جاباما
۷۴۹۶۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیمئونه: قدرت رقابت با رئال و بارسا را نداریم

دیگو سیمئونه یک بار دیگر پیش از شروع فصل و با تاکتیکی قدیمی سعی کرد فشار را از روی اتلتیکو مادرید بردارد.

ورزش سه: دیگو سیمئونه یک بار دیگر پیش از شروع فصل و با تاکتیکی قدیمی سعی کرد فشار را از روی اتلتیکو مادرید بردارد.

از آخرین قهرمانی اتلتیکو در لالیگا چهار سال می گذرد و در این مدت این تیم سه بار عنوان سومی و یک بار(فصل قبل) نایب قهرمانی را تصاحب کرده است.

سیمئونه: قدرت رقابت با رئال و بارسا را نداریم

سیمئونه مثل همیشه اعتقاد دارد که قهرمانی در لالیگا و رقابت با بارسا و رئال غیرممکن است:« فتح لالیگا و رقابت با رئال مادرید و بارسلونا یک امر تقریبا غیر ممکن است. در این دهه دو تیم از قدرت بالایی برخوردار بودند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار داشتند. با این حال با تلاش سخت و ادامه‌ دادن به این روند و بهره بردن از بازیکنان بزرگ توانستیم یک موضوع غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنیم.

روز به روز به باورمان نزدیک می‌شدیم و در دومین فصل حضورم این فرصت را پیدا کردیم. در مسیرمان دو تیم بزرگ بارسلونا و رئال مادرید قرار داشتند. در آخرین روز در نوکمپ با کسب یک امتیاز نیز می‌توانستیم قهرمان شویم. باید در زمین بارسلونا، این کار را انجام می‌دادیم. یک کار تقریبا غیر ممکن را باید ممکن می‌کردیم. پس از سوت پایان در کنار خرمن (دستیارم) شروع به خندیدن کردیم. می‌دانستیم که می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم اما زمانی که این اتفاق رخ داد نخستین چیزی که احساس کردیم شادی بود. توصیف این شرایط سخت است. این فصل در تاریخ فوتبال اسپانیا باقی خواهد ماند.»

سیمئونه: قدرت رقابت با رئال و بارسا را نداریم

سرمربی آرژانتینی همچنین به نقل‌ و انتقالات اشاره کرد و گفت‌:« فوتبال یک داد و ستد دشوار است. ما توانایی نداریم برای خرید یک بازیکن ۱۵۰ یا ۲۰۰ میلیون هزینه کنیم. به همین خاطر به دنبال خلاقیت داشتن هستیم. باید بدانیم چه مهره‌هایی تیم را بهتر می‌کند و باید سال به سال آنها را به تیم خود ‌اضافه کنیم. باید تلاش زیادی کنیم و بازیکنانی را که می‌دانیم باعث بهتر شدن تیم‌مان می‌شوند را در فصل نقل‌ و انتقالات بخریم.

سیمئونه در پایان در مورد زندگی در اتلتیکو اظهار کرد: پس از هفت سال می‌توانم بگویم اتلتیکو زندگی‌ام است. ۱۳ سال از زندگی‌ام به این باشگاه وابسته است. در این مدت کارهای غیر ممکن را انجام داده‌ام.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج