جاباما
۷۴۴۵۵۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دستگیری ۹۲ عامل تیراندازی غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات‌های پلیس طی هفته گذشته در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات‌های پلیس طی هفته گذشته در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان و شهرستان‌های آلوده به سلاح در خوزستان در هفته گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی و دستگیری ۹۲ نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفاء متهمان تعداد ۹۲ قبضه سلاح شکاری و ۶ قبضه سلاح جنگی، جمعا تعداد ۹۸ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و ۱۴۰۴ عدد فشنگ مربوطه کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.

عباس‌زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد و این روند با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد محمدی

      دستتون درد نکنه

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      سلام و دورود بر عوامل امنیتی و انتظامی ۰ خدا قوت لطفا سعی کنید بیشتر فرهنگ.سازی کنید که مردم در مراسم عروسی و عزا دیگر از اسلحه استفاده نکنند این رسم غلط و من در اوردی هست که پیشینه تاریخی ندارد و هیچ نفعی ثدارد ضمن اینکه بارها خواسته یا ناخواسته باعث قتل افراد بیگناهی در این مراسمات شده ۰ سپاس

    • بدون نام

      این خوبه چون هر انسان یک آرزویی دارد واز زمان تولد تگزاز آنجا هر شب وروز صدای گولوله های قشنگ قشنگ به گوش می رسد ودر ایران خومان بعد از چهل سال صدای چنتا گولوله آنجا شنیده شده اما این عزیزان تا بحال همچون موردی بر خورد نکرده بودند کمی برایشان سیا نمایی بوده وباید به این عزیزان نسیحت نمود که مشکلی نیست دریا دل باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج