۷۴۸۹۱۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

خط دفاع استقلال؛ قلعه بی‌دفاع

یکی از مشکلات استقلال در اینروزها مصدومیت مهره‌های خط دفاعی استقلال است. میثم تیموری، مدافع جدید و چپ‌پای استقلال مصدوم است و قطعا به شروع لیگ نمی‌رسد و زکی‌پور هم نشان داده مهره چندان قابل‌اتکایی برای دفاع چپ نیست.

خراسان ورزشی: یکی از مشکلات استقلال در اینروزها مصدومیت مهره‌های خط دفاعی استقلال است. میثم تیموری، مدافع جدید و چپ‌پای استقلال مصدوم است و قطعا به شروع لیگ نمی‌رسد و زکی‌پور هم نشان داده مهره چندان قابل‌اتکایی برای دفاع چپ نیست. وریا غفوری، مدافع راست‌پای استقلال هم در ترکیه مصدوم شد و زودتر از بقیه به تهران برگشت و به احتمال زیاد هفته نخست لیگ را از دست می‌دهد.

روزبه چشمی، مدافع ملی‌پوش آبی‌ها در جام‌جهانی مصدوم شد و مصدومیتش هم چند هفته‌ای زمان می‌برد تا بهبود پیدا کند. سیدمجید حسینی، دیگر مدافع ملی‌پوش استقلال نیز به دنبال جدایی بود و تن به تمرین با تیم نداد و حتی اگر ماندگار ‌شود، شاید انگیزه سابق را برای بازی نداشته باشد.

در چنین شرایطی استقلال در خط دفاعی در بهترین حالت می‌تواند از زکی‌پور، منتظری، سهرابیان و حیدری استفاده کند و در این میان تنها بازیکن قابل‌اتکا پژمان منتظری خواهد بود که او هم با توجه به دیر اضافه شدنش به تمرین تیم و سن و سال بالایش شاید نتواند انتظارات را برآورده کند ضمن این‌که در صورت مصدومیت یا اخراج آن‌ها شفر دیگر جایگزینی نخواهد داشت. شفر که بارها از مشکلات استقلال شکایت کرده، حالا باید بیش از هر چیزی به فکر خط دفاعی باشد که فعلا سربازی ندارد و قلعه‌اش بی‌دفاع است.

البته شفر قطعا برای پر کردن جای خالی امید ابراهیمی هم نگرانی‌هایی دارد به خصوص حالا که نه امید نورافکن هست و نه جپاروف آماده و بازیکن تازه‌وارد آلمانی هم امتحانش را پس نداده است. با این شرایط هواداران استقلال نباید منتظر شروع خوبی از تیمی باشند که در فاصله کمتر از یک هفته به آغاز لیگ هنوز بسته نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kave

      لطفا با اطلاعات کامل مطلب درج کنید.محمدی مهر .دانشگر .منتظری و سهرابیان چهار دفاع شروع کننده خواهند بود.ضمن اینکه غیر از مصدومان خسرو و خادم پور و زکی پور به عنوان یار ذخیره میتونن وارد زمین بشن.

    • بدون نام

      ‌ما نگران نبا‌ش!!!

    • milad

      الان دانشگر کجای داستان بود ...لنگی این چیه چاپ کردی اخه

    • milad

      الان دانشگر کجای داستان بود ...لنگی این چیه چاپ کردی اخه

    • بدون نام

      لنگی ازالان می‌خواهد تیم ببرد به حاشیه معلوم است نویسنده لنگی استی

    • ja

      اخرش نفهمیدیم تیام و هافبک آلمانی کارشون بااستقلال به کجارسید......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج