۷۴۹۱۵۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مقصد جهانبخش؛ ورود پُرسر و صدا به لیگ جزیره

 جهانبخش می‌تواند به عنوان گرانترین خرید تاریخ باشگاه برایتون، به لیگ برتر انگلیس سفر کند.

وبسایت نود: بحث و شایعه درباره تیم بعدی علیرضا جهانبخش، به اوج رسیده و احتمالا برایتون، مقصد ستاره ایرانی آلکمار خواهد بود. جهانبخش پیش از جام جهانی به لاتزیو و ناپولی نزدیک شده بود اما بعد از این مسابقات، به سمت لیگ جزیره تغییر مسیر داد و با لسترسیتی و برایتون مذاکره کرد. لستر و آلکمار، بر سر قیمت جهانبخش به توافق نرسیدند و برایتون، مقصد احتمالی اولین آقای گل فوتبال آسیا در اروپا خواهد بود.

برایتون که سال‌ها در رده‌های مختلف فوتبال انگلیس آسانسوری جابجا می‌شد،‌ سال ۲۰۱۷ دوباره به لیگ برتر برگشت و برای ماندن، حسابی در بازار خرج کرد. ایزکیردو و پروپر خریدهای مهم برایتون بودند. آن‌ها نیم فصل با خرید یورگن لوکادیا از آیندهوون با مبلغ ۱۷ میلیون یورو، گرانترین خرید تاریخ باشگاه را انجام دادند و آخر فصل، پانزدهم شدند و ۷ امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشتند. بجز هفته دوم هم هیچوقت وارد منطقه خطر نشدند. خریدهای گرانقیمت این تیم، این فصل هم ادامه داشت و ایو بیسوما را با قیمتی شبیه لوکادیا از لیل فرانسه خرید. با این حال، هیچوقت خریدهای این تیم از مرز ۲۰ میلیون عبور نکرده و این اتفاق، قرار است با ترانسفر علیرضا جهانبخش رخ دهد. بازیکنی که می‌تواند گرانترین خرید تاریخ برایتون باشد.

در حال حاضر هیچکدام از بازیکنان برایتون در ترانسفر مارکت، ارزشی بیشتر از ۱۵ میلیون ندارند و ارزش جهانبخش در این سایت، ۱۸ میلیون یوروست. بنابراین، جهانبخش علاوه بر گرانترین خرید، ارزشمندترین بازیکن باشگاه هم خواهد بود. رقیب احتمالی جهانبخش در برایتون، آنتونی ناکارت است. تنها گوش راست تخصصی تیم که فصل پیش، اکثر بازی‌ها فیکس بازی کرد اما با سه گل و یک پاس گل، آمار بسیار ضعیفی به جا گذاشت. بر خلاف ایزکیردو وینگر چپ تیم که روی ۹ گل در لیگ برتر تاثیرگذار بود. همین باعث شد باشگاه، برای جبران این ضعف سراغ آقای گل فوتبال هلند برود.

مقصد جهانبخش؛ ورود پُرسر و صدا به لیگ جزیره

نکته ناامید کننده، این است که برایتون فصل پیش با ۳۴ گل در ۳۸ بازی، یکی از ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ برتر انگلیس را داشت و فقط ۳ تیم از این تیم کمتر گل زدند. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت هر بازی، موقعیت‌های زیادی نصیب جهانبخش شود. نکته امیدوار کننده، علاوه بر جایگاه مهم جهانبخش در ترکیب اصلی به عنوان گرانترین خرید تاریخ باشگاه، به بازیکنان اطراف او مربوط می‌شود. لاکودیا که نیم فصل دوم فقط یک گل برای برایتون زد، نیم فصل اول در هلند، ۱۵ بازی کرد و روی ۱۵ گل تاثیرگذار بود. حضور جهانبخش، می‌تواند لاکودیا را هم تغذیه کند و به اوج برگرداند. پشت سر او هم پروپر، دیگر بازیکن سابق آیندهوون بازی می‌کند که فصل پیش ۴ گل ساخت و پیش از این در هلند، سابقه زدن ۱۰ گل یا ساختن ۸ گل در یک فصل را هم دارد.

برایتون، باشگاه بزرگی نیست اما جهانبخش، بازیکن مهمی برای این باشگاه خواهد بود. نقطه شروعی منطقی، برای ورود به بالاترین سطح فوتبال جهان و بازی روبروی تیم‌هایی که برای قهرمانی در مهمترین لیگ دنیا رقابت می‌کنند. جهانبخش قرار است مهمترین بازیکن برایتون باشد و فصل آینده، چشم‌های بیشتری او را می‌بینند. چشم‌هایی که مورینیو، گواردیولا، کلوپ، ساری و اونای امری هم بین آن‌ها قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا تکلیف ما رو مشخص کنید.هر سایتی یه چیزی میگه.فلان سایت گفته بود جهانبخش به کریستال پالاس رفته!

    • بدون نام

      آگه اخرش پنج ساله با الکمار تمدید نکرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج