۷۵۶۰۲۴
۱۶ نظر
۵۰۱۷
۱۶ نظر
۵۰۱۷
پ

سحر زکریا: شبکه‌ Gem، تلویزیون را تعطیل کرده!

سحر ذکریا گفت: من فکر می کنم متاسفانه از زمانی که شبکه های جم آمده اند، تلویزیون ایران تعطیل شده است! از طرفی انگار که همه چیز گل و بلبل است. اخبار را که می بینی، انگار نه انگار که قیمت دلار روز به روز بالاتر می رود! انگار نه انگار که تورم وجود دارد!

بانی فیلم: مجموعه «در حاشیه» آخرین حضور سحر زکریا در تلویزیون بود. او که مانند اغلب بازیگران هم نسلش در سال های گذشته پرکارتر بود، این روزها بازپخش سریال «میلیاردر» را در شبکه آی فیلم دارد و جزو بازیگرانی است که از شرایط موجود در سینما و تلویزیون بسیار گله مند است.

سحر زکریا: شبکه‌ Gem، تلویزیون را تعطیل کرده!

این روزها حضورتان در فیلم و یا سریالی قطعی نشده است که درباره آن توضیح بدهید؟

- به هر حال همه از شرایط کاری که باخبرند. بنابراین تنها کاری که قرار است انجام بدهم، یک برنامه تلویزیونی است که چون قطعی نشده، اجازه بدهید در این باره حرفی نزنم.

کار آماده پخش و یا اکران چطور؟

- یک فیلم سینمایی دارم که چهارسال پیش کار کردم، اما هنوز اکران نشده است. فیلم «انتهای خیابان مهر» به کارگردانی آقای قدکچیان که داستان زندگی جانان، دختری جوان از یک خانواده فرهنگی و شاعر مسلک است که به طور اتفاقی از دیوان حافظ قدیمی نامه‌ای پیدا می کند که حکایت از عشــقی دیرین در سال‌های بسیار دور دارد.

دلیل کمرنگ شدن حضورتان در عرصه بازیگری و به خصوص تلویزیون مانند سایر همکارانتان ضعیف بودن فیلمنامه هاست و یا پیشنهاد کمتری به شما می شود؟

- می توانم بگویم که هم فیلمنامه ها خوب نیست و هم بودجه ای که برای این کارها در نظر گرفته می شود، چندان قابل توجه نیست. من درباره دستمزد خودم حرف می زنم. به عنوان مثال حتی دستمزد من که حدود ۲۰ سال است در این حرفه فعالیت می کنم، داده نمی شود.

در کنار بازیگری به کار دیگری هم مشغول هستید؟

- نه متاسفانه.

درباره سینما به دلیل فضای حاکم بر آن می توان چنین پیش بینی هایی از کار داشت. اما در رسانه ای که نام خودش را ملی می داند، چنین مسائلی اصلا خوشایند نیست!

- من به شخصه خیلی وقت است که تلویزیون تماشا نمی کنم. حتی بازپخش سریال هایی را که خودم هم بازی کرده ام. با این حال می دانم که چه سریال هایی پخش می شوند. اغلب مردم نه بازیگران این سریال ها را می شناسند و نه فیلمنامه های خوبی دارند و در کل اغلب آنها سریال های خوبی نیستند و نمی توانند مردم را جذب کنند. امسال در ماه رمضان که یکی از باکس های مهم سریال است، من فقط یک قسمت از یک سریال را دیدم که اصلا خوب نبود و برای من هیچ جذابیتی نداشت و این اصلا خوب نیست.

معمولا سریال هایی که در این مناسبت پخش می شدند، جزو کارهای پرمخاطب تلویزیون بودند. اما این اتفاق امسال نیفتاد. من فکر می کنم متاسفانه از زمانی که شبکه های جم آمده اند، تلویزیون ایران تعطیل شده است! از طرفی انگار که همه چیز گل و بلبل است. اخبار را که می بینی، انگار نه انگار که قیمت دلار روز به روز بالاتر می رود! انگار نه انگار که تورم وجود دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تلوزيون خیلی وقته تعطیل شده چند ساله

    • بدون نام

      دیدن جم توهین به شعور انسانه .البته خیلی از مردم ایران کلا سطحشون پایینه و بعید نیست این خزعبلات رو نگاه کنند. همونطور که طرفدار وحید مرادی و ترامپ و پمپ آب هم شدند!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ برو همون تو توهماتت باش

    • بدون نام

      کافر همه را به کیش خود پندارد

    • بدون نام

      خود این به اصطلاح بازیگران و هنرمندان
      برنامه ایران نمیبینند
      بعد برای مردم نسخه میپیچند


      هرچند که شبکه جم تی وی فقط شده فیلم ترکی و چیزی جز خیانت نشون نمیده


      اساس کشور ترکیه در جذب گردشگر هم همین بی بندباری هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا کشور خودت خیلی تمیز و بی جنایته؟ به دختر و پسر۷ ساله رحم نمیکنن تو چی میگی؟

    • شهروند

      خانم ذکریا به نکات جالبی اشاره کردن ولی صحبت من اینه که صداوسیما در دوره های قبلی بخاطر این بیننده داشت چون رقیبی نداشت ویه جورایی مردم انتخاب دیگری نداشتن ولی بامدن اینترنت وشبکه های ماهواره ایی بمردم حق انتخاب داده شد وبدین ترتیب عیار صدا وسیما مشخص شد در همه جای دنیا برنامه سازان براساس سلیقه واقبال بیننده برنامه میسازن ولی درایران همه چی برعکسه وبرنامه سازان نظرات وسلیقه عمومی براشون مطرح نیست بلکه اونا ان چیزی که سفارش میگیرنو میسازن تا پولشونو بگیرن حالا هرکی خواست نگاه کنه وهرکی نخواست نگاه نکنه اهمیتی نداره !

    • بدون نام

      شبکه جم سطحش خیلی پایینتر از این حرفهاست، من 12 ساله ماهواره دارم ، شاید اندازه 12 روز روی شبکه های جم نبودیم، اونم برنامه های آموزشیش، ولی این دلیل نمیشه با برنامه های صدا و سیما مقایسش کنم چون صدا و سیما سطحش پایین نیست ، اون اهانت آمیزه، یعنی رسما فکر می کنه مخاطب در سلول انفرادی حبس ابده و داره تلویزیون نگاه می کنه و هیچ سلول خاکستری برای تجزیه و تحلیل امور نداره و این صدا و سیماست که باید خوب و بد را با اون اخبار دروغین و مستندهای تخیلی با آهنگهای دلهره آور به او آموزش دهد یا در قالب سریال های خانوادگی به او ارزشها را بیاموزد، یا با مصاحبه های ساختگی که سعی شده طبیعی جلوه شود آماری 97 درصدی از رضایت مردمی تهیه کند، در حالیکه یک نوجوان 10 ساله ، چند قدم که در پارک بزند هم آمار موادفروشان را متوجه می شود، هم وضعیت موردعلاقه مردم برای حجاب را می بیند، هم قیمت ها و اقتصاد را ...
      بگذریم :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم ماهواره دارم شبکه جم کلاسیک جم یوت اونیکس و ... عالیند . فقط اونیکسش با کل شلکه های داخلی می ارزه

    • بدون نام

      قول میدم یه سریال بهش پیشنهاد بدن با کله میره بازی می کنه و این حرفها از بی پیشنهادیه.و گرنه تلوزیون مخاطب خودشو داره و کاملا نسبت به ماهواره هم مخاطباش بیشتره.حالا شما زور بزنید و بگید نداره.واقعیت با حرف امثال این خانم عوص نمیشه.همین سریال پدر و لیسانسه ها و پایتخت چندین برابره سریالهای جم بیننده دارن

    • بدون نام

      سحر خانم طبق نظر خانم حسینی که جنابعالی با افتخار بهش رای دادین و شد نماینده تهران هرکس نسبت به عملکرد اقتصادی دولت فخیمه مورد تایید شما اعتراض کنه میشه معاند و بدتر از معاند....

    • بدون نام

      کاربر16:35
      دمت گرم به خدا راست میگی ؛اینجوری نیست که هرکی ماهواره داره حتما جم میبینه؛ماکلا برنامه علمی وسریالهاوفیلمهای روز دنیارو می بینیم؛همون برنامه تخت گاز(که سری جدیدش اسمش گرند تور شده)میارزه به تمام فیلمها وسریالهای تلویزیون
      دیگه برنامه های سطح پایین صداوسیما نمیتونه من وبچه هامو که زیاد کتاب میخونیم ارضا کنه

    • bsaa

      شبکه فقط منو تو و voa

    • حیدری

      هی میگن کسی تلویزیون ایرانو نمیبینه ولی هر روز در مورد ریز ترین مسایل نمایشی تلویزیون نظر میدن(پلاک خودروها )اگر تلویزیون ایرانو نمی بینید پس این ایراد گرفتنا چیه .من که همه برنامه ها تلویزیون خودمونو با افتخار نگاه می کنم متوجه این ایرادهای بنی اسرائیلی نمیشم. هر کی که تلویزیون جم رو میبینه لیاقتش همینه.

    • بدون نام

      تلویزیون خیلی وقته تعطیله,جز چرت و پرت مگه چیزی که مردم علاقه دارن بخش میکنه

    • ناشناس

      اتفاقا با آشغالهایی که رسانه میلی پخش می‌کنه مردم زده شدند.اخبارشون سرتاپا دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج