۷۴۴۱۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارتینس: بازنده‌ای سربلند هستیم

سرمربی تیم ملی بلژیک تفاوت تیمش و فرانسه در اولین بازی نیمه نهایی جام بیست‌و‌یکم را در استفاده از موقعیت‌ها و ضربات پایان دو تیم دانست.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فرانسه در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی، گفت: متأسفانه فقط یک ضربه شروع مجدد نتیجه بازی را تعیین کرد. بازی دو تیم بسیار نزدیک و پایاپای بود و مشخص بود تیمی که بتواند ضربات آخرش را بهتر بزند و کمی هم شانس داشته باشد برنده میدان خواهد بود. اما در این بازی روحیه خوبی داشتیم و خوب جنگیدیم.

مارتینس: بازنده‌ای سربلند هستیم

مارتینس با تأکید بر اینکه تیمش به حریف قدری باخته است افزود: باید مد نظر داشتیم باشیم که حریف یک تیم قدرتمند بود و در فوتبال هم یک تیم می‌برد و تیم دیگر می‌بازد. با این حال اما بازنده سربلند هستیم چون تمام تلاشمون کردیم و تا لحظه آخر جنگیدیم. همانطور که گفتم فقط یک کرنر نتیجه را تعیین کرد. چنین بازی‌‌ها را فقط با توجه به جزئیات می‌توانید ببرید و فرانسه هم نتیجه گرفت چون که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و ضربات آخرش را بهتر زد.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان عنوان کرد: ما باید سرمان را بالا بگیریم. ناراحتیم که نتیجه لازم را نگرفتیم اما بازیکنان ما در این بازی واقعاً تمرکز داشتند و جنگیدند. مسلماً وقتی نتیجه نمی‌گیرید ناراحت می‌شود اما ما نگاه‌مان به بازی بعدی (رده‌بندی) است و می‌خواهیم در آن نتیجه خوبی کسب کنیم تا جام را به خوبی به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج