جاباما
۷۴۷۳۲۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تصاویر نسخه جدید آئودی R۸ اسپایدر لو رفت

آئودی قصد دارد قبل از خروج R۸ از خط تولید، نمونه‌های مختلف آن را معرفی کند. در همین راستا این برند در حال توسعه نسخه جدید نمونه اسپایدر این خودرو است.

وب سایت جی اس ام: آئودی قصد دارد قبل از خروج R۸ از خط تولید، نمونه‌های مختلف آن را معرفی کند. در همین راستا این برند در حال توسعه نسخه جدید نمونه اسپایدر این خودرو است.

تصاویر نسخه جدید آئودی R۸ اسپایدر لو رفت

عکاسان موفق شده‌اند تصاویر جاسوسی یکی از نسخه‌های جدید آئودی R8 را ثبت کنند. به احتمال زیاد این برند آلمانی از نسل آینده R8 رونمایی نمی‌کند با این حال نسخه کنونی آن مجهز به موتور 10 سیلندر تا چند سال دیگر در خط تولید آئودی حضور خواهد داشت. این کمپانی قصد دارد با ایجاد تغییراتی در این خودرو نمونه جدید آن را معرفی کند.

برخی گزارش‌ها به عرضه نمونه فیس‌لیفت این خودرو اشاره کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که آئودی نسخه GT این خودرو را نیز به بازار عرضه کند. در حالی که هم‌اکنون در رابطه با برنامه‌های این شرکت آلمانی طلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، نمونه‌های جدید نسخه کوپه و اسپایدر این خودرو با ایجاد تغییراتی در آینده معرفی می‌شوند.

بعد از انتشار چندین تصویر مخفیانه از نسخه کوپه این خودرو، شاهد حضور نمونه اسپایدر آئودی R8 در تصاویر جدید هستیم. بر اساس این تصویر طراحی اگزوزهای آئودی R8 تغییر کرده است، این موضوع می‌تواند به معنای آن باشد که با نمونه GT این خودرو رو‌به‌رو هستیم.

سپر پشتی این خودرو به خوبی پوشانده شده است. این محصول شرکت آئودی به موتور 10 سیلندر با حجم 5.2 لیتر مجهز می‌شود. در گذشته شاهد استفاده از این موتور در لامبورگینی اوراکان پرفورمانته بوده‌ایم. این موتور قدرتی برابر با 630 اسب بخار تولید می‌کند که در مقایسه با نسخه V10 پلاس این محصول شرکت آئودی، 28 اسب بخار قدرت بیشتری تولید می‌کند.

تصاویر نسخه جدید آئودی R۸ اسپایدر لو رفت

در بخش جلویی این خودرو جلوپنجره در مقایسه با نمونه کنونی مقداری پایین‌تر طراحی شده است. الگوی درون جلوپنجره این خودرو به نمونه اولیه آئودی RS Q۸ شباهت دارد. در نمای جانبی این محصول تغییراتی را تجربه کرده است. آئودی در طراحی ورودی‌های هوای قرار گرفته شده بر روی درب‌های این خودرو تغییراتی را اعمال کرده تا آیرودینامیک آن بهبود پیدا کند.

این خودروی جدید در ماه‌های آینده معرفی می‌شود. این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه خودروی پاریس که در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار می‌شود، با این خودروی شرکت آئودی ملاقات کنیم. در صورت معرفی آئودی R۸ اسپایدر در این نمایشگاه، فروش آن در اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. انتظار می‌رود ابتدا از مدل کوپه این خودرو رونمایی شود و سپس نمونه اسپایدر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      بمیرید ما پیکان سوار میشیم لامصبا مفت خوار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج