۷۴۵۸۰۴
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

شرکت ملی نفت: امکان کم فروشی بنزین وجود ندارد

ویس‌کرمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: «امکان بروز تخلف در میزان عرضه بنزین تقریبا غیرممکن است.» 

فرهیختگان نوشت: ویس‌کرمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: «امکان بروز تخلف در میزان عرضه بنزین تقریبا غیرممکن است.»

ویس کرمی در تشریح وضعیت نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت خاطرنشان کرد: «هماه گروه مهندسی با یک پیمانه مشخص ۲۰ لیتری به جایگاه‌ها می‌روند و وضعیت عرضه سوخت را بررسی می‌کنند. ضمن اینکه قسمت‌های حساس دیسپنسر‌های عرضه سوخت نیز به خوبی پلمب شده است و اگر قرار باشد تغییراتی انجام شود باید آن پلمب‌ها را باز کنند که در این صورت بازرسان ما متوجه می‌شوند و برخورد می‌کنند. مضاف بر این نظارت‌ها و مراقبت‌ها اداره کل استاندارد استان تهران و سایر استان‌ها نیز به‌صورت ماهیانه با پیمانه مخصوص به جایگاه‌ها سرکشی می‌کنند و وضعیت آنها را می‌سنجند.»

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در ارتباط با تخلفاتی که گاهی از سوی اپراتورها سر می‌زند ادامه داد: «حتی‌المقدور افراد سعی کنند خودشان به اتومبیل‌شان بنزین بزنند. در غیر این‌صورت سعی کنند نظارت کامل به روند بنزین‌زدن اپراتورها به ماشین‌شان داشته باشند که خدایی نکرده شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.»

وی در ارتباط با افزودنی‌هایی که از سوی برخی جایگاه‌داران به مردم پیشنهاد می‌شود هم گفت: «ابتدا اینکه این افزونه‌ها اصلا موضوعیتی ندارد و بارها گفته‌ایم بنزین ما کیفیت لازم را داشته و تایید شده است؛ موضوع دیگر اینکه طی اطلاعیه‌ها و نامه‌نگاری‌های پیاپی به تمام جایگاه‌ها هم اعلام کردیم نباید این افزودنی‌ها را بفروشند اما موضوع قابل تامل این است که به‌هرحال این مواد در حال تولید هستند و از جایی هم تاییدیه گرفته‌اند. استاندارد و نهادهای مسئول دیگر باید به این موضوع ورود کنند که چرا وقتی نیازی به تولید این افزودنی‌ها نیست، آنها تولید می‌شوند و به فروش می‌رسند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب هم امكان دارد
      شما خواب تشريف داريد

      پاسخ ها

      • علی جاده

        او نمی خواهد اقدام کند چون با صاحبان پمپ بنزین سلام علیک دارد .مرد حسابی من هر روز بنزین میزنم من بهتر میدانم یا شما که تا بحال اصلا پمپ را ندیدی

    • بدون نام

      همیشه همه جایگاههای سوخت بادبابنزین میفروشند

    • کامبیر

      زبونتان راگازبگیرید این وصله هابه اینهانمی چسبه!؟اینهاحباب است وجوسازی!ارگان های ذی ریط مثل ساعت سوئیسی به وظایف خودعمل می کنندمیلیونها لیتزبنزین قاچاق به خارج نمی ره!واصلا آب تو سوخت نمی کنندمثل پمپ بنزین مشهد!؟حبابه وجوسازی مفهوم شد!

    • بدون نام

      کم دروغ بگید

    • شهین سیفی

      از قدیم الایام بود شما راننده تون میزته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج