۷۴۹۵۸۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پیکسل‌های تازه گوگل در AOSP دیده شدند

گوگل دو گوشی تازه در دست توسعه دارد که احتمالا در ماه اکتبر معرفی می‌شوند. اسم رمز این گوشی‌ها crosshatch و blueline است و در کدهای AOSP هم دیده شده‌اند.

وب سایت جی اس ام: گوگل دو گوشی تازه در دست توسعه دارد که احتمالا در ماه اکتبر معرفی می‌شوند. اسم رمز این گوشی‌ها crosshatch و blueline است و در کدهای AOSP هم دیده شده‌اند.

پیکسل‌های تازه گوگل در AOSP دیده شدند

نسل تازه گوشی‌های گوگل به نام‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL در دست توسعه قرار دارند. این گوشی‌ها در حال حاضر با اسم رمز به ترتیب blueline و crosshatch شناخته می‌شوند و نشانه‌هایی از آن‌ها در AOSP هم دیده شده است.

این اسامی رمز همچنین سال گذشته به همراه اسم رمز albacore که هنوز نمی‌دانیم متعلق به کدام دستگاه است و چه زمانی معرفی می‌شود، دیده شدند. البته گوگل معمولا از اسم ماهی‌ها برای نام‌گذاری رمزی گوشی‌های خود استفاده می‌کند و به همین خاطر ظاهر شدن این اسامی هم ما را شگفت‌زده نمی‌کند.

Crosshatch اولین اسم رمزی بود که در اکتبر سال 2017 در AOSP دیده شد اما اسم رمز blueline اخیرا و در حدود یک هفته پیش در منبع مذکور کشف شد. حالا هر دو دستگاه با هم در حالی در AOSP دیده شده‌اند که اسامی سایر گوشی‌های قبلی گوگل هم مانند Sailfish/Pixel، Marlin/Pixel XL، Walleye/Pixel 2 و Taimen/Pixel 2 XL در کنار آن‌ها ذکر شده است.

پیکسل‌های تازه گوگل در AOSP دیده شدند

گوشی Pixel ۳ XL ماه گذشته در یک تصویر زنده فاش شد و نسبت به چگونگی طراحی ظاهری و نمای آن دیگر تقریبا مطمئن هستیم. تصویر مذکور این گوشی را با اسم رمز crosshatch به نمایش گذاشت و در آن شاهد طراحی بریدگی حاشیه بالای پنل نمایش و همچنین نوار حاشیه در قسمت پایین بودیم.

این گوشی همچنین به دوربین اصلی تکی در پنل پشتی مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشتش هم در همین موقعیت قرار می‌گیرد. سایر اطلاعات فاش شده Pixel ۳ XL شامل حافظه رم ۴ گیگابایتی LPDDR۴X و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می‌شود اما این گوشی احتمالا در نسخه‌های دیگری هم توسعه می‌یابد.

پیکسل‌های تازه گوگل در AOSP دیده شدند

گوگل سال گذشته دو گوشی Pixel 2 و Pixel 2 XL را در ماه اکتبر رسما معرفی کرد. نسل اول پرچمداران پیکسل هم یک سال پیش‌تر از آن در بازه زمانی مشابه رونمایی شدند و به همین خاطر انتظار می‌رود که Pixel 3 و Pixel 3 XL هم امسال در ماه اکتبر امسال رسما معرفی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج