۷۵۰۴۹۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کرباسچی‌: حمایت اصلاح طلبان از دولت نسبی است

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: مطلبی در مورد عدم حمایت بزرگان اصلاحات از دولت نشنیده‌ام؛ حمایت از دولت روحانی در بدنه جریان اصلاح طلب نسبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان: غلامحسین کرباسچی‌ عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران‌ سازندگی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان از دولت حمایت خواهند کرد یا خیر گفت: شاید انتقاداتی از سوی اصلاح طلبان به دولت وارد باشد اما من مطلبی در مورد عدم حمایت از بزرگان اصلاحات نشنیده‌ام؛ حمایت از دولت روحانی در بدنه جریان اصلاح طلب نسبی است. این مسائل را مخالفان اصلاحات پررنگ می کنند.

فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد نظریه‌های چهره های شاخص اصلاح طلب در خصوص اصلاح اصلاحات گفت: بهتر این است که اگر سوالی دارید از کسانی بپرسید که این مطالب را مطرح کرده اند. من نظری ندارم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران،‌ گفت: اگر سیاه نمایی‌ها و یک جانبه گرایی‌ها در مورد عملکرد دولت نباشد و مدیران موفق تشویق شوند، در دل مردم امید ایجاد می‌شود.

گفتنی است که روز گذشته محمد عطریانفر در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد صحبت های علوی تبار در مورد عدم حمایت از دولت روحانی را ناجوانمردانه خواند وآن را بدآموزی توصیف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فساد طلبی و وصول گرایی هردو باید اصلاح شود و با شعار مردم و تغییر جو یاد مردم نیافتید .اگر کسی ساده زیست و دینداری و سیاستمداری میتونه بکنه وگرنه با اسم دین بازی کردن در احزاب مختلف فرقی با ولنگاری اخلاقی نداره وهمه از یک قماش ....الان اتفاق افتاده ومردم متوجه شده اند که روزنامه ،مصاحبه و بازی باکلمات تغییری ایجاد نمیکنه.

    • بدون نام

      روحانی قبر همتونو کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج