۷۴۵۶۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دشان: این فرانسه با یورو ۲۰۱۶ متفاوت است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از تفاوت های فینال فردا با فینال یورو ۲۰۱۶ سخن گفت.

ورزش سه: دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از تفاوت های فینال فردا با فینال یورو ۲۰۱۶ سخن گفت.

دیدیه دشان ۲ سال قبل در آستانه فتح یورو ۲۰۱۶ روی نیمکت فرانسه بود اما پرتغال در پاریس مانع آنها شد و حالا تیم ملی فرانسه امیدوار است بعد از ۲۰ سال دوباره فاتح جام جهانی شود.

دیدیه دشان گفت: " تا همین حالا نیز بازی های لذت بخش و بزرگی را تجربه کرده ایم. برای یک بازیکن حرفه ای هیچ اتفاقی زیباتر از حضور در فینال جام جهانی نیست.

دشان: این فرانسه با یورو ۲۰۱۶ متفاوت است

ما اطمینان داریم که در بهترین شرایط ممکن تیم ملی فرانسه آماده این دیدار شده است. سه واژه مهم عبارتند از: آرامش، اعتماد به نفس و تمرکز. این سه کلمه ترکیب خوبی برای آماده سازی در بهترین حالت برای بازی فردا خواهد بود.

تیم امروز با 2 سال پیش در فینال یورو متفاوت بوده و 14 بازیکن جدید وارد لیست شده اند. بازیکنانم می دانند چه رقابت های بزرگی در روسیه در حال برگزاری است و حتی اگر تعداد بازیکنان باتجربه کمتر شده، کیفیت تیمی افزایش یافته است.

در همه دیدارها با تیم هایی باتجربه بازی کردیم و این موضوع منطقی بود زیرا فرانسه تیمی جوان است و تنها 9 بازیکن تجاربی اینگونه داشته اند. فردا اتفاقات متفاوت برای رقم زدن وجود دارد و ما می دانیم فینال فردا با 2 سال پیش 2 رویداد جدا از هم هستند.

همه بازیکنان متقاعد شده اند که بازی فردا مهم ترین مسابقه سال است و در نهایت این نتایج هستند که کارنامه را مشخص می کنند. سرمربی تیم ملی کرواسی نیز تاکید کرد که آنها حداکثر ممکن آرامش خود را حفظ کرده اند اما در جریان بازی اتفاقاتی خارج از دایره منطق هم رقم خواهد خورد.

دشان: این فرانسه با یورو ۲۰۱۶ متفاوت است

ما ۲ سال قبل نیز حضور در فینال را تجربه کردیم که البته اتفاقات خوب پیش نرفت اما اگر ما فردا پیروز شویم دیگر کسی از تکرار اتفاقات صحبت نخواهد کرد. ما برای این بازی خودمان را بهتر از همیشه آماده کرده ایم و بخشی از موضوع نیز به آنالیز حریف باز می گردد که توسط تصاویر ویدئویی انجام شده است.

در سال ۱۹۹۸ کاپیتان بودم و فردا مربی فرانسه هستم. هنگامی که شما بازیکن یک تیم هستید، به مثابه یک بازیگر عمل می کنید و این تفاوت بزرگ بین این ۲ نقش است. وقتی مربی هستید موفقیت شما به عملکرد بازیکنان بستگی دارد و این بازی متعلق به بازیکنان بوده و موفقیت من با آنها ارتباط دارد. وقتی بازیکن باشد باید از نظر فیزیکی آماده باشید اما مربیگری بیشتر به شرایط روحی و ذهنی بستگی دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج