۷۵۰۳۲۱
۲۴ نظر
۶۱۵۲
۲۴ نظر
۶۱۵۲
پ

آنچه زنان می‌گویند و آنچه مردان باید متوجه شوند!

فهمیدن یک زن زمانی آسان است که او به راحتی به ما بگوید که چه می خواهد، ولی در غیر این صورت رسیدن به حرف اصلی خانم ها بسیار دشوار است. چون زنان دنیای پیچیده تری نسبت به مردان دارند و متاسفانه خیلی از خانم ها به این مساله واقف نیستند.

برترین ها - ترجمه از ساناز مطلبی: فهمیدن یک زن زمانی آسان است که او به راحتی به ما بگوید که چه می خواهد، ولی در غیر این صورت رسیدن به حرف اصلی خانم ها بسیار دشوار است. چون زنان دنیای پیچیده تری نسبت به مردان دارند و متاسفانه خیلی از خانم ها به این مساله واقف نیستند و فکر می کنند همین که خواسته و حرف خود را به طور غیر مستقیم بیان کنند، همسر یا شریک عاطفی آنها باید حرف دل آنها را بخواند، ولی واقعا این انتظار بیهوده ای از مردان است.

آنچه زنان می‌گویند و آنچه مردان باید متوجه شوند!

شما مردان بسیاری از اوقات، در شرایطی قرار گرفته اید که نامزدتان حرفی میزند، ولی در واقع حرفی که او می گوید به آن معنا نیست که شما متوجه شده اید.

ما در این مطلب از سایت برترین ها 5 نمونه از این حرفا را که نامزد شما می گوید ولی منظورش چیز دیگری است برایتان بیان می کنیم تا در رابطه با آنها بی گدار به آب نزنید.

۱) وقتی نامزد شما می گوید من خوبم

نه اصلا او خوب نیست، به ما اعتماد کنید و حرف او را باور نکنید، اگر او می گوید به کمک شما نیازی ندارد مطمئن باشید او در این شرایط به کمک شما بیشترین نیاز را دارد. در واقع او می خواهد شما نقش شوالیه را بازی کنید و او را نجات دهید.

اگر برای بار دوم این اتفاق افتاد به او نشان دهید که مراقب او هستید و شانه به شانه او، در کنار مشکلات ایستاده اید و هیچ موضوع دیگری غیر از او برای شما اهمیت ندارد.

۲ ) وقتی نامزد شما می گوید من بیمارم

معمولا اگر یکی از دوستان شما بیمار باشد، شما از آنها می خواهید که به دکتر مراجعه کنند و داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنند. اما زمانی که نامزد شما می گوید من بیمارم، او می خواهد شما توجه ویژه ای به او بکنید، تمام کارهای خود را در لحظه انجام دهید و با او تماس بگیرید. از او راجع به بیماریش بپرسید و در صورت امکان او را به دکتر برسانید.

آنچه زنان می‌گویند و آنچه مردان باید متوجه شوند!

3) وقتی شریک عاطفی شما می گوید والدین من بیرون از خانه هستند

اغلب دخترها در اول رابطه خجالتی اند و برای برداشتن اولین قدم احساسی به سوی شما دچار شک و تردید هستند. در این مورد آنها خیلی باهوش هستند و نشانه های ریزی به سمت شما می فرستند تا شما اولین قدم را به سوی آنها بردارید.

اگر او به شما می گوید والدینم بیرون هستند قطع به یقین می خواهد شما را ملاقات کند، در رابطه های با فاصله مکانی دور او احتمالا پیشنهاد video call یا گذراندن تایم با کیفیت برای صحبت تلفنی می دهد. این فرصت ها را از دست ندهید، چون در غیر این صورت رفتار شما آنها را دیوانه خواهد کرد.

4) وقتی شریک عاطفی شما می گوید چیزی بین ما نیست

اکثر اوقات این یک زنگ هشداری برای شماست، زمانی که نامزدتان به شما میگوید چیزی بین ما نیست این یک هشدار برای کم عمق بودن رابطه تان است و او می خواهد با این حرفش به شما ضربه بزند قبل از اینکه شما او را بشکنید.

آنچه زنان می‌گویند و آنچه مردان باید متوجه شوند!

۵) زنان انتظارات خود را مستقیم بیان نمی کنند

زنان در بسیاری از مواقع انتظاراتی که از نامزد خود دارند را نمی توانند مستقیم به آنها بگویید، اما کاری که انجام می دهند این است که نامزد خود را به سمت آن مساله تشویق کنند. این شیوه را در مورد سلامتی، تناسب اندام، حرفه و یا حتی کار نیز به کار می برند.

زمانی که نامزد شما در رابطه با اینکه چقدر مهم است فیت و سالم بمانیم، بحث می کند او احتمالا از شما انتظار دارد ورزش کنید.

آنچه زنان می‌گویند و آنچه مردان باید متوجه شوند!

اگر چه برای یک پسر دانستن همه این مسائل دشوار است و آنها واقعا نمی دانند خواسته دختر چیست، ولی نگران نباشید این مسائل هم بخشی از رابطه شماست.

در یک رابطه، چه رابطه طولانی مدت و قدیمی، چه رابطه کوتاه مدت و جدید، دو شریک عاطفی سعی می کنند در کنار هم رشد کنند و همدیگر را کامل درک کنند. بیشترین نیاز در رابطه، صبر و شکیبایی و تماس های تلفنی با یکدیگر است. رضایت متقابل در رابطه خیلی مهم است، همان طور که در شروع رابطه بهم قول داده اید "همواره برای همیشه" برای رابطه تان تلاش کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنها مثل آدم نمیتونن منظورشونو بگن؟؟!!
      این مسخره بازیا چیه!!
      این قدر بدبختی تو زندگی وجود داره که دیگه فرصت تجزیه و تحلیل مزخرفات خانوما رو نداریم!!

      پاسخ ها

      • مهران

        والا...واقعا مسخرست
        خب دردی داری عین آدم بگو.این لوس بازیا چیه برعکس حرف میزنین و چپکی میگین و لوس بازی.دردتو بگو اگه اون موقع من حل نکردم نامردم.حالش خوب نیست بعد میگه خوبم بعد انتظار داره تو بفهمی خوب نیست بعد نفهمی هم قهر میکنه میگه ما به درد هم نمی خوریم!!! خب به درک.انقدر بدبختی داریم حوصله لوس بازی نمیمونه برای آدم

      • بدون نام

        من یه دخترم ولی خیلی ازاین نطرشماخندیدم عصبانیت شمامرداخیلی بانمکه

      • کیانا

        چتونه بابا??? بی خیال
        اصلا ما زنای ایرانی به این نتیجه رسیدیم که به مردای ایرانی نه اعتماد کنیم نه ازشون انتظاری داشته باشیم.
        این مطلب هم برای زنا و مردای خارجیه که مثل آدم زندگی میکنن.
        شماها هم برین به بدبختی خودتون برسین آقای مهران و بی نام. با شماها نبود.

      • بدون نام

        یه جورایی حرف زدنشون مثل افعال معکوس هست که تو برره بود.
        والا.خوب راحت حرفتو بزن

      • بدون نام

        خودت قضاوت کن ؛کدوم آدمی(چه زن چه مرد) میتونه با فرد عصبی و تند مزاج و بی درکی مثل شما(و مهران) حرف دلشو بزنه آخه؟!خدایی خودت بگو

      • بدون نام

        لایک مهران

      • پرستو

        همین دیگه ،چهارتا مثه شماها باعث میشین که خانما مهریشون رو میزارن اجرا...بسکه بی حوصله وخل وچلین وبه احساسات زنها میگید لوس بازی....البته آدمایی مثه شما زن ذلیل تر از خودشون وجود نداره،دیدم که میگمااااا

      • بدون نام

        خب تو زن نگیر برا خودتم ب نظرم بهتره :/

      • الهه

        مثلا فک کن پسره چاقه دختره بیاد به پسره بگه اه تو چقد هیکلت بده برو ورزش کن سیب زمینی:))
        خو معلومه نمی خواد طرفش ناراحت بشه غیر مستقیم بهش میگه
        والا

    • شکوفه

      مهران اروم باش

    • آیدا

      این مقاله و موضوعش مال خارجی هاست که شعور ودرک بالایی دارن نه برای مردای ایرانی که خیلی خنگ و چلمن تشریف دارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • س

        سانسورچی از تو انتظار نداشتم....

      • saedtaha

        آ یدا. خانم سلام. مطمئن. باش. ما مردها. خیلی بافهم.نکته سنج، دقیق، باهوش در حد اند رویدی، با ذکاوت. خاص ،ودارای. احساسی. نرم و روان و گاهی. هم چون رود پر. خروش، مردها. منتظر. یک جرقه کوچک ،یک جریان. رود کوچک. و!!!!میمانند که اگه خانما. این. حسهای. بالا. را نشان. وکلیک بزنند. .آ نوقت میبینی آ ن جرقه. میشه. آ تش. وآ ن رود کوچکه، رود نرم روان. میشه. رودخانه آ مازون. بعدش. بالا تر ش. آ تش مرد شعله ورتر. شده. که با هیچ چیزی. خاموش. نمیشه، مگر. باکمی. لطف. واحساس. خانما، و رود. پر خروش. مرد را هم. یک نسیم. حسی. عاشقانه. خانم. ها آ رام میشه.ممنونم

      • Mostafa

        لطفا عفت کلام رو رعایت کنید خانم بزرگوار

      • بهار

        دقیقا

      • بدون نام

        خخخ نه که شما زنای ایرانی خیلی خاص تشریف دارین؟
        یه مشت مفت خور زشت که به زور مواد آرایشی میخوان شخصیت داغون شون رو کمی بهتر جلوه بدن
        جم کن چرت و پرت هاتو ترشی لیته

    • فرشاد

      خانمایی که درک و شعور دارین و مثل مردای ایرانی منگل نیستین،شما مثل یک آدم بالغ نیازها و مشکلاتتونو بگین،اون موقع اگه امثال من و مهران ها اجابت نکردیم ایراد بگیرین...
      الانم خیلی لذت مردای خارجی دلچسبه،برید اونور زنای با شعور و کمالات اونارو بفرستین برای ما آقایون خنگ و چلمن ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنای ایرانی یه مشت مفت خورن عزیزم
        چرت و پرت هاشونم از سوزشه تو خودتو ناراحت نکن

    • مردم ایران

      انصافا از خانومای عزیز و محترم یه سوال دارم . چرا واسه سوال کردن و ابراز ناراحتی و چیزهایی که توی این نوشته سایت گفته شد غیر مستقیم رفتار میکنین و دوسدارین مردها کشف کنن؟؟ لطفا از دید جنس زن خانمها توضیح بدن و بگن چرا راحت حرفاشونو نمیزنن.

      پاسخ ها

      • کیانا

        اگه بتونید فرق بین جنس زن و مرد رو درک کنید، می فهمید چرا ما اینجوری هستیم. زن ها دوست دارن مردشون انقدر از نظر قلبی و جسمی بهشون نزدیک باشه که بدون اینکه صحبت کنن، بفهمن چی می خوان.
        در ضمن برای آقایون ایرانی یه پیشنهاد دارم، که هیچ وقت خودتون و موقعیتتون رو با خانمتون مقایسه نکنید. چون اصلا در شرایط یکسانی نیستید.
        هر وقت مردها هم تونستند 9 ماه بارداری رو تحمل کنند بعد یه زایمان دردناک رو تجربه کنند و مثل زنها ماهی یک هفته رو پ...د بشن و درد بکشن، اون وقت حق دارن مثل آقا مهران نظر بدن. در غیر این صورت صحبت نکنند لطفا...

      • بدون نام

        دلیلهای زیادی داره یکیش اینه که زنها به دلیل نجابت وحیایی که دارن مستقیم نیازشون رو نمیگن چون میترسن طرف مقابل رد کنه وضایع بشن یکی دیگه اش اینه که زنها میخان ببینن چقدر درد وناراحتیشون برای شریکشون مهم هست واز این طریق دوست داشتن طرف مقابل رو محک میزنن یکی دیگهه اش اینه که زنها دوست دارن مردها از روی احساس وعلاقه ی درونی واسه خانمشون یکاری رو انجام بدن نه زور واصرار...کلا زنها موجودات احساسی هستن وهر چیزی با احساساتشون معنی میکنن...پس شما مردا یه کوچولو به خودتون زحمت بدید وزنها رو دریابید

    • مرضیه

      هم پسرهاهم دخترهابایدباروحیه جنس مخالف آشنایی پیدا کنن.یعنی مردهادنیای زنهارودرک کنن وزنهاهم دنیای مردهاروکه البته ممکنه این فهمیدن طول بکشه ولی خیلی از مشکلات بین زن ومردروحل میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج