جاباما
۷۴۷۲۴۰
۶۱ نظر
۵۳۱۵
۶۱ نظر
۵۳۱۵
پ

دلایلی که باعث می‌شود زنان به مردان خیانت کنند

دکتر لونی بارباچ، روانشناس و زوج درمانگر می‌گوید: حدود ۴۵ درصد از زن‌ها و ۶۰ درصد از مرد‌ها به همسران خود خیانت می‌کنند.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: دکتر لونی بارباچ، روانشناس و زوج درمانگر می‌گوید: حدود ۴۵ درصد از زنها و ۶۰ درصد از مردها به همسران خود خیانت می‌کنند.

پس هم مردها خیانت می‌کنند و هم زنها، اما چرا راحت‌تر قبول می‌کنیم که مردها اهل خیانت هستند؟ یک دلیل دارد؛ زنها در خیانت کردن و پنهان کردن آن از همسرشان، بهتر عمل می‌کنند. مردهای خائن معمولا دست‌شان رو می‌شود در حالیکه خیانت زنها، معمولا کشف نمی‌شود. پس به هر حال زنها هم اهل خیانت کردن هستند، اما چرا؟ دلایل اصلی اینکه زنها به همسران خود خیانت می‌کنند چیست؟

دلایلی که باعث می‌شود زنان به مردان خیانت کنند

چرا زنها به جای اینکه رابطه را تمام کنند به آن خیانت می‌کنند؟

مردها و زنها نیازهای مسلمی دارند و این هیچ ایرادی ندارد چون طبیعی است. وقتی زنی احساس می‌کند چیزی در رابطه‌اش کم است و می‌داند که نمی‌تواند در این رابطه آن را به دست بیاورد ممکن است تصمیم بگیرد جای دیگری به دنبالش بگردد. پس چرا همچنان در این رابطه‌ی می‌ماند؟ زیرا زنها نیاز شدیدی به امنیت و اطمینان خاطر دارند. آنها به یک رابطه‌ی امن نیاز دارند و آن را می‌طلبند. زنی که کمبودی در رابطه با همسرش دارد با فراتر رفتن از این رابطه و پاسخ دادن به نیازش و همزمان حفظ رابطه‌ی زناشویی، هر دو نیاز خود را تامین می‌کند.

در موارد دیگر، زنها به همان دلایلی به همسران خود خیانت می‌کنند که مردها این کار را می‌کنند: «جدا شدن و تمام کردن رابطه کار سختی است». آنها ترجیح می‌دهند خیانت کنند و رابطه‌ی زناشویی را حفظ کنند تا اینکه به سختی زندگی مشترک را پایان بدهند و با عواقبش روبرو شوند.

زنها برای خیانت کردن دلایل متفاوتی با مردها دارند که در ادامه به متداول‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

1. از نظر روحی و عاطفی کمبود دارد

وقتی زنی احساس کند از نظر عاطفی و هیجانی آسیب می‌بیند، شروع می‌کند به جستجوی اطمینان خاطر و قوت قلبی که یک مرد می‌تواند به او بدهد. اگر مردی در این زمینه حرکتی بکند، ممکن است به راحتی بتواند چنین زنی را به دست بیاورد!
شوهر عزیز! کاری کن که همسر شما در کنارتان احساس امنیت روحی داشته باشد تا در جاهای دیگر به دنبال قوت قلب و اطمینانی که شما به او نمی‌دهید نگردد.

۲. پول پرست است

آیا همسرتان واقعا عاشق خود شماست یا پول‌تان؟! بعضی از خانمها واقعا پول پرستند. این زن بیشتر به پول شما و امکاناتی که برایش فراهم می‌کنید اهمیت می‌دهد تا خود شما. زندگی با چنین زنی امیدوارکننده نیست. چون همیشه مردهایی هستند که پل بیشتری دارند و می‌توانند چنین زنهایی را جذب کنند.

۳. فکر می‌کند حق دارد خیانت کند چون رابطه‌ی زناشویی‌اش دچار بحران است

او فکر می‌کند رابطه‌اش با همسرش بحران زده و نامطلوب است. اما واقعیت این است که قرار نیست زندگی زناشویی همیشه پُر از لحظات رمانتیک و رضایت بخش باشد. هر رابطه‌ای فراز و نشیب‌های خودش را دارد و این بخشی از بازی زندگیست. مهم این است که در کنار هم بمانید و با هم مشکلات را حل کنید. اما زنی که تصور اشتباهی از زندگی زناشویی دارد در مواجهه به بحران و تلاطم در رابطه‌ی زناشویی به خودش می‌گوید که حق دارد به همسرش خیانت کند!

۴. با مردی آشنا شده که حس خوبی به او می‌دهد، واقعا خوب!

مطمئنا این تیپ مردها را می‌شناسید؛ آنهایی که واقعا خوش تیپ‌اند، جاذبه‌ای جادویی دارند و خوب حرف می‌زنند. زنها عاشق چنین مردهایی هستند و از تعریف و تمجیدها و لاس زدنهای‌شان لذت می‌برند. چیزی که می‌تواند در ابتدا صرفا «خوش گذراندن و تفریح» تلقی شود ممکن است خیلی زود به چیزی فراتر از لحظه‌ای گذرا و حسی موقتی تبدیل شود.

دلایلی که باعث می‌شود زنان به مردان خیانت کنند

5. احساس می‌کند نیازهای جنسی‌اش تامین نمی‌شود

مردهایی که ناتوانی جنسی دارند، اختلال نعوظ دارند یا با هر گونه مشکلی در این زمینه مواجهند، متاسفانه بد شانسد! چون بعضی از زنها فکر می‌کنند این مسائل مجوزی است برای آنها که به شریک زندگی خود خیانت کنند. آنها می‌خواهند نیازهای جنسی‌شان تامین شود اما نمی‌دانند خیانت، راه حل نیست.

6. در مورد احساسات‌ش گیج شده

همانطور که می‌دانید احساسات یک زن مانند دریاست؛ جزر و مد دارد. گاهی نمی‌تواند در وصف خوبیهای شما زیاده روی نکند و هیجان زده نشود، گاهی هم نمی‌تواند دست از شکایت و ایراد گرفتن از شما بردارد. وقتی مرد دیگری درست در زمانی مناسب وارد ماجرا می‌شود می‌تواند فورا این زن را علیه مردش بشوراند و خودش برنده شود.

7. مردی که با او آشنا شده از او حمایت عاطفی می‌کند

زنها واقعا دوست دارند درک شوند. آنها نیاز به پشتوانه‌ی عاطفی دارند و اگر شما نتوانید این حمایت را از او بکنید، او جای دیگری به دنبالش خواهد گشت. گاهی شانه‌ای برای تکیه دادن می‌تواند خیلی زود به خیانت جنسی برسد. پس مهم است که شما به عنوان شوهر، همیشه از نظر روحی و هیجانی برای همسرتان آماده و پاسخگو باشید، تا هر دوی شما بتوانید حامی عاطفی دیگر باشید. حتما می‌دانید که این یکی از بسترهای اساسی یک رابطه‌ی سالم است.

8. نمی‌تواند در برابر وسوسه مقاومت کند

اگر یک دختر زیبا و جذاب هر جا که می‌روید کنارتان باشد و سعی کند اغوای‌تان کند چه واکنشی نشان خواهید داد؟ پس عجیب نیست که همسرتان هم گاهی وسوسه شود.

9. خیانت می‌کند چون همسرش برای او وقت نمی‌گذارد

زنها نیاز به محبت و نوازش‌های غیر جنسی دارند. اگر سرتان آنقدر شلوغ باشد که زمانی برای همسرتان صرف نکنید او احساس می‌کند نادیده گرفته می‌شود. در نتیجه ممکن است جای دیگری به دنبال محبت و توجه بگردد. همیشه برای همدیگر وقت بگذارید. این عادت خوبی است که دست کم یک بار در هفته فقط با هم باشید و به هم توجه کنید و نه هیچ چیز دیگری! قرارهای عاشقانه بگذارید، دست مانند زمانی که سعی داشتید دل همدیگر را بربایید و برای جلب محبت همدیگر هر کاری می‌کردید.

برای مردها سخت است که بپذیرند چرا زنها خیانت می‌کنند، اما بالاخره هر کسی دلایل خودش را برای رفتارهایش دارد. مراقب همسرتان باشید، حمایتش کنید، برایش وقت و انرژی بگذارید و بدانید نیازهایش را بشناسید. اینها، لازمه‌ی بی‌چون و چرای حفظ شادابی یک زن و با هم ماندن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لایک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این آمار در مورد ایران درست نیست فرهنگ ما با دیگر کشورها متفاوته من یک زنم و میگم در ایران زنهایی خیانت می کنند که رابطه ی عاطفی با همسرشون ندارند

    • بدون نام

      چقدر بی شعور باشه اون مردی عیاشی که نتونه یک مرد خانواده رو درک کنه....

      پاسخ ها

      • پدرام رضائی مقدم

        چقدر بی شعور باشه اون زن عیاشی که نتونه یک مرد خانواده رو درک کنه....

    • m.gh

      واقعا نمیتونم نظری بدم یعنی زندگی ما ایرانی ها به خیانت وصل میشه
      اللهم عجل لولیک الفرج

      پاسخ ها

      • علی

        حق ادمی که خیانت میکنه طلاقه؛ ولی گناه اون بچه که یه عمر با زجر وبدبختی و باحسرت به پدر ومادرهای دیگه نگاه میکنه گردن کیه ، واقعا متاسفم برای اون دسته از ادمهایی که شهوت رو به خانوادشون ترجیح میدن.

      • بدون نام

        زندگی ما ایرانی ها به خیانت وصل نشده. این شما هستی که اخبار و مطالب مربوط به خیانت رو زیاد دنبال میکنی.

      • بدون نام

        چرت نگو مگه تو این خراب شده زندگی نمی کنی؟

    • بدون نام

      همه اینها دلیل بر خیانت به شریک زندگی نمیشه.اونهایی که هوس خیانت دارن باید از شریک زندگیشون جدا بشن و بعد هر کاری دوست دارن بکنن

    • بدون نام

      شبکه های اجتماعی و ایجاد روابط بی درو پیکر

    • بدون نام

      اگر دایم باید حواسمون به این باشه که زنمون خیانت نکنه خب چرا باید ازدواج کنیم؟؟؟؟مگه با راه های دیگه نمیتونیم نیازمون رو برطرف کنیم؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه هدفت از ازدواج برطرف کردن نیازته که اصلا سراغش نرو

    • بدون نام

      بعضی از زنان نه همه ی زنان 80 درصد زنان پول پرستن آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ که چقد دقیق گفتی نویسنده ی عزیییییییییییییییییییییز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حرف دلموووووووو گفتی . واس همین مجردیییییییییییم دگه!!!!!!!!!!!!!عقلشان = چشمشاااااااااااااااان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره! واسه همین مجردی! اگه حالتو خوب میکنه همین دلیل رو هی به خودت تلقین کن

      • مینا

        چرا اینطوری قضاوت میکنی دوست عزیز.زن هایی که شما دیدی و احیانا باهاشون در ارتباط بودی لزوما ۸۰ درصد زنها نیستن‌.همنطور که درست نیست من بگم ۹۰ درصد مردا هوس باز و تنوع طلب هستن

      • بدون نام

        در و تخته ب هم جور درمیان...حتما خودتم همینطوری ای ك میترسی ازدواج كنی

      • بدون نام

        صد در صد مردها هم بجای اینکه به نجابت دختر نگاه کنند دنبال قیافه و لب های آنجلیا جولی و اندام برزیدباردو و.... هستن!!
        و از نظر آماری هم همیشه مردها در صدر خیانت و عیاشی هستن!

      • عزیزم

        عززززززززززززیزم.نیست که شماها ظاهر پرست پول پرست نیستین.!!!!!!!!!!!!
        دنبال یه دختر خوب,خشگگگگگگل با خانواده ی اصییییییل(پولدار)هستین.درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        احمق خرفت تلقیییییییییییننننننننن چیه واقعیته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        چندتا زن میخای واست بیارم که پول دوستن و ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      لعنت به زنی که با داشتن بچه خیانت میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بی نام

        لعنت بر مردی که خیانت میکنه. من بیش از ۱۰ تا مرد در اطرافیانم دیدم که خیانت کردن ولی تا الان حتی یک زن هم ندیدم که خیانت کنه. حتی اکثراً زن ها میدونن شوهرشون خیانت کاره ولی به روی خودشون نمیارن.... . هیچم زنا پول دوست نیستن وقتی زن عاشق یه مرد میشه همه جوره باهاش میسازه. حتی با بی پولیش .

      • بدون نام

        منم بیش از 50 تا زن دیدم طلاق گرفتن و با بچه زن یکی دگه شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • قربانی خیانت زن

        من 3ساله ازدواج کردم و یک بچه دارم زنم شاغله و در یک فروشگاه لباس کار میکنه زندگی خوبی داشتیم هم از نظر مالی وهم از نظر آرامش تااینکه در یک شب وقتی بلند شدم تااب بخورم متوجه شدم زنم کنارم نیست به گوشیش زنگ زدم جواب نداد می خواستم برم بیرون دیدم درو قفل کرده و کلید رو برده خلاصه از نگرانی تا صبح خابم نبرد وقتی ساعت 5صبح برگشت دیدم که با لباس جشن رفته بود بیرون حسابی جنگمون شد و همه ی همسایه ها بیدار شدن و پدر و مادر خودم و پدر و مادر زنم و مدیر آپارتمان آمد بالا و ازمون درخواست کردند که بخاطر بچه ی 1سالمون کوتاه بیایم و ما هم کوتاه آمدیم از اون موقع همه چیز عوض شد زندگیمون شده بود پر از شک و استرس ودعوا حدود شش همسایه ها هم خیلی آزار می کشیدند حدود شش ماه گذشته و من صبح بیدار شدم دیدم زنم نیست رفتم پایین دیدم سوار ماشین یک مرد شد و رفت من هم افتادم دنبالش ولی بهش نرسیدم یک روز گذشت و من فهمیدم با اون مرد رفته ترکیه تا با هم ازدواج کنند و از من تلاق غیابی گرفته
        و مهریه ی 20 میلیونیشو رو که یک ماه پیش ازم گرفته بود با خودش برده
        و فقط 20میلیون تو حسابم مونده بود و همه ی همسایه ها بهم اعتراض کردند بخاطر اینکه من و همسرم زیاد دعوا می کردیم و موجب آزار همسایه ها می شدیم و از آپارتمان انداختمن بیرون و امروزه که همه چیز گران شده پول خرید یک واحد آپارتمان هم ندارم و مجبور شدم اجاره نشین بشم
        حدود یک ماه از اون اتفاق گذشته و همین دیروز فهمیدم اون مرد رئیس فروشگاهی بود که زنم توش کار می کرد و با رئیس فروشگاه رابطه جنسی هم داشته واون روزی که شب رفته بود بیرون در واقع رفته بود پیش اون مرده
        همین امروز صبح هم از بچه ی 1.5ساله ام آزمایش ژنتیک گرفتم و فهمیدم که بچه مال خودم نیست و مال اون مرده است
        الان می خوام بچه رو بفرستم پرورشگاه چون هیچ حس پدری نسبت بهش ندارم
        الان من یک اجاره نشین کارمندم که حقوقش ماهی 1.5میلیونه
        که باید 1میلیونشو بدم اجاره الان تو حسابم فقط 15میلیون پوله
        خیلی افسرده شدم رفتم پیش مشاور گفت دوباره ازدواج کن ولی من دو بار رفتم خواستگاری دو نفر قبول نکردن
        یک بار هم می خواستم خود کشی کنم ولی بعد پشیمان شدم
        پیشنهاد میکنین چکار کنم

      • مشاور

        اقای محترم مشکل پول شما رو که من نمیتونم کمکتان کنم اما اگه میخوای مهریه ی همسرتو پس بگیری بهتره با وکیل صحبت کنی
        ولی برای آرامش باید بگم اقای محترم اگه بر اساس سن اون بچه حساب کنیم او 1.5بود که داشت بهتون خیانت می کرد ولی شما تا قبل از اون جریان به همسرتون کوچکترین شکی نکرده (اگه متوجه شده بودید اینقدر بی پول نمی شدید) بودی حالا من نمیدونم بخاطر اعتماد قوی نسبت به ایشون بود یا بی حواسی شما
        باید بگم شما بعد از اون اتفاق نباید کوتاه می آمدید و پی گیر این موضوع می شدید تا شخصیت واقعی همسرتون رو بشناسید
        یعنی شما می خواستید اگه همسرتون نمی رفت ترکیه متوجه موضوع نشوید و با اون خیانتکار به زندگیتون ادامه می دادید؟؟
        خود کشی هم اصلا تصمیم خوبی نیست و شما باید خدا را شکر کنید که شخصیت واقعی زنتون را شناختید و این خیانت خیلی آبروی شما رو نبرد
        الان هم من نمیتونم کمکتان کنم فقط بهترین کار آینه که بعد از کرنا ی سفری بری شمال

    • مصطفی

      با ذکر این جملات"آنها به یک رابطه‌ی امن نیاز دارند و آن را می‌طلبند. زنی که کمبودی در رابطه با همسرش دارد با فراتر رفتن از این رابطه و پاسخ دادن به نیازش و همزمان حفظ رابطه‌ی زناشویی، هر دو نیاز خود را تامین می‌کند." خیانت رو تلویحا توجیه کردی....

    • بدون نام

      اگر میخواهید خانواده پاکی داشته باشید به دختر وزن مردم نگاه هوس آلود نکنید ...آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

    • بدون نام

      مگه زن ها هم خیانت می کنن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه ---مشنگ اونا خیییییییییییلی پاکن و خیانت نمیکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        خیانت کار تر از زن جماعت تاحالا خلق نشده بهتره تاریخ رو نگاه کنی حوا آدم رواخفال کرد امام دوم رو جعده لعنتی شهیدکرد و هزاران مرد دیگه زن یه کثافت که با یه دوستت دارم و فدات شم خام میشه و خودشو میذاره تو اخیتار طرف

      • یاور داوری

        زنان خیانت نمی کنند خخخخخخخ
        زن برادرم اعتراف کرد بچه ی دومش از برادرم نیست
        برادر بی چاره ی من هم برای اینکه آبروش تو فامیل نره این موضوع رو به کسی نگفته و طلاق هم نگرفته
        برادرم حقوقش ماهی 3میلیونه و خیلی هم به همسرش محبت میکنه
        ودر جمع هم خیلی ازش دفاع میکنه
        ولی اون زنیکه بهش خیانت کرد
        ولی بازم برادرم پاش موند درحالی که به نظر من باید ازش شکایت می کرد تا اعدامش کنند

    • بی نام

      بعضی مردا خیلی کثافت تر از این حرفا هستن . زناشون حتی اگه چیزی واسشون کم نزارنبازم خیانت میکنن. مردا هیچ وقت به فکر خانوادشون نیستن. کلا اگه پولم نداشته باشن مهم نیست کاش یکم انسان باشن.

      پاسخ ها

      • مجتبی

        عزیز من یه مردم هیچیم برای همسرم کم نزاشتم خیلی راحت به خاطر پول بهم خیانت کرد پس نگو مردا پستن

      • بدون نام

        مردا انقد لاشی شدن که زن بدبخت از روی بیچارگی و خالی کردن عقدش میره با کسی

      • یاور داوری

        یعنی زن برادر من هم
        برای خالی کردن عقدش بود؟؟؟؟
        برادرم هیچی براش کم نذاشت
        نه محبت کم گذاشت
        و نه پول

      • مشاور

        حدود 60درصد از خیانت هایی که به من مراجعه میشه از زنان است

    • بدون نام

      خیانت به هیچ وجه پذیرفته نیست لطفا قبل از هر چیز طلاق بگیرید بعد رابطه ای جدید رو شروع کنید.خیانت قلب وروح طرف مقابل رو از بین میبره.فرقی نداره زن یا مرد باشه.انسان باشید وبه طرف مقابلتون رک وصریح بگید طلاق میخوام والسلام.

    • بدون نام

      خیانت هیچ توجیهی نداره ،نه سر خودتون می تونید کلاه بگذارید نه سر خدا !!!!!

      ولی خودمونیم دوستان هیچ فکر کردید مردی که مشکل جنسی داره و هیچ زنی حاضر نیست باهاش بمونه چقدر گناه داره !!!!
      بخصوص اگر اهل گناه نباشه و روابط رسمی و قانونمند بخواد !!!

      ای خدای حکیم ،حکمت بعضی کارهات رو نمی فهمم !!!!

    • نوید

      کسی که خودشو میشناسه و میدونه نمیتونه تا اخر عمرش با یک‌نفر باشه و مجبور باشه خوب و بدشو در کنار خوب و بد خودش تحمل کنه همون بهتر که مجرد بمونه. خیلی از زنهای بی حجاب و لختی مردایی که سرشون به زندگیشون بوده رو به خیانت کشوندن. زن هم حساسه، یه کم و زیاد باعث میشه زمینه لغزشش رو فراهم کنه. بلاخره انسان جایزالخطاست. همه اینجور نیستن ولی اکثرا اینجورن.
      یکی از کامنتها این بود که اگه هدفت از ازدواج نیاز جنسیه ازدواج نکن. باید بگم عزیزم بیشتر دلیل ازدواج نیاز جنسیه. اونی که سرد مجازه اصلا دوست نداره ازدواج کنه خودش

    • بدون نام

      آقا ازدواج نکنید
      تمام

    • مجتبی

      منم خیانت شده بهم ، یک سال و نیم بود که باهم بودیم متاسفانه رابطه جنسی ام داشتیم ؛ یه روز توی یکی از شبکه های اجتماعی دیدم زیر پستش یه نفر کامنت عاشقانه گذاشته بعد فهمیدم داره خیانت میکنه الانم خیلی راحت بهم گفت اون پولدارتره

      پاسخ ها

      • مشاور

        زنی رو که بخاطر پول به شما خیانت می کنه بهتره طلاقش بدی و هیچ عذاب وجدانی هم نداشته باشی
        اگه باهاش بمونی به نظرم اون موقع باید عذاب داشته باشی

    • بدون نام

      سلام.ما مسلمان هستیم.اگر پیرو قران و اسلام باشیم هیچوقت به هم خیانت نمیکنیم.بعضی ها در زندگی یا حتی در رابطه دچار کوری عاطفی میشن وبدبینی و خشم در لحظه اتفاق میفته.( فساد ارباب رعیت را یاغی میکند.فساد فرمانده سرباز را.) فساد مرد زن را و فساد زن مرد را ..البته از نظر بنده زنان و مردانی که از خانواده ای اصیل و سنتی هستند در بدترین شرایط هم خیانت نمیکنند حتی اگر کارشون بجدایی بکشه.

      پاسخ ها

      • مشاور

        چه کسی گفت اینطوریه
        چند وقت پیش ی اقایی ازم مشاوره خواست و گفت
        زنم بخاطر حرف علم المهدی با ی زاعر عراقی بهم خیانت کرد
        زنش هم خیلی محجبه بود

    • بدون نام

      شاید حرفم شاعرانه بنظر بیاد اما مهمترین دلیل بی میلی اینه که هیچکدوم از ادما عشق اولشون نیستن.زنی که همسر من است جسمش با منو دلش جای دیگرست..زنی که من شوهرش هستم دل داده ی دیگری هستم

    • خان بابایی

      من همسر یک مرد بسیار خوشتیپ و خوب را میشناسم که به همسرش داره خیانت میکنه ، اونم هرروز با یک مرد جدید.
      در عین حال با همسر خودش هم بسیار خوبه که توی اقوام زبان زد میباشد.
      واقعا خداوند خیلی لطف داره که بندگانش از چهره واقعی یکدیگر با خبر نیستند وگرنه سنگ روی سنگ نمی ماند.

      پاسخ ها

      • مشاور

        این موضوع را به خود زن هشدار بده
        اگه باز هم تکرار کرد به شوهرش بگو

    • غریبه

      ایرانیها زنو مرد خیانت کارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیرم ایرانی غیر ایرانی نداره
        همه ی دنیا زن خیانتکار است

    • لهراسب

      اونایی که میگن مردها خیانت میکنن و زنها نه یا خیلی کمتر خیانت میکنند میشه بفرمایید اون مردهایی که خیانت میکنند با هم دوست میشن و با هم رابطه نا مشروع دارن یا به ازای هر مرد خائن یک زن خائن هست خوب باید یه مرد و زن با هم باشن تا بشه خیانت وس به یک اندازه هستند ولی دلیل خیانت از زنهاست

    • سینا

      سلام..دوستان عزیز به نظر من جنسیت مهم نیست خیانت زمانی صورت میگیره که دو طرف به هم توجه نمیکنن در تمام شرایط به قول معروف هم دیگه رو نمی بینن با هم صحبت کردن بهترین راهه بعدش دوستان عزیز کسی از پول بعدش نمیاد هیچ کسی دوست نداره تو فقر زندگی کنه اما از راهش...باید بدانید از یه رابطه چی میخوای همین موفق باشید

    • nima

      انصافا زنان نسبت ب مردان خیلی با معرفت تر و بسازترن.. فقط بگم زنوشوهر عهدوپیمان روز اول شون رو تو هرشرایظ پاش باشن.. کار ب انحراف نمیره

      پاسخ ها

      • یاور داوری

        زن برادرم هم بامعرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • nima

      انصافا زنان نسبت ب مردان خیلی با معرفت تر و بسازترن.. فقط بگم زنوشوهر عهدوپیمان روز اول شون رو تو هرشرایظ پاش باشن.. کار ب انحراف نمیره

    • مقدمه

      بچه ها یکی ازم مشورت خواسته یه فیلم داره نودرصد نشون میده زن طرف داره خیانت میکنه ولی زن قبول نمیکنه البته بعد چند ماه تماس زده که مطمعنه ولی زن قران میخوره و هرجایی پیش هرکی حاضره فیلم نشون بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بره به پدر ومادر دختر نشونش بده

    • کیوان

      میشه یزره واقع بین باشیم ،زن و مرد هر چقدرم باهم نسازن حالا هر چی میخواد باشه ،بازم هیچ کدوم حق خیانت ندارن به خیانت نمیشه گفت اشتباه کردم پشیمونم ،خیانت خیانته بخششی در کار نیس تموم،همه زنا جمع بشن نمیتونن یه مردو گول بزنن و همینطور همه مردا جمع بشن نمیتونن یه زنو گول بزنن ،تا طرف بله نگه هیچکس نمیتونه کاری انجام بده ،تمامممممممممم

    • کیوان

      خیانت قابل بخشش نیس ،انسان هیچ وقت حق خیانت ندارد ینی اصلا قابل توجیح نیس

    • داریوش

      باسلام.به نظر من خیانت گناهی است غیر قابل بخشش چه از طرف زن یا از طرف مرد .واینم بگم تا زن بله رو نگه و به اصطلاح امروز پا نده به مرد .مرد خودشم بکشه نمیتونی اون زن و قانع کنه پس زن ها باید بیشتر مراقب رفتارهاشون باشن
      مرد هیچ وقت نمیتونه زن رو به زور وارد رابطه کنه والسلام.

      پاسخ ها

      • زن

        سلام من با ی مردی خیلی خوش تیپ و پولدار ازدواج کردم
        و ی روز تو ی مهمونی پسر عموم اومد تو اتاق خوابم و منو تحریک کرد و با هم رابطه ی جنسی برقرار کردیم
        و بعد از اون توبه کردم و خیلی پشیمونم و هم قرآن می خوانم و هم نماز می خوانم
        حدود یکسال بعد پسر عموم بهم پیام عاشقانه داد و منو تحریک کرد و با هم ی جا قرار گذاشتیم و تا بغل و بوس هم پیش رفتیم و وقتی می خواستیم رابطه جنسی برقرار کنیم من پشیمون شدم و فرار کردم
        از اون موقع خیلی استرسی شدم و هر شب قرص می خورم و قرآن و نماز شب می خوانم
        اما همین دیروز بازم بهم پیام داد و منو تحریک کرد و متاسفانه رابطه جنسی هم داشتیم
        از طرفی هم عذاب وجدان دارم و از طرفی هم میترسم اون دوباره منو تحریک کنه شوهرم رو هم خیلی دوست دارم و اونم منو خیلی دوست داره و کوچکترین خیانتی بهم نکرده
        ی بچه ی دو ماهه هم داریم
        اقای مشاور برای اینکه هم عذاب وجدانم رفع بشه و هم دیگه زودتحریک نشم پیشنهاد می کنید چکار کنم؟؟؟

      • مشاور

        خب خب خانم مشکل شما دو چیزه
        برای تحریک که بنظرم رو خودت کار کن تا زود تحریک نشی و وقتی اگه دوباره تحریکت کرد به احساس گناهی که بعدش بهت دست میده فکر کن
        اگه نتونستی با شوهرت رابطه جنسی برقرار کن

        عذاب وجدان هم که اگه روند بالا رو پیش بری به مرور عذاب وجدانت بر طرف میشه

    • اصغر

      به نظرم زنها خیلی خیلی پیچیده هستند تمام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج