۷۵۵۶۷۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

باند گروگانگیری در ورامین متلاشی شد

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از انهدام یک باند گروگانگیر در ورامین خبر داد که از افراد ربوده شده مبلغ پنج میلیارد تومان پول نقد مطالبه کرده بودند.

خبرگزاری ایلنا: سردار عبدالرضا ناظری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پلیس آگاهی با اطلاع از ربوده شدن یک پدر و پسر در شهرستان ورامین رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: گروگانگیران که باندی سه نفره بودند، صبح شنبه این هفته، یک پدر و پسر اهل تهران را به بهانه خرید دام به یکی از روستاهای شهرستان ورامین کشانده و سپس در پوشش ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی و با استفاده از اسلحه‌‌‌های تقلبی گرم و سلاح سرد به مکان نامعلومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد برای ایجاد رعب و وحشت در ربوده شدگان، چندین ساعت را در خیابان‌‌‌‌ها و معابر گذراندند و سپس آنان را به یک باغ در نزدیکی آزاد راه تهران - قم منتقل کرده و پس از آن که یک شبانه‌‌‌‌روز آنها را در این باغ مخفی کردند، دوباره گروگان‌ها را به روستایی در ورامین منتقل کردند.

ناظری اضافه کرد: این افراد در ابتدا درخواست پنج میلیارد تومان وجه نقد کردند که پس از ناتوانی پدر و پسر در تأمین این مبلغ، درخواست خود را به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کاهش دادند.

وی با بیان اینکه ظهر دیروز ربایندگان برای تامین وجه مورد توافق، پسر را آزاد کردند که او نیز بلافاصله مراتب را به اداره آگاهی تهران اطلاع داد، اظهار داشتک ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز گذشته مأموران آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی، محل اختفای ربوده‌‌‌شدگان را کشف و کمتر از چهار ساعت سه رباینده را دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: به منظور سیر مراحل قانونی، پرونده این باند آدم‌‌ربایی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج