۷۵۴۲۷۶
۴۲ نظر
۵۰۰۷
۴۲ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر ارشاد احمدی نژاد: باید آرایش نظامی بگیریم

حسینی، وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات امروز گفت: همه می دانستند با آمدن ترامپ مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد کرد و در چنین شرایطی ما باید آرایش نظامی بگیریم.

خبرگزاری ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: امروز نمی‌خواهیم بگوییم مشکلات نیست چرا که هست و ما نیز به شهرهایی که می‌رویم مردم مشکلات را به ما می‌گویند که به مقام معظم رهبری انتقال دهیم و این در حالی‌ است که مقام معظم رهبری اشراف کامل‌ به مشکلات مردم دارند.

وزیر دولت دهم گفت: متاسفانه برخی از دولت‌مردان ما از اول شعارشان " ما نمی‌توانیم" بوده است و مشاهده کردید بسیاری از کارهای بزرگ که به دست جوانان این کشور صورت می‌گرفت را تعطیل کرده‌اند و به تعبیر مشاورشان که امروز نیز حضور دارند گفته شد هنر ما در قورمه سبزی و دیگر موارد است.

وی ادامه داد: مردم مشاهده کردند ما دستاوردهای بزرگی در هسته‌ای و هوافضا و موارد دیگرداشتیم که به دست جوانان سی ساله ایران اسلامی اتفاق افتاد اما آقایان همه چیز را تعطیل کردند و گفتند ما نیاز به هسته‌ای نداریم گفتند به آب و فاضلاب بروید و آنجا مشغول شوید اما با توجه به همه این مشکلات اینها نمی‌تواند ما را از مسیرمان دور کند.

حسینی گفت: نسل جوان ما از خیلی از چیزها اطلاع ندارند، دوره‌های سخت این انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و یادمان نمی‌رود چگونه کمر منافقین شکسته شد آن وقت رضا پهلوی و مریم رجوی هنوز از گذشته درس عبرت نگرفته‌اند و می‌خواهند پیش نویس قانون اساسی و منشور دهگانه بنویسند.

وی اظهار کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند آن زمان بهشت برین بوده است و این ضعف ما را می‌رساند که خدمات چهل ساله جمهوری اسلامی را به مردم نگفته‌ایم، مقصر ما هستیم که به مردم نگفتیم یک شخص بی‌سوادی مانند رضاخان قُلدر آمد و کشف حجاب کرد و مسجد گوهرشاد را به حمام خون تبدیل کرد.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم خطاب به آنهایی که فکر می‌کنند اگر آمریکا بیاید گل و بلبل می‌شود یادآور شد: باید گفت چگونه رضا شاه را برداشتند و پسرش را شاه کردند و پدرش را در مقابل او تبعید کردند و باید امروز از آنها سوال کرد این چه سلطنتی بود که پدر جلوی پادشاه تبعید می‌شود اما کاری از دستشان برنمی‌آید.

حسینی تصریح کرد: امروز بررسی کنید و ببینید آمریکا به کدام کشور رفته است که آنجا آباد شده باشد، ما تا امروز در مقابل سردمداران زورگوی عالم با اقتدار ایستاده‌ایم وامروز آنهایی که به دنبال برجام ۲ و۳ بودند مشاهده کردند که آمریکایی‌ها به راحتی به تعهدشان عمل نکردند و روز گذشته ترامپ اظهار کرد بدون پیش شرط مذاکره می‌کند اما ساعتی بعد شروط گذاشتند.

وی افزود: اینها یکبار بر سر ما کلاه گذاشته‌اند و آزموده را آزمودن خطاست و یادمان نرفته همین آقای رئیس جمهور چگونه از برجام ۲ و ۳ می‌گفت که رهبری جلوی آنها را گرفت و امروز علی مطهری از دستاورد برجام چه می گوید و مشاهده می کنیم آمریکایی‌ها برای زیاده‌خواهی خود حدی نگذاشته‌اند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: مگر یادمان رفته در دوره رضاخان چگونه تحقیر می‌شدیم به طوری که بحرین را از ما جدا کردند و در بسیاری از نقاط خاک ایران را از دست دادیم، امروز مشاهده می کنیم آل سعود چگونه چوب حراج به خزانه خود زده است و ۷۰۰ میلیون دلار را هزینه می‌کند چرا که از قدرت جمهوری اسلامی به لرزه درآمده است.

حسینی در ادامه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات امروز گفت: همه می دانستند با آمدن ترامپ مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد کرد و در چنین شرایطی ما باید آرایش نظامی بگیریم و آنها به هند گفته‌اند ما نفت ارزانتر به شما می‌دهیم و مشاهده ‌می‌کنیم کشور به کشور و شرکت به شرکت در حال کار کردن هستند.

وی گفت: تحریم وقتی اثرگذاراست که ما در داخل دچار ضعف باشیم و این در حالی است که ما در درون شاهد نفوذی‌هایی هستیم که دو تابعیتی هستند و به دنبال منافع شخصی خودشان هستند، افرادی باید در نظام جمهوی اسلامی مسئول باشند که به دنبال منافع شخصی نباشند و این نگاه باید بر مسئولان ما حاکم شود نه اینکه بیایند در لیستی قرار بگیرند و به مجلس راه پیدا کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تا الان نشان داده شده است که اینها اهل کار نیستند و امروز خود اصلاح طلبان و حامیان آنها می‌گویند باید در ترکیب دولت تغییر ایجاد شود.

حسینی گفت: امروز اگر کاری هم صورت می‌گیرد توسط قرارگاه خاتم و کارهای مردمی است چرا که اینها فقط دنبال بحث‌های سیاسی هستند به طوری که در زلزله مشاهده کردیم معاون رئیس جمهور در اولین اظهار نظر خود از وضعیت مسکن مهر گلایه می‌کند و مشخص است این دولت عرضه و توان ندارد و برخی از آنها نیز از عوامل فتنه۸۸ بوده اند.

وی افزود: ببینید کار به کجارسیده است که روحانی می‌گوید رئیس جمهور فرانسه دغدغه بیکاری جوانان ما را داشته است که این جمله در آینده تاریخ ما یک طنز خواهد بود، از دولت انتظار داریم با تغییر ترکیب کابینه و رویکرد خود و برای کوتاه کردن دست سودجویانی که در شرایط این روزها به مردم رحم نمی‌کنند بخواهد که دادگاه صحرایی تشکیل شود و با اینها برخورد کنند.

وی ادامه داد: مگر در این کشور قحط الرجال است که یک عده باید از اول تا امروز مسئول باشند و تنها در یک دولت یک چرخش صورت گرفت،امروز سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید مراقبت کنند و دستگاه قضا نیز باید کاری کند که مردم احساس کنند که در کشور کسانی هستند که مانع می‌شوند.

حسینی گفت: متاسفانه شاهد هستیم هنوز تحریم‌ها شروع نشده است اما برخی به دنبال منافع خود هستند و برخی نیز دو تابعیتی هستند و خانوداه آنها نیز خارج از کشور است، این مجلس جزو ضعیف‌ترین مجلس‌ها از بدو انقلاب بوده است چرا که یک مجلس خنثی است و اجازه آنها در دست همان فردی است که آنها را در لیست قرار داده است و اینها نیز برای اینکه مجدد در لیست قرار بگیرند کاری نمی توانند انجام دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم بیان کرد: همیشه شاهد بودیم ۳۰ نماینده تهران افراد شاخص بودند اما امروز افرادی نماینده تهران هستند که مشکلات را رها کرده‌اند و دنبال مجوز کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه هستند و نظارت را رها کرده‌اند، مشاهد کردیم چقدر حضرت آقا در انتخابات هشدار دادند پس ما نیز باید دقت کنیم و آگاهانه و با دوری از مسائل قومی در انتخابات حضور پیدا کنیم و معیارها را در نظر بگیریم.

حسینی گفت: نمی‌شود شما به هر کسی خواستید رای بدهید و پس از آن بگویید چرا رهبری اقدامی نمی‌کند، پنج سال از عمر این دولت گذشته است و دیگر حنایتان رنگی ندارد که بگویید تقصیر دولت گذشته بوده است و این سوال از شما مطرح می شود.

هنر شما در این پنج سال چه بوده است به جز رکود و تورم و بعد هم آمار دروغ می‌دهید و با گفتار درمانی جواب می‌دهید که باید گفت مردم واقعیت‌ها را لمس کردند و این عبرتی است برای آینده.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم بیان کرد: یادتان نرفته که می‌گفتند نه تنها تحریم‌های هسته‌ای بلکه همه تحریم‌ها را بر می‌دارند اما نشان دادند کفایت ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جومونگ 4

    • بدون نام

      بابا جمع کن مملکت را تو امثال اربابت به این روز انداختید

    • بدون نام

      کو گوش شنوا!!!!تا ایران را به خاک سیاه نکشانند ول کن معامله نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو .روحانی.دست خالی است کاش رییس جمهور باکفایت محرومان و مستضعفان ایران نمی شد پیر شد

    • بدون نام

      آمریکایی ها از قدرت نظامی ایران در حراسن مذاکره با آمریکا یعنی بازی جدید همان موقع که برجام امضا شد نباید کار به اینجا می کشید که ترامپ فرصت طلبی بکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو عمو بایه کلمه ترامپ وضع اقتصاد ایران نابود شده چرا شعارالکی میدهید

    • جواد بزی

      آقای حسینی عزیز واقعا حرف دل ما را زدی ولی کجا ست گوش شنوا

    • بدون نام

      همه قدیمی رابردارید چونکه کوله بسته اند نباید بگذارید ازکشور خارج بشن فقط شعار دوتابعتی سرمیزنیم بایدخودوخانواده هاشان گروگان باشند تاسرمایه های کشور را پس پس اینها ازمنافقین بدترند.

    • منصف

      آقای حسینی خود کرده را تدبیر نیست دولت شماها بود که ثروت مملکت را بر باد داد تا مردم به این روز بیفتند رجز خوانی نکنید که شماهاخیانت های زیادی به این ملت کردید خجالت بکشید باید در دادگاه عدل الهی جواب پس بدهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ثروت مملکت کجا برو یه کم مطالعه کن ببین چه کارهای بزرگی در دولت گذشته انجام شد اگه به حرف ما اعتقاد نداری ببین وزیر خارجه سابق آمریکا در باره دولت قبل چه میگوید.دولتی در ایران در راس کار بود که بسیار خوب کار میکرد و بیم آن میرفت که ایران یه یک ابرقدرت تبدیل شود در آنجا ما وارد شدیم و اقای روحانی چراغ سبز نشان داد ما اد را سر کار آوردیم ایران دوباره به اول انقلای برگزدوندیم ببین بدون اینکه بدانیم از کجا ضربه خوردیم که خودمون خبر نداریم اگر حرف من قبول نداری برو اینترنت جستجو کن اگر تا امروز مسیر دولت قبل ادامه پیدا میکرد تحریمها این همه اثر نداشت نمیدونم چرا وقتی دولت یازده سر کار آمد همه کارهای دولت قبل گذاشت کنار اگر مسکن مهر نوسازی مسکنهای فرسوده ادامه پیدا میکرد الان یک نفر بیکار نداشتیم ندانسته نظر ندیم به فکر خودمون نباشیم به فکر کشور مردم خودمون باشیم تا در شرایط سخت ملت در کنار دولت بماند انشالله

    • اسد

      ژاپن وکره جنوبی رفته آباد شده

    • اسد

      آمریکا به ژاپن وکره جنوبی رفته وآباد شده تازه بعد جنگ جهانی دوم اروپارا هم آباد کرد لطفا کمی مطالعه وبدون تعصب صحبت کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ژاپن کره جنوبی اگه پیشرفت کردن بخاطر تلاشهای خودشون بوده ببینید مردم ژاپن و کره جنوبی هفته ای چند ساعت کار میکنن دولت ما هم باید در اداره کشور از ملت کمک بگیرد و مردم را در کارهای اقتصادی شریک کند ببینید چه انگیزه ای در ملت ایجاد میشود اگر مردم در کارهای اقتصادی حضور پیدا کنن انقلاب تا ابد بیمه خواهد شد

    • د. ا

      اقای احمدی نژاد چه گلی به سر مردم زده که هنوز خودش و اتباعش دارند راجع به اقای روحانی اظهار نظر میکنند.

    • جانباز دوران دفاع مقدس

      به به چقدر دلسوز مردم و نظام جمهوری اسلامی شده ايد!!! راستی برادر از دکل های نفتی گم شده چه خبر؟نکنه دلت هوای رفتن با اربابت احمدی نژاد به آمریکا کرده یادش بخیر چقدر در هتل های لوکس بهتون خوش گذشت و چقدر از بیت المال سوغاتی برای بستگان خود آوردید! برو خجالت بکش ديگه حرف مفت نزن حنای شما ديگه رنگي ندارد

    • بدون نام

      آخه حواس پرت ریاکار مگه خبر نداری چند ساعته پیش مموتی پرچم سفید بالابرده بود نامه فدایت شوم به ترامپ کرگدن نوشته ...این همه گند از اجاق شماست هشت سال گند زدید

    • مرتضی

      همون رضا شاه بی سواد قلدر، واسه آبادانی این مملکتکم کار انجام داد، خدا جای حق نشسته!!!

    • بدون نام

      ... پاکدستان تاریخ شماها گند زدید 50 سال دیگر درست نمیشود

    • غلامحسین قائدی

      از قطعنامه دانتان چه خبر؟

    • بدون نام

      .... مردم تهران از دست بی عدالتی هاو قفس کردن کشور برا مردم به طور لیستی رای بدن و سرانجامش هم به اینجا بکشه اصولگرا و اصلاح طلبی شماها مردم رو به خاک سیاه نشوند ....

    • k. h

      واقعا حرفاش درسته تک تک کلماتشون درسته حالا اگر این مرد سالم بماند از دست نامردا

    • بدون نام

      شما که مدتی وزیر بودی چه گلی بر سر ملت زدی مشکلات ما انبار شده از ده ها سال قبل است زیاد به مدیران البته بیکفایت امروز خرده نگیرید

    • بدون نام

      احسنت

    • حمید

      شما و دارو دسته شما ۸ سال به کشور حکومت کردید چه گلی به سر مردم زدید به غیر از تحریم های و قطع نامه های سازمان ملل .مردم همه آگاه هستند که شروع مذاکرات در دوره احمدی نژا بوده چون به نان شب محتاج بودید رفتید و مذاکره کردید و دست آورد مذاکرات را با کار شکنی دلواپسان از بین بردید.اگر شرکت های آمریکایی بعد برجام در ایران سرمایه گذاری میکردند و به اصطلاح از این کلاه نمدی برای آنها هم دوخته میشد ترامپ هرگز زیر دیگ برجام نمیزد چون ترامپ یک بازاری است که فقط به فکر سود مالی است و به قول معروف دیگی که برای ما نجوشد سر .......‌پس حالا که مردم را بدبخت کرده اید لطفا قیافه حق به جانب نگیرید چون همه سر ته یه کرباس هستید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون دیوانه وروانیند

    • بدون نام

      اقای حسینی اینهاهمه که گفتی نه اب میشه برای مردم ونه نان. مردم مایحتاج می خواهندکاری هم بارضاشاه یاتوواحمدی نزادوروحانی ندارندوضعیت امروزمردم حاصل گنده کاریهای شماها طی سالهای گذشته است. راست چپ واینوروانورهم نداره مردم هم نوکرشمانیستندباعث به قدرت رسیدن شماهاشدندجالاهم حق دارندعلیه اینهمه فسادودزدی واختلاف طبقاتی که چندساله بوجودامده وعده ای اقازاده نوبنیاداقتصادمردم رادرانحصارخودگرفته اندموضع گرفته وازحقوق پایمال شده خوددفاع نمایندپس اگرقصه سرابی نکنیدبهتره

    • علی

      اکثریت حرفهای آقای حسینی متاسفانه درست است اما نکته اینجاست که در زمانی که ایشان و دوستانشان راس کار بودند هم خاطره ی خوبی نداریم.

    • طوفان

      اره اصلا فقط شما خوبین فقط عالم مفسدند

    • بدون نام

      سنگ بنای تمام مشکلات این مملکت رو حاج محمود و دوستان که تو وزیر اون کابینه سیاه بودی گذاشت شرم کن و ساکت شو

    • بدون نام

      ماهنوزهم دراین باوریم که اقایاحمدی نژاد چنان باین مملکت افتابه برداشته که چه این ریس جمهور وچه ریس جمهورهای دیگرهم درتوانشان نخواهدبود درس کنن

    • نیلوفر

      کاش تیم احمدی نژاد دراین موقعیت فقط خفه خون میگرفتن وزبان درکام ،تمام بدبختی وزجری که اکنون ملت ایران متحمل میشود از بی کفایت تیم شماس ویادتان رفته که میگفتید تحریم ها کاغذپاره ای بیش نیست ومگر خاوری وبابک زنحانی وغیره از تیم شما نبود حال دایه دلسوزترازمادرشدید لعنت خدا برشما وتاریخ درمورد شما منفورین چه قضاوتی خواهد کرد وطن فروشان ویغما کننده گان ایران دریای مازندران راتقدیم روسیه قمارباز کردید وتریلی تریلی طلاهای این مملکت رابه تاراج بردید واختلاس ودزدی اززمان شما رواج پیدا کرد دکل ومیلیارد ها پول راخارج کردید وحالا دست پیش گرفتید تاپس نیفتید خداقاضی عادلی هست یاحق.

    • بدون نام

      تنها راه خلاصی ازاین وضعیت اعدام متخلفان درهرپست ومقام وجایگاه،توسط ابزاری به نام گیوتین است.مردم فقط اینگونه به اعتمادبازخواهندگشت.والسلام

    • بدون نام

      ... منظورشان قورمه سبزی هسته ای بوده، شماهم بعنوان یک نظامی، پیشرفت رافقط درتجهیزات کشتار انسان میبیند، موشکهای بزک شده روسی رابنام خودتان ثبت میکنید واسمش راگذاشتید پیشرفت، حتماً منزلتان یخچال، کولر، تلویزیون، گوشی موبایل وووتولیدات داخلی موشکی دارید

    • مهدی

      احمدی نژاو باعث این بدبختی ها است احمدی نژاد باعث شد تحریم سخت اغاز شود.
      مردم فراموش نمیکنن.
      یک روز باید محاکمه شوی احمدی نژاد

      به امید خدا مردم محاکمه ات خواهند کرد

    • بدون نام

      جناب حسینی .شما مگه نمی دانید که حسن اقا کلیدش را گم کرده و فقط تو این پنج سال فقط از مشکلات دولت قبلی گفتند و الان هم اوضاع مردم را می بینید البته شماها هم اقدام عملی نکنید وبی کفایتان را غزل کنید تا مردم دلبستگی هایشان زیاد شود انشا الله......

    • بدون نام

      فیلم مختارو نگاه کردی ..

    • قلی

      ارشاد شدیم..

    • صدای ملت

      توپخانه دروغ گوها و نابودگرهای اقتصاد و فرهنگ ایران به راه افتاده است. همه میدانند که 70% اقتصاد ایران امروز دست دولت نیست! همه میدانند واگذاری کارخانه ها و صنایع به نام خصوصی سازی به نهادها و اشخاص نامعلوم در زمان احمدی نژاد، چوب حراجی بود برای منابع ملت ایران تا امروز دولت در دولت بوجود بیاورند!
      عیب و نقص در عملکرد دولت فعلی قطعاً وجود دارد، ولی یک هزارم فضاحت عمدی شماها نیست! همه این تحولات و نابسامانی ها در بازار ارز و طلا که امروز توسط صاحبان ثروت های بادآورده در کشور بوجود می آید، نتیجه تقسیم پولی هست که توسط دولت احمدی نژاد صورت گرفت.
      چرا قوانین بین المللی در اقتصاد شفاف را نمی پذیرید؟چراقوانین بین المللی بانکداری را نمی پذیرید؟
      بزودی این دولت بازار پول و سرمایه را نظم خواهد بخشید و چوب بهانه جویی از دست امثال شما گرفته خواهد شد!

    • بدون نام

      فقط تواز همه چی خبر داری پررویی ووقاحت هم حدی داره.تو وامثال تو مملکت رو به این روز انداختین.برو تو خونت ارایش جنگی بگیر دست از سر مردم بدبخت بردار...

    • شهرام

      چی میگی بابا .؟ ۲۰۰ خط حرف زدی خودتم نفهمیدی چی گفتی .

    • بدون نام

      احمدی نژاد کیه که وزیر ارشادش کی باشه هرچی بدبختی داریم از 8 سال این دیوانه روانیه که باشعار ما میتوانیم چطوری دزدی کنیم ونابود کنیم بود وکرد حالا .............

    • بدون نام

      احسنت خیلی زیبا بود کاش مسولین گوش بدن ولی متاسفانه نمیدونم چرا عدهای وقتی حرف زده میشود عصبانی میشون بدون هیچ دلیلی با سخن حق مقابله میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج