۷۵۲۳۹۹
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

رایزنی ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه

نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه قرار است امروز برای رایزنی درباره تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه با یکدیگر دیدار کنند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه قرار است امروز برای رایزنی درباره تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه با یکدیگر دیدار کنند.

نمایندگان سه کشور تضمین‌کننده آتش بس در سوریه یعنی ایران، روسیه و ترکیه قرار است روز دوشنبه (امروز) در سوچی با یکدیگر دیدار و درباره مسائل پیرامون تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه، وضعیت در نقاط کاهش تنش در سوریه و به علاوه موضوعات بشردوستانه شامل تقویت اقدامات اعتمادساز و بازگرداندن پناهندگان سوری به خانه‌شان رایزنی کنند.

بنابر این گزارش در روز اول این نشست رایزنی‌های کارشناسی برگزار خواهد شد همچنین روز ۳۱ ژوییه یک جلسه مقدماتی میان نمایندگان این سه کشور انجام خواهد گرفت.

وزارت امور خارجه روسیه نیز در این باره اعلام کرد: شرکت‌کنندگان در نشست سوچی قرار است دیدگاه‌های خود را درباره روند تسهیل گفت‌وگوهای درون سوریه‌ای براساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل و تصمیمات کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی به اشتراک بگذارند.

آنها همچنین به رایزنی‌ها درباره گام‌های فردی در راستای ایجاد کمیته قانون اساسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عنوان یک عنصر کلیدی در پیشبرد راه‌حل سیاسی بحران سوریه ادامه خواهند داد.

هیات ایرانی به سرپرستی حسین جابری انصاری ، دستیار وزیر خارجه در این نشست حضور خواهد یافت. هیات روسیه نیز به سرپرستی الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور سوریه و هیات ترکیه به سرپرستی سادات اونال معاون وزیر امور خارجه این کشور خواهد بود.

به گزارش تاس استفان دیمیستورا نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه و نمایندگانی از اردن به عنوان ناظر در این نشست شرکت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین سوریه ما رو بدبخت کرده

    • بدون نام

      فکری به حال کشور فلک زده خودمون بکنید خاک بر سر مسئولانمون با این وضع گرونی ها

    • بدون نام

      سوریه به جهنم .... دیگه جنگش که تموم شد ... شما هم که خوب ازتون استفاده کردند ... باز هم !!!؟؟ چرا ی جلسه برا وضع کشور خودتون نمیگیرید به جای سوریه؟

    • بدون نام

      حالا نه اینکه ایران خودش اوضاع خوبی داره ...بابا از گشنگی مردیم داریم تو منجلاب فقر فرو میریگ اونوقت دم از سوریه میزنن...کجای دنیا دیدین پدری حاضره بچه خودش از گشنگی بمیره و بچه همسایه سیر باشه ...شماها ایرانو به فقر مبتلا کردین داریم از نداشتن زن و زندگی و بدبختی و بیکاری به فنا میریم

    • بدون نام

      رایزنی برا نون مردم کشور خودمون کنین دارن از گرسنگی تلف میشن

    • بدون نام

      ول کنین این سوریه و این مسخره بازی رو. فکری به حال قیمتها و گرونی و بیکاری و مشکلات داخلی کنینِ. همه جای دنیا فضولی میکنین به ما چه اخه. ملت به گدایی افتادن

    • بی نام

      اگه شمامسئولی به کشورخودت بچسب که ویران شدچرااونا به فکرمردم ایران نیستن که دارن ازدست شما مچاله میشن چقدرشماهاپرویین به قرآن

    • بدون نام

      بازم سوریه بازم سوریه ، خراب بشه ما راحت بشیم . بابا بخدا ایران داره نابود ميشه یه ذره هم دلتون برای ما بسوزه ، اینقدر که خرج این کشورها کردین خرج مردم مظلوم خودتون میکردین ایران شده بود بهشت . خائنای وطن فروش

    • کوسه

      بی کفایتا مردم سوریه هم با اون همه جنگ وقطی دلار یازده تومنی ندارن که ما داریم

    • بدون نام

      گور پدر سوریه چه خیری از این سوریه دیده اید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج