۷۵۰۰۴۹
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان انتشار لیست سوم دریافت‌کنندگان ارز دولتی

براساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت در جلسه روز یکشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری مقرر شد فهرست کامل دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی طی هفته آینده توسط بانک مرکزی منتشر شود.

خبرگزاری ایسنا: براساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت در جلسه روز یکشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری مقرر شد فهرست کامل دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی طی هفته آینده توسط بانک مرکزی منتشر شود.

مهدی کسرائی‌پور - مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی- گفت که در جلسه روز یکشنبه که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، موضوع انتشار فهرست کامل دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی مطرح و در نهایت مقرر شد این فهرست مطابق با مصوبه ستاد اقتصادی دولت در هفته آینده توسط بانک مرکزی اطلاع رسانی شود.

بنابر اعلام بانک مرکزی، کسرایی پور، با بیان این موضوع که تاکنون در دو مرحله فهرست دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی از طریق وب‌سایت بانک مرکزی منتشر شده است افزود: بانک مرکزی صرفاً بر اساس ثبت سفارش های انجام شده و تایید دستگاه‌های متولی نسبت به تخصیص ارز و متناسب با اولویت مربوطه به تامین ارز مورد نیاز اقدام می کند و در خصوص نام و حوزه فعالیت شرکت واردکننده، نوع کالا و خدمت و گروه بندی آن دخالتی ندارد.

بنابر اعلام بانک مرکزی، مدیر کل سیاست‌ها و مقررات ارزی این بانک با اعلام آمادگی بانک مرکزی برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی در خصوص انتشار فهرست کامل دریافت کنندگان ارز رسمی این را هم گفته که بانک مرکزی تاکنون در چارچوب قانون با دستگاه‌های متولی به منظور انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز رسمی و تقاضای نهادهای نظارتی به منظور ارایه اطلاعات مورد نیاز همکاری لازم را به عمل آورده است.

باید یادآور شد که انتشار لیست دریافت کنندگان ارزی در سیاست جدید ارزی که از ۲۱ فروردین ماه به اجرا درآمده است با دستور رئیس جمهوری به دستگاه‌های ذیربط یعنی بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌شود.

بانک مرکزی تا کنون دو لیست با مجموع سه میلیارد دلار از اسامی دریافت‌کنندگان ارز دولتی را منتشر کرده و حدود ۹ میلیارد دلار دیگر آن در ابهام باقی مانده است. وزارت صمت تاکید دارد که این لیست را باید بانک مرکزی منتشر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز اباذزی

      خب! انتشار کردین چی شد؟ارزونی اومد! کی به اینا ارز داده خودش شریک جرمه! جالبه دولت خودش ارز داده الان هم خودش رو میخواد تبریه کنه!!!!! به این میگن شریک دزد و رفیق قافله!

    • بدون نام

      واقعا مسخره اس
      اولا باید لیست دریافت کنندگان رو صادر کنند
      ثانیا باید لیست پرداخت کنندگان رو‌هم صادر کنند
      اگه صادر کننده ها مامور و معذور بودند لیست اونایی که باعث و بانی هستند رو باید صادر کنند
      و در آخر اینکه رانتخواران و بازوهای آنها آبرویی برایشان نمونده
      این لیست باید مفسدان رو معرفی کنه که مجازات بشن وگرنه فایده ای نداره
      و اموال از دست رفته ی بیت المال برگردونده بشه

    • کهنه سرباز

      سلام آیا انتشار اسامی در دی از ماگرسننگان دوا میکند تنها راه ارلمش فقرا برخورد بدون اغماض دوزدان بیت المال میباشد که یکشبه چنان ثروتی می رسند که تاریخ ندیده. ......خداوند دیر گیراست ..ولی سخت گیر ..

    • بدون نام

      انتشارلیست چه دردی ازمردم درمان میکندوقتی باعث التهاب دربازارشده وضررمتوجه مردم کرده انداگرمی توانندکه چون اکثرادم کلفتندنمی توانندهبچ کارشون بکنندولی اگرحداقل چندتارامفسداقتصادی اعلام ومجازات کردندانوقت درسته نه یارو بازارومملکت رابهم ریخته وهزاران میلیاردبه جیب زده چندمبلیون جریمه کنند برای عوام فریبی نه تنهاوضعیت بهترنمیشودکه بدترازحالاهم میشودوباعوض کردن افرادوضعیت بهترنخواهدشدباکاربهتروتصمیم بهتر. وضعیت بهترمیشود

    • بدون نام

      حواستان باشه اینقدر فرصت بدین تا از کشور خارج بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج