۷۴۷۹۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جدایی امیری به نفع خارجی‌های پرسپولیس

در صورت جدایی وحید امیری، دوئل جذابی میان خارجی‌های پرسپولیس برای رسیدن به ترکیب اصلی شکل خواهد گرفت.

وب‌سایت نود: با گران شدن دلار و به مشکل خوردن تیم‌ها در حفظ بازیکنان خارجی، پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که با کمترین مشکل مواجه شد. برانکو در سال‌های حضورش در ایران علاقه‌ای به استفاده از بازیکنان خارجی نشان نداده بود و با وجود حضور بازیکنانی مانند ماریچ و بنگتسون و منشا اما هیچ کدام از آنها در ترکیب اصلی، بازیکن فیکس و تعیین‌کننده‌ای نبودند. با این حال پرسپولیس موفق شد منشا و بشار رسن را با وجود تمام مشکلات ارزی در تیم نگه دارد و این بار برخلاف فصل‌های گذشته برانکو به بازیکنان خارجی تیمش نیاز ویژه دارد.

منشا فصل گذشته در ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت اما بعد از عملکرد ضعیفی که داشت به نیمکت منتقل شد و حضورش در ترکیب اصلی کم‌رنگ‌تر شد. شاید اگر پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم نبود فصل جدید را در تیم دیگری شروع می‌کرد. با محرومیت پرسپولیس اما این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد و حالا با اتفاقات جدید و در صورت رفتن امیری حتی شاید او به بازیکن اصلی و مهم برانکو هم تبدیل شود. البته او در صورت رفتن امیری برای رسیدن به ترکیب اصلی دوئل سختی با دیگر بازیکن خارجی قرمزها دارد.

بشاررسن هم یکی از کاندیدای اضافه شدن به ترکیب یازده نفره برانکوست و به دلیل این که در بازی‌هایی که فصل گذشته به میدان رفت عملکرد بهتری داشت از شانس بیشتری در این فصل برخوردار است. برانکو در نهایت تصمیم خواهد گرفت که سیامک نعمتی را در خط حمله بازی دهد تا جانشین منشا شود و رسن در میانه میدان به ترکیب اضافه شود یا این که از نعمتی در پست هافبک استفاده کند و منشا را در خط حمله بازی دهد. این تصمیمی است که آمادگی و تلاش منشا و رسن و رقابت آنها جوابش را مشخص خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج