۷۵۶۲۸۴
۲۳ نظر
۵۰۰۴
۲۳ نظر
۵۰۰۴
پ

روحانی چند ساعت در روز کار می‌کند؟

روزنامه صبح نو در گزارشی دریاره میزان فعالیت روحانی در نهاد ریاست جمهوری نوشت: روزانه پنج ساعت کار می‌کند، بعضی‌ها هم می‌گویند ۶ ساعت؛ البته اختلاف یک ساعت چندان مهم نیست. صحبت از رییس‌جمهوری است. این موضوع را همسایه او هم تایید کرده است. آقای عبدالله ناصری گفته است او از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۹ در دفتر کارش حضور دارد.

روزنامه صبح نو در گزارشی دریاره میزان فعالیت روحانی در نهاد ریاست جمهوری نوشت: روزانه پنج ساعت کار می‌کند، بعضی‌ها هم می‌گویند ۶ ساعت؛ البته اختلاف یک ساعت چندان مهم نیست. صحبت از رییس‌جمهوری است. این موضوع را همسایه او هم تایید کرده است.

آقای عبدالله ناصری گفته است «او از ساعت ۹:۳۰ ‌تا ۱۹ در دفتر کارش حضور دارد. هر روز می‌بینم نَه یک روز، نَه دو روز بلکه روزهای متعدد، «اسکورت» آقای روحانی، چه ساعتی دَم در خانه ایشان حضور پیدا می‌کند تا ایشان را به نهاد ریاست‌جمهوری ببرد.»

از دیگر اعترافات آقای همسایه این است که «در دولت اول روحانی هیچ‌کدام از استانداران با رییس‌جمهوری جلسه خصوصی نداشتند. استاندار رییس‌جمهوری استان است. در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب بی‌سابقه است که استانداری در طول چهارسال بارها درخواست جلسه اختصاصی با رییس‌جمهوری کند اما به خواسته‌اش نرسد.

در دولت یازدهم فقط استاندار کرمانشاه موفق شد با آقای روحانی جلسه خصوصی داشته باشد. از بیست و اندی نفر که عضو کابینه دولت آقای روحانی هستند، جز وزرای معدودی مثل آقای ظریف بقیه وزرا با رییس‌جمهوری جلسه اختصاصی نداشته‌اند و این حتماً از نقاط ضعف آقای روحانی است.»

میانگین ساعت کاری خاتمی و هاشمی در یک دوره چهار ساله حدوداً ۱۰ هزار ساعت، احمدی‌نژاد ۱۷‌هزار ساعت و روحانی ۶۰۰۰ ساعت بوده است.

البته این شواهد آقای همسایه بی‌پاسخ هم نماند و آقای مشاور نام‌آشنای دولت نیز در همان بهمن‌ماه این‌گونه در توییتر جواب او را داد که «آیا کارتِ ساعت حضور و غیاب رییس‌جمهوری در اختیار ایشان است؟ آقا / خانم «‌می‌گویند‌» کیست؟ جریان آقای ناطق را خودشان برای ایشان تعریف کرده‌اند یا همان جناب می‌گویند؟ کار ریاست‌جمهوری شبانه‌روزی است.»

اما ماجرای ساعت کاری رییس‌جمهوری آن‌قدر بالا گرفت که پای فامیل‌های آقای رییس‌جمهوری هم به ماجرا کشیده شد. پدرداماد روحانی در مصاحبه‌ای روایتی دیگر از ساعت کاری رییس‌جمهوری بیان کرد. او گفت که آقای روحانی هر سه شب یک بار به خانه می‌رود. او این را هم تاکید کرد که «همه خانواده از ریاست جمهوری آقای روحانی ناراحتند، چون جز دردسرر، ضرر و درهای بسته برای اقوام چیزی نداشته است.»

البته پدر آقای داماد این را هم گفت که آقای روحانی بسیار اهل صله‌رحم هستند و در مهمانی‌های خانوادگی بسیار خوش مشربند. امید است که رییس‌جمهوری فرصت ملاقات با وزرا و مشاورین خود را هم داشته باشد و این صله‌رحم در کابینه هم عرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      روحانی اگه کار کن باشه این وضع مملکت نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگن وقتی برف میاد ریس جمهور 3 روز از خونه بیرون نمیاد.احمدی نژاد زوزی 4 الی 5 ساعت میخوابید. بثیه را کار میکرد. این اقا برعکس است

      • بدون نام

        برای خود وخانواده اش کار میکند نه برای مملکت اگه برای مملکت بود این وضع ما نبود

    • کامبیز

      پس زمان پست اسکی وتوچال فوتبال دیدن ترکیه رفتن و...کی است!؟

    • بدون نام

      اگر اصلا کار نمی‌کرد و مملکت راه خودش را می‌رفت وضع از الان بهتر بود. در ایران رییس دولتها تا الان فقط برای به قهقرا بردن کشور تلاش کرده اند. از بنی صدر و موسوی و هاشمی بگیرید تا خاتمی و احمدی نژاد و روحانی. یعنی چهل ساله یک رییس دولتی نداشتیم که از نظر نظام خوب باشد و همه شان فتنه گر شدند. ....

    • بهروز

      بد شانس ترین رییس جمهور اقای روحانی میباشند,دقیقا شرایط اقای روحانی وملت یکجور شدنه اصلا معلوم نیست,چرا جامعه ومردم وهوا واقلیم وووو به یکباره بهم خوردنه

    • بدون نام

      روحانی بیشتر وقت خود را جهت ازین کردن ریش خود صرف میکند

      پاسخ ها

      • مهین

        به نظر منم همه رئس جمهدرها مثل هم هستن اگه کاری انجام شده بود وضع کشور این نبود ولی تو بد شانسی روحانی هیچ شکی نیست زنین و زمان بر ضد این بد بخت شدن

    • مریم

      وای خسته نباشه تو رو خدا بهش بگین اینهمه کار نکن بسه دیگه ...

    • بدون نام

      یکی از مشکلات نسبتا ریشه ای که البته خود معلول یکسری دلایل دیگر در کشورمان و‌ذهن مردمانمان است ،همین موضوع اولویت نشناسی و بهم ریختگی شاخص هاست.اساسا هیچگاه کمیت نمیتواند جای کیفیت را بگیرد.مگر مهم است که طرف چند ساعت در روز کار میکند؟!!این مهم است که چطور کار میکند.با تمام افراد و مدیران مطرح دنیا که صحبت کردم یا خواندم متوجه شده ام که طول ساعت کار مهم نیست،عرض ان مهم است.یعنی کیفیت.

    • بدون نام

      آقایاخانم ضحی،الان یعنی مردم خیلی آزادن؟بعدشم کشورهای اروپایی که بیشتروقتهابرف وبارون دارن همشون مذهبی هستن؟همشون محدودن؟خداهم بهشون لطف میکنه؟ من خودم به کسی رای ندادم ونمیدم ولی مردم ایران اگه آزادی داشتن وهرکسی خودش انتخاب میکردچجوری باشه واین همه محدودیت نبودالان انقدرافسردگی وعصبانیت نبودوقتی کسی بهت زوربگه وزورت بهش نرسه روانی میشی فکرکنم مردم ایران عصبانی ترین مردم جهان باشیم،اگه انقدربه مردم فشارنیادمطمعنامردم ایران ازتمام مردم جهان بهترن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه الان مردم آزاد نیستند پس آزادی چیه و مملکت کفر رو نباید با مملکت اسلامی مقایسه کرد ، اونجا هم اوضاع همیشه گل و بلبل نیست ، بعدشم افسردگی و عصبانیت مردم برای زیاده خواهی و خواسته های نا معقول خود ماست که در تجملات غرق شدیم نه از سخت گیری و آزاد نبودن .

    • بدون نام

      روحانی و کار؟!!!!

      پاسخ ها

      • مهین

        موصوع کار کردن نیست مدضوع اولویت بندی هطت که تا حالا هیشکی انجام نداده همش در گیر دعواهای جناحی بودن اگه نه چرا باید حالا وضع اب و هوا و محیط زیست و بیکاری همه خراب باشه

    • بدون نام

      چند ساعت کار کردن مهم نیست چجوری کار کردن ونتیجه خوب گرفتن مهمه که ما چیزی ندیدیم

    • بدون نام

      ۵ دقیقه یا شش ثانیه ...

    • روح الله

      خدا آقای رئیسی رو رحمت کنه ایشون ۳ ساعت در شبانه روز میخوابند و بقیه کار
      اونقدر که آستان قدس به فقرا رسیدگی کرد تو مشهد این دولت به داد مردم نرسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله، الان نصف اقتصاد مملکت دست این حاجیه و مالیات هم نمیده

    • بدون نام

      بعید میدونم اصلا دفتر کارش پیداش بشه چه برسه به کار کردن

    • بدون نام

      ای ول به احمدی نژاد ۱۷ هزار ساعت

    • بدون نام

      فقط روزی 3 ساعت به ریشش میرسه

    • بدون نام

      دولت رو اتوماتیکه .

    • م.ن

      رییس و جمهور و کار......؟
      جک قشنگی بود.
      وضع مملکت رو ببینید همه چیز رو متوجه خواهید شد.
      فقط بلدن به مردم دروغ بگن.
      قیمت ارز رو خودشون بالا ببرند.

      به همین خاطر نیازی به حضور در محل کار ندارن.
      ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج