به بیراهه میره

    • بدون نام

      چرا به ريش ملت ميخندن و ميرقصن، ليست كساني كه وامهاي بالاي ٥٠ ميليارد گرفتن را مطالعه كنيد ،ببينيد همه مشغول رقصن و نبض اقتصاد و سرنوشت مردم در دستشون هست.

      پاسخ ها

      • بینام

        اتفاقا سکه ها ودلارها ویوروهاشون دارن یک ریز میرقصن ثدای جلینگ جلینگ سکه هاشون رونمیشوید صدا وسیمای خبیث جرا رقاثهای اقتصادی نشون نمیدید حیله گر کثیف

    • بدون نام

      اینا رقص بلد نیستن خوش رقصی بلدن که کاربردی تره

    • نام

      ملت دارن به سازشان می رقصند. چه نیازی است که این بزرگان برقصند.

    • بدون نام

      صدا و سیما یی ها شرمتان باد

    • علی

      جالبه که کاش فقط صدا و سیما مقصر بود .... همیشه میزگرد اینا رو کسانی دیگه تشکیل میدن و تایید میکنن .... شما نیگاه کنید یه پخش فوتبال فقط با دو تا زنگ تبدیل با سانسور میشه ....... متاسفانه از ریشه خرابه که به ساقه هم سرایت میکنه ........ صدا سیما رو الکی میلی نگفتن ....

    • سعید بدجی

      سلام
      آقا این مفسدان اونقد مردم رو می رقصونند که نیازی به رقصیدن ندارن تو اینستا گرام و....

    • کارشناس اقتصادی

      مفسدانی که محاکمه ومجازات نشده اندوبعضی هم اکنون آزادوراحت زندگی می کنندوبرخی دیگرکه دربالاترین مناصب اقتصادی هستند،بزرگترین خطربرای کشوروانقلاب وامنیت ملی هستند.ترفندمفسدان بزرگ بانکی ،ارزی،نفتی این است که نیروهای پیاده نظام خودرادربخشهای مختلف مشغول به کارنموده اندوبزرگترین سوءاستفاده های ممکن راازبیت المال نموده اندوصرفادرظاهروکلام خودراپیرورهبروانقلاب می دانندولی بزرگترین ومهلک ترین ضربات رابه پیکره اقتصادکشورواردنموده اندوهرکاری هم که بخواهندانجام می دهندوتوسط باندخودساپورت می شوندوهمگان دیدیم که هنگام محاکمه چطوربردستگاه قضایی فشارآوردندونفوذکردندوازبزرگترین پرونده های فسادتبرئه شده اند،همان طورکه قبلادرخواست محاکمه ومجازات این مفسدان راداشتیم اکنون برموضع به حق خودهستیم ومنتظرمحاکمه ومجازات دانه درشتهای اقتصادهستیم وامیدواریم قبل ازاین که مدیریت آیت الله آملی لاریجانی به پایان برسدپرونده مفسدان رابه گردش بیندازدوآنهاراجلوی چشم مردم محاکمه ومجازات نمایدتا80میلیون شاهداجرای عدالت باشند.
      این مملکت به دست مفسدان بزرگ اقتصادی به این روزافتاده وهدف مفسدان این است که چنان قافیه رابرمردم تنگ کنندتامردم رنج کشیده به آخرخط برسندوبه اقداماتی دست بزنندکه کشوربه انحطاط برود.هدف مفسدان نابودی نظام وکشوراست این افرادگرگ درپوشش میش هستندازیک طرف دم ازانقلاب ونظام می زنندوازطرف دیگرودراتاق فکرخودبه فکرشان به دنبال سرنگونی مملکت هستند،دلسوزان واقعی مردمی هستندکه درپنج سال اخیرگرسنگی کشیده اندوبه دست مفسدان اقتصادی دررنج ومصیبت بوده اندولی به فکراتحادوانسجام ملی هستند،لذاازمسئولان بالادستی انتظاراست به خاطرچندنفرمفسداقتصادی میلیونهاایرانی رانادیده نگیرند،
      هرکدام ازماهم ازاین مفسدان باسوادتریم وهم درایت وتوان بیشتری داریم لذاقحط الرجال نیست که بگوییم اگرفلان مفسدمحاکمه شوداقتصادتعطیل می شودهمه ماسربازان اقتصادهستیم وتوان وسوادواقعی اقتصادی داریم درصورتی که مفسدان اقتصادی مدارک غیرمرتبط وقلابی دارند


      وقتی تنبل ترین وضعیف ترین وبی سوادترین آدمهابامدارک تحصیلی بی کیفیت وغیرمرتبط وباپارتی بازی مفسدان دربهترین پستهای بانکی واقتصادی قرارمی گیرندآیاانتظارداریم سیستم اقتصادی کشورشکوفاشود؟آیاانتظارداریم طرحهای اقتصادی ضدتورمی وضدرکودی توسط چنین افرادی ارائه شودتاکشورنجات پیداکند؟؟آیاافرادمستاصلی که باپارتی بازی روساومعاونین بانکهاشده اندمی توانندمنابع بانکی راجهت توسعه اقتصادوشکوفایی تولیدبه کاربگیرند؟؟آیامی شودباچنین افرادی به فکرنجات اقتصادوتولیدباشیم؟آیاچنین افرادی می توانندباارائه طرحهای مهم اقتصادی خون تازه ای به شریان حیاتی اقتصادتزریق کنند؟؟؟؟تمام نواقص ومشکلات رابه اطلاع تصمیم گیرندگان محترم کشور،رساندیم اگرواقعاکسی دلسوزکشورونظام است ازفرداشروع کنندابتدامفسدان رامحاکمه وبرکنارکنند،سپس نیروهایی که به ناحق وباتوصیه آنهادرراس بانکهاومراکزمهم اقتصادی منصوب شده اندرااخراج کنندوبه جای آنهاافرادباتجربه وشایسته وباسوادرابه کاربگیرندتااصلاحات اقتصادی انجام شودوکشورازاین وضعیت فجیع اقتصادی نجات پیداکند،خواسته تمام مردم اجرای عدالت ومبارزه بافسادومحاکمه مفسدان است

    • مهدی

      مفسدان اقتصادی برادر من نوازنده اند ..اونها میزنند ..من و تو باید برقصیم ..هرچی گرون شد ...دوتا شونه یه قر کمر ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج