۷۴۴۶۸۴
۲۷ نظر
۵۰۲۰
۲۷ نظر
۵۰۲۰
پ

صدا و سیما: نه خودرو وارد کردیم و نه خوراک دام

سازمان صداو سیما با اشاره به گزارش روزنامه شرق علیه این سازمان، این گزارش را بی اساس ، جهت دار و کذب دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان: مجتبی رضایی، سرپرست صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار در واکنش به انتشار مجدد گزارش خبر دریافت ارز دولتی توسط صدا وسیما در روزنامه شرق در پاسخ به این سئوال که ایا شرکت ایمن تجارت جام جم به سازمان صدا و سیما و یا صندوق کارکنان صداو سیما تعلق دارد گفت :

سازمان صداوسیما یا صندوق بازنشستگی کارکنان این سازمان مطلقا دارای شرکتی بنام شرکت ایمن تجارت جام جم نبوده وانتساب این شرکت به صداوسیما بشدت تکذیب می شود و به علاوه اینکه سازمان صداوسیما به هیچ وجه و تحت هیج عنوانی دارای سهام دراین شرکت نمی باشد و لذا، مطالب ذکر شده در برخی گزارش های خبری نادرست بوده و مستوجب پیگیری حقوقی و اقامه دعوی نزد مراجع صالحه قضائی می باشد.

رضائی با بیان اینکه شرکت جام جم بازرگانی پیشرو جزو شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان صداوسیما بوده و براساس اساسنامه و شرح وظائف و همچنین مقررات و قوانین جاری کشور تاسیس و به فعالیت در چارچوب های مصرح قانونی مشغول می باشد اظهار داشت این شرکت از ارز دولتی تخصیص یافته بانک مرکزی وسیستم بانکی کشور برای واردات خوراک دام و طیوراستفاده نکرده و در این زمینه ارزی دریافت ننموده است و دراین زمینه طی مکاتبه ای که با روزنامه شرق که در صفحه اول خود درشماره۳۱۸۴ مورخ ۱۱/۴/۹۷ این شرکت را بدون توجه به موضوع فعالیت شرکت و تغییرات انجام شده درحوزه این فعالیت ها که در آگهی روزنامه رسمی سال ۹۱ منتشره شده، به استفاده از ارز دولتی برای واردات خوراک دام متهم کرده بود، اقدام به ارائه توضیحات کامل در قالب جوابیه نمودیم و حتی بطور شفاهی، توضیحات افزونتری به خبرنگار تهیه کننده مطلب ارائه شد که متاسفانه پاسخ ارسالی درصفحات داخلی و بدور از چشم مخاطبان چاپ گردید و متاسفانه مجددا این اتهامات سخیف و بی پایه درقالب دیگری بمنظور تشویش و تحریک اذهان عمومی علیه سازمان صدا و سیما مطرح می‌‌گردید.

رئیس صندوق بازنشستگی صداو سیما با تصریح به اینکه شرکت جام جم بازرگانی پیشرو متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان صداو سیما می باشد افزود این صندوق به کارکنان و بازنشستگان معزز سازمان صداوسما تعلق دارد و مطابق با اساسنامه و شرح وظائف محوله مانندسایر صندوق های بازنشستگی موجود در کشور به

فعالیت های اقتصادی درجهت تامین حقوق بازنشستگان در چارچوب مقررات و رویه ها و روال های قانونی و شناخته شده کشور مشغول بکار است و دادوستدها و معاملات خودرا براساس مقررات قانونی انجام داده و اگر از ارز دولتی اختصاص یافته از سوی سیستم بانکی کشور برخوردارشود انرا مطابق با زمینه فعالیت خود - که درروزنامه رسمی آگهی داده شده و به اطلاع عمومی رسیده است - و در انطباق با صرفه وصلاح اهداف عمومی صندوق که به کارکنان و بازنشستگان معزز سازمان صداوسیما تعلق دارد، هزینه می نماید.

رضائی با ابراز تاسف از انتشار مجدد این مطلب با تیتری متفاوت در شماره روز گذشته روزنامه شرق گفت: در گام نخست در گفت و گوی تلفنی با مدیر مسئول روزنامه اعتراض شدید صندوق بازنشستگی صدا و سیما از انتشار مجدد مطالب کذب علیه این شرکت و سازمان صداوسیما که هیچ مسئولیتی در این خصوص متوجه آن نیست مطرح شد که مدیر مسئول روزنامه شرق ضمن ابراز تاسف از انتشار مجدد این گزارش، آن را ناشی از کم دقتی در نظارت دقیق‌تر بر محتواهای ارائه شده توسط خبرنگار دانست و از عدم توجه همکاران خود به جوابیه ارسالی صداوسیما عذر خواهی کرد.

وی افزود: مدیر مسئول روزنامه شرق در گفت و گو با مدیرکل روابط عمومی صداوسیما ضمن عذرخواهی از خطای پیش آمده آمادگی این روزنامه را برای انتشار مجدد جوابیه صداوسیما اعلام کرد و بر این اساس صداوسیما نیز از حق قانونی خود برای شکایت در این خصوص صرفنظر کرد.

رضائی افزود: بر این اساس با توجه به طرح برخی مطالب جدید درگزارش روز گذشته این روزنامه جوابیه ای در این خصوص آماده شده است که برای انتشار به روزنامه شرق ارسال می‌شود.

رضائی در پایان تصریح کرد از رسانه ها انتظار می رود که با واقع بینی و درست نویسی نسبت به اطلاع رسانی شفاف و بهینه اقدام نموده و اگر در این زمینه با مسئولان صندوق و سازمان صدا و سیما در خصوص محتویات گزارش، ارتباط برقرار می کردند ، بطور حتم از درج بسیاری از مطالبی که مستوجب طرح شکایت نزد محاکم قضایی می باشد ، جلوگیری می شد و بدینگونه نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام نمی‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نشدین از دروغگویی و تکذیب؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس اسب جومونگ و مختار چی بخوره؟

      • مردانی

        خدا کنم این دروغ راست باشه!

      • بدون نام

        عه پس اسب جومونگ چی بخوره

    • علی

      خسته نشدین از بس تکذیب کردین ...

    • شیما

      دیگه امروزه تنها کاری که از دست دولت برمیاد تکذیبه

    • بدون نام

      همم شما که راست میگید

    • ela

      تا الان شک داشتم ولی اینو گفتی باور کردم که درسته اون واردات

    • پیری

      خب باشه تشویش اذهان عمومی اگر گیرم که این اشتباه باشه ماهم هر چه مواد غذایی ونمیدونم از کوچک تا بزرگ نباید ارز تعلق بگیره ماکه راضی نیستیم

    • بدون نام

      هر چیزی که تکذیب بشه،درسته متاسفانه

    • بدون نام

      این ها می خواهند شریک جرم برای خود بسازند .هی می گویند درد درد تا خودشان پیدا نباشند

    • بدون نام

      و همچنان دلفینها پرواز می کنند و قورباغه ها گیتار میزنند

      و مهمتر از همه دیوارا حاشا بلند هست

    • aaa

      دیوار حاشا بلنده.این روزا همه چی تکذیب میشه یه روز بیدار شیم میبینیم وجود مارو هم تکذیب کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایابابودن خودتون باوردارین صدوسیمای
        میلی ازاول صبح دروغ تاالی ماشاا.. چرا
        این ملت شریف نامحرم خودمیدانید

      • نیکی

        اگه شفاف سازی تو مملکت باشه همه چیز درست میشه هرسه قوه و سایر ادارات و نهادها اینقدر با مردم ناراستی کردند خبر درست هم باور کردنش مشکله

      • امیر احمدی

        لایک داری

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      تکذیب شد

    • بدون نام

      نه تو رو خدا . معلومه که باید تکذیب کنی . فقط یک خبرنگاری آزاد میتونی صحت و سقم یک خبر را معلوم کنه کا متاسفانه در ایران از ریشه زده شده و حالا که بهش نیازه وجود نداره

    • بدون نام

      درسته .ولی دلار ویورو گرفتیم...

    • بدون نام

      دروغگوها....دروغه.

    • بدون نام

      غذای دام و واسه بیننده های خودش و خودرو رو واسه خودشون وارد کردن

    • r.s

      چرا نظر متن حذف شد؟ اسم خودتون رو گذاشتین برترینها؟ ..

    • آموزگار

      دروغ كه حناق نيست اونم براى شما!

    • هه

      راست میگن نه دارو وارد کردن نه خوراک دام . دلارم 10هزار تومن نشد . سکه هم 3 میلیون نیست . ایرانم از جامجهانی حذف نشد . همه چیم آرومه ما چقد خوشبختیم

    • بهمن

      این چه فرهنگ غلطیه که کم کم داره جا میفته که(هر چی تکذیب شد حتما واقعیت داشته)؟کی گفته؟نمیشه که به هر کسی تهمت بزنن و اگر اون تکذیب کرد بگیم نخیر حالا که تکذیب شد حتما راست بوده.....کمی واقع بین باشیم و جو گیرنشیم الکی

    • یعقوب

      خیلی خوب فهمیدیم پس چه وارد کردید حتما فیلم دست دهم کره ای یاروسی

    • بدون نام

      اسب جومونگ چی بخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج