۷۴۹۶۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مسیر منصوریان مقابل شفر؛ معضل خشت اول

شفر این فصل تیم خوبی در اختیار دارد اما ضعف مدیریتی در شروع فصل، می‌تواند سرنوشت استقلال منصوریان را برای او هم تکرار کند.

وبسایت نود: قصه خرگوش و لاک‌پشت، حداقل در فوتبال کارایی ندارد و هر تیمی که اول فصل نمایش ضعیفی داشته، تا پایان فصل تاوان شروع بدش را داده است. سناریویی که در دو فصل گذشته برای استقلال پیش آمده و ممکن است در این فصل هم تکرار شود.

استقلال در آستانه شروع فصل، بازیکنان زیادی را در اختیار ندارد. بعضی از آن‌ها بلاتکلیف هستند، بعضی جدا شده‌اند و بعضی دیگر بخاطر مصدومیت در اختیار شفر نیستند. موضوعی که طرفداران آن‌ها را نگران می‌کنند که فصل آینده، نتوانند شروعی به خوبی هفته‌های پایانی فصل قبل داشته باشند. اتفاقی که در دو فصل قبلی هم افتاد و درخشش در ادامه فصل هم نتوانست آن را جبران کند.

فصل پیش، پرسپولیس در پایان هفته دهم با ۲۳ امتیاز صدرنشین بود و استقلال بحران زده، با ۹ امتیاز فاصله زیادی با آن‌ها داشت. در ۱۰ هفته پایانی، استقلال ۲۵ امتیاز گرفت و پرسپولیس صاحب ۱۹ امتیاز شد اما این اختلاف، برای جبران فاصله اول فصل کافی نبود. پیش از آن در لیگ شانزدهم هم پرسپولیسی‌ها، هفته دهم با ۲۲ امتیاز صدرنشین بودند و استقلال با ۱۴ امتیاز جزو کاندیداهای قهرمانی هم محسوب نمی‌شد. گرفتن ۲۳ امتیاز در ۱۰ هفته پایانی مقابل ۱۹ امتیاز پرسپولیس، استقلال را به رده دوم رساند و فاصله را هم کم کرد اما نتوانست جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد.

امتیازات پرسپولیس و استقلال در ۱۰ هفته ابتدایی و پایانی لیگ هفدهم

مسیر منصوریان مقابل شفر؛ معضل خشت اول

امتیازات پرسپولیس و استقلال در ۱۰ هفته ابتدایی و پایانی لیگ شانزدهم

مسیر منصوریان مقابل شفر؛ معضل خشت اول

لیگ پانزدهم همین سناریو، سر پرسپولیس آمد. آن‌ها در پایان هفته دهم، ۱۴ امتیاز داشتند و استقلال و استقلال خوزستان با ۲۱ و ۱۹ امتیاز در صدر بودند. افت شدید استقلال و گرفتن ۱۶ امتیاز از ۱۰ بازی آخر هم فایده‌ای برای پرسپولیس نداشت و آن‌ها با وجود کسب ۲۳ امتیاز، پس از استقلال خوزستان نایب قهرمان شدند. فقط یکی از امتیازاتی که آن‌ها اول فصل از دست دادند، می‌توانست قهرمان‌شان کند.

شرایط بی نظم استقلال پیش از شروع لیگ هجدهم، می‌تواند تکرار این قصه برای استقلالی‌ها باشد. امتیازاتی که در هفته‌های ابتدایی، به راحتی از دست می‌روند و درخشش در ادامه مسابقات هم نمی‌تواند آن را جبران کند. شرایط فعلی استقلال چند روز مانده به اولین بازی لیگ، حتی از دو فصل قبلی هم بدتر به نظر می‌رسد. مگر اینکه عصای پیرمرد، برای آن‌ها معجزه کند و تا پیش از پایان هفته، از بازیکنان مصدوم یا تازه از تعطیلات برگشته، یک تیم آماده بسازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا چرا پیروزی وامتیازات قاطع پرسپولیس را با بالا اومدن کیسه مقایسه میکنید! شاید هزینه از بیت المال بوده واز بالا گفتند استقلالی ها هم بیان یکم بالا ودر واقع سوری بالا امدن که شیشه ها و صندلی های اتوبوسها اسیب نبینه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج