۷۴۵۱۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گمانه‌زنی «المانیتور» از دیدار پوتین و ترامپ

اکسیم ساچکوف در المانیتور نوشت: در ۲۷ ژوئن جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا برای پایه ریزی یک نشست مشترک بین ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ به مسکو سفر کرد. پس از یک نشست در پشت در‌های بسته با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، به استقبال پوتین رفت. یوری یوشاکوف دستیار امور خارجه روسیه، سرگئی لاوروف و سرگئی شویگو وزیر دفاع در این نشست حضور داشتند.

انتخاب: اکسیم ساچکوف در المانیتور نوشت: در ۲۷ ژوئن جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا برای پایه ریزی یک نشست مشترک بین ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ به مسکو سفر کرد. پس از یک نشست در پشت در‌های بسته با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، به استقبال پوتین رفت. یوری یوشاکوف دستیار امور خارجه روسیه، سرگئی لاوروف و سرگئی شویگو وزیر دفاع در این نشست حضور داشتند.

المانیتور ادامه داد: موضوع «مداخله روسیه» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ م. نگرانی اصلی بسیاری از نخبگان سیاسی واشنگتن را شکل می‌داد. پوتین در سخنان مقدماتی خود با کنایه زیرکانه‌ای اشاره کرد که مسکو هیچ ارتباطی با این قضیه ندارد. وی گفت: «برای شروع متاسف هستم که باید به این مسئله اشاره کنم که مناسبات روسیه و آمریکا در بهترین شکل خود نیست.

گمانه‌زنی «المانیتور» از دیدار پوتین و ترامپ

من معتقدم که این مسئله تا حد زیادی به درگیری‌های سیاسی شدید در داخل آمریکا بر می‌گردد. اما دیدار کنونی شما به من این امید را می‌دهد که بتوانیم گام‌هایی را در جهت احیای روابط همه جانبه بین دو کشور برداریم. روسیه هرگز خواهان تقابل و رویارویی با آمریکا نیست.» پوتین همچنین در مورد میزبانی جام جهانی ۲۰۱۶ اشاره کرد و گفت: «ما تاکنون قادر بوده ایم که این رویداد مهم ورزشی را به درستی برگزار کنیم.

ما خیلی خوشحال می‌شویم که تجربه خود را با شما به اشتراک بگذاریم.» جان بولتون گفت: «من مشتاقانه منتظر بحث با شما هستم که چگونه روابط بین دو کشور بهبود پیدا کند. شما حوزه‌هایی را پیدا کنید که ما بتوانیم در آن مسئله با یکدیگر توافق کنیم. من از تواضع شما بسیار تشکر می‌کنم و به دنبال یادگیری این هستم که شما در بین این همه مسائل چطور جام جهانی را با موفقیت برگزار کرده اید.»

ترامپ در ۱۱ و ۱۲ جولای برای نشست ناتو به بروکسل و در ۱۳ جولای به بریتانیا سفر می‌کند. کرملین در ابتدا اعلام کرد که نشست پوتین و ترامپ ممکن است در وین در ۱۵ جولای برگزار شود، اما بعد در یک گزارشی مکان را به هلسینکی پایتخت فنلاند تغییر دادند. اما تماس تلفنی ۲۶ ژوئن لاوروف با صدراعظم اتریش گمانه زنی‌ها را مبنی بر این که وین میزبان نشست بین آن‌ها است را افزایش داده است. در همین روز دیمتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: «محتوای مذاکرات پوتین و بولتون در مورد ثبات و امنیت بین الملل، خلع سلاح؛ مسائل منطقه‌ای و دوجانبه بوده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج