۷۴۶۲۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امباپه، رئالی‌ها را ناامید کرد

ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه به شایعه حضور خود در رئال مادرید پایان داد و تاکید کرد که در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی خواهد ماند.

ایسنا: به نقل از اکیپ، کیلیان امباپه، جام جهانی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. این بازیکن جوان در دیدار فینال برابر کرواسی هم گلزنی کرد تا در قهرمانی خروس ها برای دومین بار در تاریخ نقش داشته باشد.

خبرهای زیادی درباره احتمال حضور امباپه در رئال مادرید به گوش می‌رسید اما این بازیکن تاکید کرد که به حضورش در پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه‌ خواهد داد. ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه، گفت‌: ۱۰۰ درصد در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی می‌مانم و این تیم را ترک نخواهم کرد. من هنوز در آغاز راه هستم و باید به تلاش خودم ادامه دهم. مثل همیشه بازی کردم. گلزنی در فینال جام جهانی حس عجیبی دارد و بسیار ویژه‌ و خاص بود.

او ادامه‌ داد: برای پیروزی باید به توانایی و قدرت خود ایمان داشت، چرا که تنها داشتن مهارت کافی نیست. ایمان داشتن به توانایی خود شرط نخست پیروز شدن است. کسی که اعتماد به نفس بیشتری دارد در نهایت پیروزی می‌شود. از همان ابتدای جام جهانی به توانایی خودمان ایمان داشتیم و همین باعث شد تا جام جهانی را بالای سر بریم.

امباپه بعد از گلزنی در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کم سن و سال‌ترین بازیکن بعد از پله در تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد که توانسته در فینال گلزنی کند. از این بازیکن جوان به عنوان جایگزین کریستیانو رونالدو در رئال مادرید یاد می‌شد اما ظاهرا او در شرایط کنونی به دنبال تغییر باشگاه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج