۷۵۲۳۱۸
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

جعفرزاده: هم در ساختار مشکل داریم هم در مدیران

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، درباره هجمه‌های علیه دولت، گفت: از داخل دولت باید یک صدا بیرون بیاید احتمال دارد در دولت در موضوعی اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد در مجلس هم آقای لاریجانی به وزرای دولت اعتراض می‌کند که بالاخره شما یک حرف را مطرح کنید.

رویداد ۲۴ نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، درباره هجمه‌های علیه دولت، گفت: از داخل دولت باید یک صدا بیرون بیاید احتمال دارد در دولت در موضوعی اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد در مجلس هم آقای لاریجانی به وزرای دولت اعتراض می‌کند که بالاخره شما یک حرف را مطرح کنید.

وی تاکید کرد: این حرف‌ها باید در دولت پخته شود و موافق و مخالف همان نظر را داشته باشند ما هم در مجلس در موارد مختلف موافق و مخالف داریم اما وقتی که تصویب شد، دیگر حمایت می کنیم و سعی می‌کنیم آنچه که به اجماع رسیده را دفاع کنیم.

نماینده مردم رشت گفت: من فکر می‌کنم که این نقص بزرگ دولت است یک نماینده و یا وزیر دولت طبق قانون اساسی نمی‌داند که در مقابل همه مصوبات دولت مسئول است، از هیات دولت بیرون می‌آید و باز نظر خود را می‌گوید و این اشتباه است و دولت باید این نقص را برطرف کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: وقتی دولت ناهمگن و چندصدایی داشته باشد در اذهان عمومی آن پشتوانه قوی که دولت به آن نیاز دارد از بین می‌رود و این مشکل ایجاد را و حمایت از دولت را تضعیف می‌کند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: ما در اقتصادمان هم در ساختارها مشکل داریم و هم در مدیران. حرف ما این است به دولت می‌گوییم اگر ساختار را درست کنید اما مدیران را اصلاح نکنید با ساختار جدید نمی‌توانند همراه باشند.

دولت باید هم ساختار و هم اصلاح مدیران کابینه را با هم مد نظر قرار بدهد. ما در اقتصاد به جد مشکل ساختاری داریم و این که صرفا مدیران را عوض کنیم نتیجه نمی‌گیریم و اگر تغییر مدیران و ساختار را با هم مورد توجه قرار دهیم در بهترین حالت ۷۰ درصد کار را پیش برده‌ایم چراکه ۳۰ درصد آن از توان ما خارج است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      من نمیدونم یه خورده بیشتر تلاش کنبد حرف نزنیدبراثرندانم کاری شما بوحود امده چراباید یه کاری کیند که همه صداشون دربیاد واهنها هم حرف بزنن بگمنریال سقوط کرده اخه دیگه کی بعدا خود شما میاد حرف افزایش میزنید دروغ میگم

    • بدون نام

      باید کلا همه چی عوض بشه از بالا تا پایین

    • بدون نام

      مشکل ما هم نمایندگانندوهم دولت بی برنامه

    • بدون نام

      کاراززیرخرابه.

    • بدون نام

      یکی از مدیران واداده خود شما هستین که هنوز قبول ندارین آشوبهای سال ٨٨ فتنه اسراییلی انگلیس بوده است.
      حالا فهمیدین حصر کار درستی بوده... چون اگر میرحسین به هدفش می رسید مجبور بودیم افزایش بی سابقه ارز و سکه ی امروز را در سال 88 توسط رییس جمهوری میرحسین موسوی تجربه می کردیم.

      امروز فرداست که مردم شما اصلاح طلبها و کارگزاران را برای همیشه از عرصه ی سیاسی کنار بگذارند.

    • قلی

      ..اونوقت الان شما خودت کدا مش هستی..؟. ساختاری .؟.یا مدیر ؟؟...نه نمیشه بگی هیچکدوم ..ِهمیشه پیش بودی عقب نکش...بالاخره خودت هم مشکلی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج