۷۴۸۳۷۰
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

سواری کوتاه با یک ‌شاسی‌بلند لاکچری؛ لکسوس RX۳۵۰L!

RX۳۵۰L یک شاسی‌بلند بزرگ از سبد محصولات لکسوس است، لکسوسی که در بخش داخلی همیشه در دسته بهترین‌ها قرار داشته و در RX۳۵۰L نیز همان روند ادامه پیدا کرده است و در متریال داخلی از بهترین نوع چرم استفاده شده است.

وبسایت چرخان: کمپانی سازنده خودروهای لوکس تویوتا، لکسوس این روزها با قدرت تمام یکه‌تازی می‌کند و خودروهای مجهز به ردیف سوم صندلی باعث شده تا رقیب کاملی برای آئودی Q۷، ولوو XC۹۰ باشد. برای خیلی از افراد آینده نگر وجود ردیف‌های بیشتر صندلی‌ها بسیار مهم است چرا که تعداد اعضای خانواده آنها ممکن است رشد داشته باشد. RX۳۵۰L یک شاسی‌بلند بزرگ از سبد محصولات لکسوس است که شما می‌توانید این خودروی لوکس و اسپرت را با پیشرانه V۶ بنزینی و یا هیبریدی drivetrains انتخاب کنید.

سواری کوتاه با یک ‌شاسی‌بلند لاکچری؛ لکسوس RX350L!

خودروی بکار گرفته شده در این تست یعنی RX350L لوکس در حدود ۸۴،۷۰۰ دلار قیمت دارد. از ظاهر خودروهای لکسوس نمی‌توان هیچ ایرادی گرفت، چرا که واقعا جذاب هستند و با بدنه عضلانی، یک نمونه کامل از طراحی قدرتمند را به‌رخ می‌کشند. داخل کابین RX350L واقعا جذاب و جادار است اما ردیف سوم برای افراد سایز کوچک مناسب‌تر است و تویوتا کیفیت متریال این بخش را نسبت به ردیف اول و دوم، پایین‌تر انتخاب نموده تا از لحاظ هزینه اوضاع به‌کام ‌اش شود.

سواری کوتاه با یک ‌شاسی‌بلند لاکچری؛ لکسوس RX350L!

در کل لکسوس در بخش داخلی همیشه در دسته بهترین‌ها قرار داشته و در RX۳۵۰L نیز همان روند ادامه پیدا کرده است. تجهیزات ایمنی در این خودرو شامل ۱۰ کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار است که از سرعت بین ۱۰ کیلومتر در ساعت تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت کار می‌کند، کنترل کروز تطبیقی با رادار ، سیستم حفظ خودرو در بین خطوط، سیستم نمایش نقطه کور، هشدار عبور عابر و دوربین دنده عقب هستند که ایمنی کامل را برای شما مهیا می‌کنند.

سواری کوتاه با یک ‌شاسی‌بلند لاکچری؛ لکسوس RX350L!

همچنین صندلی‌های چرمی بسیار زیبا (ردیف اول و دوم) همراه با سیستم گرمکن و سردکن و صندلی راننده با تنظیم برقی، راحتی شما را تضمین می‌کند. اگر می‌خواهید RX350L کامل‌تر باشد، می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر یک دوربین ۳۶۰ درجه، دمپرهای متغیر با شرایط جاده، چرم با کیفیت‌تر و تریم چوب و یک سیستم صوتی ۱۵ اسپیکره با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی بدست آورید.

سواری کوتاه با یک ‌شاسی‌بلند لاکچری؛ لکسوس RX350L!

پیشرانه V۶ با حجم ۳.۵ لیتری نشان می‌دهد که تویوتا و لکسوس به بازار ایالات متحده بسیار اهمیت می‌دهند. قدرت خروجی ۲۱۶ کیلو وات در ۶۳۰۰ دور در دقیقه و ۳۵۸ نیوتن متر گشتاور بین ۴۶۰۰ و ۴۷۰۰ دور در دقیقه است. RX۳۵۰L به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و یک سیستم تعلیق (AWD) مجهز شده که آن را تکمیل می‌کنند. مصرف سوخت ترکیبی شاسی‌بلند بزرگ لکسوس بصورت رتکیبی ۱۲.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

سواری کوتاه با یک ‌شاسی‌بلند لاکچری؛ لکسوس RX350L!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج