جاباما
۷۴۷۳۱۰
۴ نظر
۵۰۵۲
۴ نظر
۵۰۵۲
پ

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

بسیاری از سلبریتی‌های سرشناس و بزرگ جهان عادات و رفتار‌هایی دارند که اغلب برای آن‌ها دردسرساز می‌شود. حتی برخی از آن‌ها بعد از زیر پا گذاشتن قانون به زندان رفته اند و تعداد آن‌ها نیز بسیار بیشتر از آن است که فکر می‌کنید.

وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: شاید با خود فکر کنید که داشتن مقدار زیادی پول، یک خانه بزرگ و شهرتی جهانی برای نگه داشتن یک فرد در مسیری مستقیم و بدور از خلاف و دردسر کافی است. اما بسیاری از سلبریتی های سرشناس و بزرگ جهان عادات و رفتارهایی دارند که اغلب برای آن ها دردسرساز می شود. حتی برخی از آن ها بعد از زیر پا گذاشتن قانون به زندان رفته اند و تعداد آن ها نیز بسیار بیشتر از آن است که فکر می کنید. بسیاری از آن ها از این موضوع عبرت گرفته و خود را اصلاح کرده اند و برخی دیگر نیز هنوز به رفتارهای خودسرانه و جنجالی شان ادامه می دهند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ ستاره بزرگ هالیوودی آشنا کنیم که طعم زندان رفتن را چشیده اند.

۱- شان پن

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

شان پن که یکی از سرشناس ترین بازیگران هالیوود است به خاطر مشت زدن به صورت یکی از همبازی هایش دو ماه به زندان افتاد. ماجرا از این قرار بود که یکی از بازیگران فیلم «رنگ ها» (Colors ) از شان پن عکس بگیرد اما این سوپراستار هالیوود از کوره در رفته و به صورت او ضربه زد. در آن زمان شان پن به دلیل رفتار خشن با یک پاپاراتزی دوران محکومیت تعلیقی خود را می گذراند و نباید رفتارهای مشابه اینچنینی از او سر می زد. همچنین گفته شده که در دهه ۸۰، شان پن به همسر سابقش، مدونا، نیز حمله کرده که مدونا در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه ای این ادعاها را دروغ، بی شرمانه و بیرحمانه توصیف کرد.

۲- کیفر ساثرلند

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

کیفر ساثرلند نیز که این روزها مشغول بازی در نقش رییس جمهور در سریال «بازمانده برگزیده» (Designated Survivor) است در سال ۲۰۰۷ به دلیل رانندگی در حین مستی دستگیر شد. وی از سال ۱۹۸۹ تا آن زمان ۴ بار به دلیلی مشابه دستگیر شده بود و بدین ترتیب ۴۸ روز را در زندان گذراند اما ظاهراً از این موضوع درست نگرفته است. ساثرلند پس از اینکه در سال ۲۰۰۹ با سر خود ضربه ای به صورت یک طراح مد وارد کرد خود را به اداره پلیس معرفی نمود اما بعد از عذرخواهی رسمی طرفین، ساثرلند آزاد شد.

۳- پل مک کارتنی

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

پل مک کارتنی، عضو سابق گروه معروف بیتلز شاید یک شوالیه باشد و لقب سِر را از ملکه بریتانیا دریافت کرده باشد اما روزگاری سبک زندگی شبیه یک راک استار داشت. در سال ۱۹۸۰ در فرودگاه توکیو حدود ۱۵ گرم ماریجوانا در وسایل وی پیدا شد. به گفته مک کارتنی، زمانی که مامور بازرسی فرودگاه توکیو، این بسته ماریجوانا را از درون ساک پل بیرون کشید بسیار بیشتر از خود مک کارتنی از این ماجرا ناراحت شده بود. این ماجرا باعث شد که مک کارتنی ۱۰ روز به زندان رفته و ۱۱ کنسرت خود را لغو کند که خسارتی ۱ میلیون دلاری را برای وی در پی داشت.

اما مک کارتنی شانس آورد که قانون ژاپنی ها در حق وی اعمال نشد زیرا در آن زمان مجازات چنین عمل خلافکارانه ای ۷ سال کار اجباری سخت بود. البته مک کارتنی یک بار دیگر نیز در سال ۱۹۸۴ در سفر به باربادوس با مقداری ماریجوانا دستگیر شد اما این بار تنها با ۲۰۰ دلار جریمه از مهلکه گریخت.

۴- مارک والبرگ

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

مارگ والبرگ همیشه در نقش های سرسخت و قوی بازی می کند اما وی در دوران نوجوانی یک شرور واقعی و کامل بوده است. والبرگ زمانی که تنها ۱۶ سال داشت به جرم حمله و تلاش برای کشتن دو مرد ویتنامی تبار در ایالات متحده دستگیر شد. در دادگاه والبرگ محکوم شد اما تنها ۴۵ روز از دوران ۲ ساله محکومیتش را در زندان گذراند. وی پس از این ماجرا با قربانیان خود بیشتر آشنا شده و از آن ها طلب بخشش کرد. وی گفته شده که دوست دارد همه گذشته او را به خاطر بیاورند و بدانند که چگونه می توان مسیر زندگی را عوض کرده و به یکباره به انسانی جدید تبدیل شد.

۵- وسلی اسنایپس

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

آیا متوجه شده اید که وسلی اسنایپس پس از بازی در اولین فیلم «تیغه» (Blade) برای مدتی از سینما و کانون توجه دور بود؟ در واقع در آن دوران اسنایپس به دلیل عدم پرداخت مالیات هایش بین سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۰ گناهکار شناخته شده و ۳ سال را در زندان و حصر خانگی به سر برد اما این موضوع نیز باعث نشد که اسنایپس حرفه بازیگری را کنار بگذارد.

۶- تیم آلن

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

بازیگر سریال «آخرین مرد استوار» (The Last Man Standing ) ظاهراً از آن مردانی به شمار می آید که همیشه مرد خانواده بوده اند اما این موضوع دستکم در مورد آلن صحت ندارد. قبل از این که آلن وارد دنیای تلویزیون شود یک قاچاقچی واقعی مواد مخدر بود. در سال ۱۹۷۸ آلن به جرم به همراه داشتن حدود ۵۰ گرم کوکایین از فرودگاه بیتل کریک،میشیگان دستگیر شد. آلن تنها با لو دادن دیگر قاچاقچیان مواد مخدر توانست از مجازات حبس ابد بگریزد و تنها ۲ سال در پشت میله ها ماند. وی می گوید که این موضوع باعث شد وی به شدت احساس ندامت و شرمندگی کرده و زندگی اش را با ترسیم اهداف جدید تغییر دهد.

۷- رابرت داونی جونیور

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

ستاره فیلم های «انتقام جویان» (Avengers) همواره در مورد دوران اعتیادش به مواد مخدر صحبت کرده است؛ به خصوص از زمانی که پسرش ایندیو نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می کند. بین سال های ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸، جونیور ۱۱۳ روز را در زندان مرکزی لس آنجلس کانتی گذراند. همچنین وی پس از زیر پا گذاشتن قوانین دوران محکومیت تعلیقی اش در سال ۱۹۹۹ بار دیگر به زندان افتاد. اما آشنا شدن با همسرش، سوزان لوین، باعث شد که جونیور دست از مصرف مواد مخدر برداشته و رفته رفته به یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود تبدیل شود. وی گفته که دیگر آن انسانی که قبلاً بود نیست.

۸- کریستین اسلیتر

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

کریستین اسلیتر در همان دوران نوجوانی به شهرت رسید اما کنار آمدن با شهرت در چنین سنینی بسیار سخت است. وی در سال ۱۹۸۹ پس از درگیر شدن با ماموری که او را متوقف کرده بود به جرم اهانت و حمله به پلیس و همچنین رانندگی در حالت مستی به زندان فرستاده شده اما تنها ۱۰ روز در زندان ماند. سپس در سال ۱۹۹۴ و بعد از اینکه هنگام سوار شدن به هواپیما یک اسلحه در وسایل او پیدا شد، قاضی او را به انجام کارهای عام المنفعه محکوم کرد.

وی یک بار دیگر نیز به جرم حمله به نامزد خود و یک مامور پلیس در حالت مستی به زندان فرستاده شد. در نتیجه این حادثه، اسلیتر ۳ ماه را پشت میله ها گذراند و ماه های بیشتری را نیز در مراکز درمانی و ترک اعتیاد به سر برد. اسلیتر آخرین بار در سال ۲۰۰۵ به جرم بدرفتاری و حمله به یک زن در خیابان دستگیر شد اما این بار اسلیتر به زندان نرفته و دادگاه برای وی قرار منع تعقیب صادر کرد.

۹- میشله رودریگز

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

میشله رودریگز در سال ۲۰۰۸ به جرم زیر پا گذاشتن قوانین دوران محکومیت تعلیقی اش، ۶ ماه را در زندان گذراند. میشله بارها به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر شده بود و حتی زمانی که تحت نظر قرار داشت نیز دست از این عادت خود نکشید. حتی وی نتوانست انجام خدمات اجتماعی که به آن محکوم شده بود را به اتمام برساند. این بار اما تنها پس از ۱۸ روز و به دلیل شلوغی زندان و کمبود جا، رودریگز از زندان آزاد شد و از آن به بعد بود که رودریگز، به گفته خودش، متحول شد. وی می گوید که در آن دوران از زیر بار مسئولیت های خود شانه خالی می کرده و دختر بدی بوده است اما امروز دیگر می توان او را دختری خوب نامید.

۱۰- مارتا استیوارت

۱۰ ستاره هالیوودی که زندان را تجربه کرده اند

شاید باورکردنی نباشد اما ملکه زنان سرآشپز جهان که کتاب های آشپزی او را بسیاری خوانده اند به جرم های مختلف نزدیک به ۵ سال را در زندان گذرانده است. استیوارت به جرم رانت خواری و تلاش برای منحرف کردن تحقیقات اداره پلیس دستگیر شد و به گفته خودش این موضوع برای وی بسیار گران تمام شد. به گفته خودش وی در تمام مدت زندانی بودنش تنها بال جوجه زندان را می خورد زیرا تنها چیزی بود که در زندان می توانست بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچکدومو نمی شناسم

    • زهرا

      جاستین بیبر پس چی؟ اونم سابقه ی زندان داشته

    • بدون نام

      کریس براون چی؟این لیست کامل نیست

    • هستی1386

      پس بریتنی اسپریز چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج