۷۴۳۸۱۹
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

هاشمی: رسانه ملی در زمین دشمن بازی نکند

محمد هاشمي فعال سياسي اصلاح طلب كه سابقه مديريت صدا و سیما را نيز در كارنامه دارد، در مورد پخش اعترافات مائده هژبری نظری نداد و گفت: « من این برنامه را ندیده‌ام و نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم اما عملکرد صدا و سیما به طور کلی حتما مورد انتقاد است.»

نامه نیوز: محمد هاشمي فعال سياسي اصلاح طلب كه سابقه مديريت صدا و سیما را نيز در كارنامه دارد، در مورد پخش اعترافات مائده هژبری نظری نداد و گفت: « من این برنامه را ندیده‌ام و نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم اما عملکرد صدا و سیما به طور کلی حتما مورد انتقاد است.»

وی گفت : «متاسفانه فرصت ندارم غير از برخي گزارش هاي خبري و اخبار، ديگر برنامه هاي صدا و سيما را ببينم اما در همين بخش‌هاي خبري نيز مي‌بينم كه رويكرد اين رسانه به هيچ وجه حمايت از دولت نيست. مواضع خود را در قالب نقد بيان مي‌كنند اما بزرگنمايي، سياه نمايي و تخريب را نيز چاشني آن كرده‌اند.»

هاشمی: رسانه ملی در زمین دشمن بازی نکند

وي افزود: «سياست‌هاي صدا و سيما كه در دولت احمدي نژاد كاملا مبتني بر حمايت از دولت بود، در دوران آقاي روحاني عوض شده است. علت و عوامل اين تغيير سياست بحث جداگانه اي است اما شاهد بوديم كه گلايه هاي چندباره رئيس جمهور نيز در تغيير اين رويه نقشي نداشته است».

هاشمي در پاسخ به اين پرسش كه علت تغيير سياست هاي صدا و سيما در دولت روحاني چيست، گفت: «اين را مديران سازمان بايد بگويند و من نمي‌دانم . به هر حال شاهديم كه علي رغم تاكيد رئيس جمهور بر تمام شدن دوران انتخابات برخي هنوز در آن دوران مانده اند».

اين فعال سياسي اصلاح طلب با اشاره به شرايط كنوني كشور، گفت: «رهبري و همه مسئولان نظام با توجه به شرايط بين المللي كه كشور دارد توصيه به ايجاد وحدت مي‌كنند. آمريكا كه هميشه نسبت به ما دشمني داشته وجه جديدي از دشمني را در پيش گرفته و اين شرايط ايجاب مي‌كند كه همه مسئولان وحدت نظر داشته و همسو باشند. ايجاد تفرقه ، تخريب دولت يا هر يك از اركان نظام نوعي بازي در زمين دشمن است. دشمن مي‌خواهد مردم مايوس شوند و ميبينيم كه برنامه هاي زيادي براي مايوس كردن مردم دارند و در فضاي مجازي مسائل دروغ را بيان مي‌كند و هدفشان ضربه زدن به نظام است. هر رسانه اي با اين رويكرد در زمين دشمن بازي مي‌كند ولو اينكه خودش فكر كند نيت خيرخواهانه‌اي دارد.»

وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا بعد از انتقاد مقام معظم رهبري نسبت به عملكرد صدا و سيما باز هم شاهد تغيير رويكرد اين سازمان نيستيم، گفت: « رهبري گفتند كه منتقد هستند اما موارد نقدشان را نگفتند. ما هم تغييري در رويكرد صدا و سيما نمي‌بينيم. يعني رهبري مشخصا نگفتند كه من از رويكرد رسانه ملي نسبت به دولت انتقاد دارم و با توجه به اينكه بعد از آن تغييري در رويه اين رسانه نمي‌بينيم مي‌توان گفت كه شايد انتقاد رهبري در اين زمينه نبوده است.»

رئيس پيشين صدا و سيما در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه آيا تغيير مديران و رئيس سازمان مي‌تواند تاثير قابل توجهي در سياست هاي اين سازمان داشته باشد، گفت: «به نظر من سياست گذاري در صدا و سيما كلي‌تر از افراد است. اين سازمان يكي از نهادها مهم نظام است و افراد يا حتي احزاب و جريان هاي سياسي خيلي در تعيين سياست‌هاي آن تاثير ندارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      رسانه ملی خودش دشمن مردمه. هزاران میلیارد بودجه میگیره فیلم های 20 سال پیشو بخش میکنه. فقط دنبال سیاسی کاری و فریب مردم.

    • بدون نام

      مگه دولت حسن هم داره .همه کارش ضعفه ..تو هم اینقدر دخالت تو همه کاری نکن .

    • بهلول

      درحال حاظر هیچ کس برای ما بازی نمیکند عمل کرد اطرافیان را بررسی کنید تا به حال ده گل به خودی زدین تا این مربی عوض نشود همین است جالب اینجاست میگوییم چرا به خودمان گل زدی در جواب میگویند حباب است.هاها

    • ج

      وقتیکه مسئولیت برشایسته سالاری نباشد اونایکه باعث میشن افرادی مثل رئیس صداسیماپست بگیرن اینها هم مجبورن پاچه خواری وبرای آنهاکارکنن

    • علی

      بازم میگم این پخش اعتراف کار دشمن بوده ...به صدا و سیما هم نفوذ کردن ... باید صدا و سیما مثل تلگرام تعطیل بشه تا دشمن نتونه از این راه به فرهنگ و نظام ضربه بزنه ..خدایی راست میگما ...خخخ

      پاسخ ها

      • جوادی

        خداییش بهترین کار همینه .شاید مسخره باشه ولی بهترین گزینه است

    • بدون نام

      رسانه اگر سانسور کنه وحقایق رو انکار کنه و مشکلات پ او ضاع کشور رو به اطلاع مردم نرسونه دشمن مردمه و در زمین دشمن بازی میکنه

    • بدون نام

      لعنت بر همشون از صدر تاذیل.

    • مهدی

      بازی و شوخی نیست ..خیلی هم جدیست

    • مهدی

      صدا و سیما ...و واردات خوراک دام ...یعنی اینها یه مشت دامدار یا همون گوسفند چرونن اومدن ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عین واقعیت

    • جوادی

      خداییش ریس صدا و سیما یعنی مهندس ضرغامی. کاری با سیاسی کاری و این چیزا ندارم.موقعی که صداو سیما رو تحویل گرفت یادتونه که سه تا شبکه داشتیم.از زمان مهندس متحول شد .هم برنامه ها و هم شبکه ها و خیلی چیزای دیگه.
      البته ایشون هم تغییر ایجاد کردن توی صدا و سیما . کم شدن بیننده داخلی و زیاد شدن بیننده ماهواره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج