۷۵۰۸۴۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

احتمال عدم حضور تیم پدیده در برابر پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پدیده می گوید در آستانه دیدار برابرپرسپولیس، کارت بازی ۹ بازیکن این تیم صادر نشده است و اگر این موضوع تا زمان بازی برطرف نشود آنها در دیدار افتتاحیه لیگ به میدان نخواهند رفت.

ورزش سه: پس از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر عدم صدور کارت بازی تعدادی از بازیکنان جدید تیم پدیده، جواد طاری بخش، سخنگو و مدیررسانه ای این باشگاه به اعلام موضع رسمی باشگاه پرداخت. او گفت: کارت بازی ۹ بازیکن ما به دلیل بدهی باشگاه صادر نشده است. البته باشگاه پدیده این اقدام کمیته تعیین وضعیت را تحسین می کند اما همانطور که طلب هایی از باشگاه پدیده وجود دارد، این باشگاه نیز مطالباتی از سازمان لیگ و فدراسیون بابت تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی دارد که هنوز تسویه نشده است. ما تصور می کردیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همکاری کند چرا که شرایط فوتبال ایران همه ما می دانیم.

او درباره تصمیم باشگاه برای دیدار برابر پرسپولیس گفت: در حال حاضر شرایط حضور تیم پدیده در زمین و در دیدار برابر پرسپولیس کاملا نامشخص است چرا که تیم ما تغییرات زیادی داشته و وقتی بازیکنان جدیدمان نتوانند در بازی به میدان بروند دلیلی ندارد که ما بازی کنیم. با این حال امیدوارم مسئولان مربوطه مساعدت کنند تا این مشکل حل شود.

سخنگوی پدیده در آخر گفت: قطعا این تصمیم پیامد خوبی برای ما در دیدار امشب نخواهد داشت اما امیدوارم سازمان لیگ این ماجرا را مدیریت کند و یک طرفه نگاه نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنام خدا شروع شد کمک به لنگ کیسه کش سوپر جام حالا پدیده بدبخت آخه نامردها همین لنگ هم بدهی زیاد داره چرا تیم رو نابود میکنید

    • محسن فتاحی

      خب چند ساله که فدراسیون و تاج و ساکت شروع لیگ به نفع پرسپولیس کار میکنند مثل پارسال که در بازی اول استقلال مقابل نفت آبادان بازیکنانی استقلال رو محروم کردند و تیم با باخت شروع کرد و امسال هم به بهانه بدهکاری بازیکنانی جدید پدیده اولین بر د بی دردسر پرسپولیس روبرو بزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج