۷۵۱۸۱۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مزایای ارتقای لپ‌تاپ به یک مدل جدید در سال ۲۰۱۸

لپ‌تاپ‌های جدید اگرچه نازک‌تر و سبک‌تر هستند، ولی اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها تغییری نکرده و فناوری‌های به‌روزتری در اختیار شما قرار می‌دهند. به علاوه، احساس سبکی بیشتری خواهید کرد و جا برای چیز‌های دیگر باز می‌شود.

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: لپ‌تاپ‌ها گجت‌هایی برای جابه‌جایی و حمل همیشگی هستند اما از فناوری‌های زیادی هم سود می‌برند که روی قابلیت حمل آن‌ها تاثیرگذار هستند.

مزایای ارتقای لپ‌تاپ به یک مدل جدید در سال ۲۰۱۸

اگر سه سال پیش یک لپ‌تاپ خریده باشید؛ احتمالا وزن آن ۲.۶ کیلوگرم است ولی لپ‌تاپ‌های امروزی وزنی ۱.۷ کیلوگرم یا این حدودها دارند. یعنی نزدیک به یک کیلوگرم کمتر برای یک دستگاهی که باید دائما همراه شما باشد. موضوع مهم و قابل تاملی است.

لپ‌تاپ‌های جدید اگرچه نازک‌تر و سبک‌تر هستند ولی اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها تغییری نکرده و فناوری‌های به‌روزتری در اختیار شما قرار می‌دهند. به علاوه، احساس سبکی بیشتری خواهید کرد و جا برای چیزهای دیگر باز می‌شود.

مزایای ارتقای لپ‌تاپ به یک مدل جدید در سال ۲۰۱۸

مدل‌های لپ‌تاپ جدیدتر، سریع‌تر و قدرتمند‌تر هستند ولی آیا گران‌تر هم هستند؟ شاید اغلب کاربران چنین تصوری داشته باشند و به همین دلیل سراغ خرید یک لپ‌تاپ جدید نروند ولی مقایسه قیمت لپ‌تاپ‌های نسل پیشین با مدل‌ها جدید سال ۲۰۱۸ این موضوع را تایید نمی‌کند.

لپ‌تاپ ایسر Swift ۳ با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر(۱۵.۶ اینچ)، پردازنده سریع‌تر AMD Ryzen ۵ که می‌تواند از پس بزرگ‌ترین پروژه‌های دسکتاپ برآید و مصارف کسب‌وکاری داشته باشد؛ وزن سبک‌تر و ضخامت نازک‌تری داشته و قیمتی به همان اندازه مدل‌های پیشین خود دارد.

چندکاربری بیشتر

مزایای ارتقای لپ‌تاپ به یک مدل جدید در سال ۲۰۱۸

لپ‌تاپ‌های جدیدتر از صفحه‌نمایش با کیفیت و دقت تصویر بهتر (غالبا Full HD) سود می‌برند. چنین صفحه‌نمایشی می‌تواند در یک سفر طولانی برای شما سرگرمی بزرگی باشد. در اوقات استراحت می‌توانید فیلم ببینید؛ بازی کنید و بازی‌های فوتبال و سایر ورزش‌ها را به طور زنده دنبال کنید.

پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندی روی مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌ها نصب شده است و از کارت‌های گرافیکی سود می‌برند که غالب روی دسکتاپ‌ها شاهدشان بودیم. این لپ‌تاپ‌ها از ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم سود برده و برای اجرای بازی‌های گرافیکی قدرتمند و سنگین گزینه مناسبی هستند.

به علاوه، لپ‌تاپ‌های جدید به نوعی دستگاه‌های ویرایش فیلم و عکس هم هستند. می‌توانید به طور همزمان تصاویر خود را برای شبکه‌های اجتماعی یا آپلود روی سایت ویرایش کنید ولی به ایمیل‌ها هم جواب داده و ارایه‌های پاورپوینت را بسازید.

سریع‌تر، سبک‌تر

یکی از دلایل کاهش وزن لپ‌تاپ‌ها، جایگزینی هارددیسک با درایو SSD است. درایوهای SSD علاوه بر اینکه سبک‌تر و نازک‌تر هستند، سرعت خواندن و نوشتن بیشتری دارند. به وضوح روی لپ‌تاپ‌های جدید مشاهده می‌کنید نرم‌افزارهایی مانند ورد، اکسل، فتوشاپ و نظایر این‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند و ناگهان شما را خوش‌حال می‌کنند.

مزایای ارتقای لپ‌تاپ به یک مدل جدید در سال ۲۰۱۸

حتی گشت‌وگذار در وب هم سریع‌تر خواهد بود ولی مصرف انرژی پایین‌تری دارند. به‌خصوص اگر از مرورگر مایکروسافت اج استفاده کنید، این تفاوت بارز خواهد بود و به شما امکان استفاده از شارژ باتری بیشتری می‌دهد.

پس، هم وزن کمتری حمل می‌کنید و هم شارژ بیشتری خواهید داشت.

اینترنت موبایل

برخی مدل‌های جدید از یک مودم LTE توکار هم سود می‌برند تا شما همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید. تصور کنید یک مودم LTE را همیشه به دنبال خود بکشید و برای استفاده از اینترنت در فرودگاه، خودرو و هر جایی که باید لپ‌تاپ را روشن و به وب متصل شوید؛ این مودم را هم از کیف و کوله درآورده و روشن کنید.

مزایای ارتقای لپ‌تاپ به یک مدل جدید در سال ۲۰۱۸

اما لپ‌تاپ‌های جدید نیازی به مودم LTE ندارند و به محض اینکه روشن شوند؛ به طور خودکار اینترنت همراه در دسترس شما است.

لپ‌تاپ‌های زیادی با مشخصات بالا در بازار یافت می‌شود ولی برای نمونه می‌توان به لپ‌تاپ ایسر Swift 3 اشاره کرد. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده AMD Ryzen با ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و عمر باتری ۱۰ ساعت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو این گرونی آخه ؟ اصلا هم نمیصرفه با این امکاناتی که گفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج