۷۴۹۷۹۷
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

هشتگی برای ایـران در واکنش به اظهارات پمپئو

دیدار وزیرخارجه آمریکا با جمعی از ایرانیان واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

روزنامه قانون: دیدار وزیرخارجه آمریکا با جمعی از ایرانیان واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

دیدار وزیر خارجه آمریکا در کتابخانه رونالد ریگان در شمال لس آنجلس تحت عنوان «حمایت از صدای ایرانیان» انجام شد. این دیدار که وزارت خارجه آمریکا آن را تلاشی برای شنیده شدن صدای ایرانیان می‌خواند اما با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

کاربرانی با هشتگ «IslamicRegimeMustGo» یا «جمهوری اسلامی ایران باید برود» سعی کردند با حاضران در سخنرانی وزیر خارجه امریکا و خود او همدلی نشان دهند. اما این هشتگ نتوانست به گردپای غوغا و طوفان توئیتری کاربرانی برسد که در مقابل، خواهان پایان دادن به مداخلات امریکا در ایران بودند.

هشتگ stopmeddlinginiran در واکنش به هر نوع دخالت خارجی در امور داخلی ایران در شبکه‌های اجتماعی در حالی فراگیر شد که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد حتی بخشی از مخالفان نظام جمهوری اسلامی نیز با این هشتگ در مقابل دخالت خارجی بایستند.

تفاوت تعداد حامیان این دو هشتگ را می‌توان از این توئیت «لورا روزن» خبرنگار «المانیتور» دریافت. وی نوشت:«توجه کنید؛ تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد حضار در کتابخانه کندی ایرانی-امریکایی بودند بقیه امریکایی‌های جمهوریخواه بوده‌اند.» شاید به همین دلیل بود که برخی حامیان ایرانی ترامپ، خواسته بودند اسامی کاربرانی که مخالف سیاست‌های دولت امریکا بودند نوشته شود تا در فردای براندازی علیه آنان اقدامی صورت بگیرد که البته این امر با تمسخر دیگر کاربران رو‌به‌رو شد.

صدها کاربر ایران با هشتگ توقف دخالت در ایران به این روند اعتراض می‌کردند. فرقی نمی‌کرد که کدام کاربر اصلاح طلب، اصولگرا یا حتی از مخالفان نظام جمهوری اسلامی است، چرا که مساله این هشتگ ایران بود. اینکه با هر عقیده ای باید ایرانی باقی بماند و باقی خواهند ماند.

موضوع این بود که ایران، سرزمینی با سابقه چند هزار ساله، بسیار فراتر و مهم تر از ماست و با همه اعتراضات و سختی هایی که تحمل می‌کنند به تغییرات درون زا، از داخل باور دارند و هر تغییر یا خواستی که به غیر از داخل کشور سرمنشأ دیگری داشته باشد منجر به خیری برای کشور نمی شود.

تهدید ایران و رفتن به سمت آغاز هر جنگی در طول تاریخ این سرزمین بزرگ‌ترین پیوند میان ایرانیان را به وجود آورده است. ایرانیان با همه اختلافات عدیده و بسیار با هم در مقابل دشمن خارجی به یک موجود واحد تبدیل می‌شوند.

هشتگی که برای مقابله با«توقف دخالت کشور خارجی»در ایران مورد استفاده قرار گرفت تنها حلقه کوچک و اول از حلقه های بزرگ‌تری است که می‌تواند پیوندی فولادین میان ایرانیان برای دفاع از ایران بسازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من کاری به اینا ندارم ولی دروغ هم نگید تعداد هشتگ اول بیش از 5برابر هشتگ دوم بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ رو آمدنیوز و جاعل نیوز میگن.اینکه فکر می کنید با راه انداختن جنگ رواین در اینترنت می تونین در دنیای واقعی هم کاری از پیش ببرید از حماقت زیادتونه

      • بدون نام

        کاربر12:41 جدیدا امثال شما خیلی کلمه احمق رو به کار می برند که من فکر میکنم این فرار به جلو است و نشون دادن طرز فکر داعشی وارت

      • بدون نام

        فکرت خرابه

    • بی نام

      خدایا مارا از دست این پت ومت نجات بده

    • بدون نام

      بابا کشتید مارو با تمدن چند هزار ساله ...
      مردم ایران الان دارن از فقر زجر میکشن

    • بدون نام

      البته فکرکنم شما نویسنده خبریا اماری که بهتون رسیده اشتباه بوده. توئیت اولی خیلی بیشترازانچه نوشتین کاربرداشته تا دخالت خارجی. نسبت 400000بودبه90000!!!!!!لطفا امارودقیق بگین. البته تقصیرشمام نیست اززمان احمی نژاد دادن امارغلط مدشده!!!!!

    • بدون نام

      اون موقع که اوایل پیروزی انقلاب بود و در جنگ از هرچند نفر رزمنده یکی اشان یک کلاشینکف یا ژ۳ داشت هیچ غلطی نتونستید بکنید حالا که ایران مقتدر است پس لاف بیخودی نزن ترامپ چون اگر میتوانستید کاری بکنید تا حالا به خاطر شرافت و انسان دوستی کوتاه نمی آمدید و انجام داده بودید

    • ایرانمنش

      ترامپ هیچی نیست یه پیرمرد لبه گوره 75 ساله کم عقل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج