۷۴۷۸۱۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جباری: جنبه برخی بازیکنان استقلال خیلی کم است

 پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است وینفرد شفر از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کند.

میزان: علی جباری درباره تغییرات مدیریتی انجام شده در باشگاه استقلال، اظهار داشت: اولاً این را بگویم الان شرایط مناسب نبود که افتخاری صحنه را ترک کند چون کار او هنوز نیمه تمام است. او باید می‌ماند و کارهایش را انجام می‎داد. به هر حال افتخاری برای استقلال زیاد زحمات زیادی کشید و برخی از بدهی‎های گذشته را داد.

وی افزود: افتخاری در مشکلاتی که شفر ایجاد کرده بود، جلوی او ایستاد. در هر صورت نباید اجازه می‎دادند که افتخاری از استقلال برود. مشکلاتی که شفر فراهم کرده، در آینده بیشتر مشخص خواهد شد. هواداران هم به زودی متوجه می‎شوند که شفر چه مشکلاتی به وجود آورد. امیدوارم هواداران استقلال بدانند که او از احساسات آنها سوءاستفاده می‎کند.

جباری: جنبه برخی بازیکنان استقلال خیلی کم است

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنی که می‎گفتند «شفر تایید کرده و گفته بود که حتماً قرارداد ببندد» و با دکتر نوروزی هم سر این مسئله درگیر بود و الان کلی این همه برای باشگاه بدهی به بار آورده، کجاست؟ چرا شفر این همه تاکید داشت که او قرارداد ببندد؟ اینکه می‌گویند قراردادها با نظر شفر بسته نشده، درست نیست. همه قراردادها با نظر شفر بود. او هر کسی را که خواسته، باشگاه او را جذب کرد. نفری که او آورد و الان با این همه بدهی می‎خواهد برود، کجاست؟!

جباری درباره جدایی برخی از بازیکنان استقلال از این تیم بعد از حضور در جام جهانی گفت: این بچه‎ها جنبه‎شان خیلی کم است! آنها آمدند، در تیمی مثل استقلال بزرگ شدند و مورد لطف هواداران قرار گرفتند، اما وقتی یک مقدار خواهان پیدا کردند و اسمی برای خودشان درآوردند، به همه چیز پشت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      سر افتخاری رو چنان کرد زیر آب که دیدیم
      در کل تیم هوچیگرا هواداران هوچیگر داشت شوفر هوچیگر کم داشت که این نقیصه هم شکر خدا حل شد

    • آریان نارویی ایرانی

      حقا که سخن از دل ما میگویی .خدا به پدرت رحمت کنه آقای جباری .همین آقای شفر اگر استقلال رو آخرش به فنا نداد همین شفر مثل کبک موقعی که باشگاه به مشکل میخوره میره زیر برف . پارسال هم اگه تیم خوب کار کرد نهالی بود که منصوریان نشاند ولی وقت ثمرش نگذاشتند درو کنه .این مردیکه یک جام داد به پرسپولیس .بازیکنان تیم از دستش فراری ان حالا بگذریم اگه چیزی نمیگن .به خدا با این که استقلالی ام ولی باید ایستاد و کف زد واسه پرسپولیس و مدیریتش با مربی کاردان و با دانشش بازیکنا کیف میکنن برانکو مربیشونه به این میگن مربی بازیکن با این مربی با دل کار میکنه نه شفری که تا همین دیروز از پیشنهادات دروغ و کذبش واسه بالا بردن قیمتش صحبت میکرد هرچی هست این لندهور واسه ما که نه واسه پرسپولیس یک جام آورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج