۷۵۶۳۱۴
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

اینترنت پرسرعت کم‌خوابی می‌آورد

بسیاری از دانشمندان اروپایی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند آن دسته از کاربرانی که اینترنت پرسرعت خریداری و استفاده می‌کنند، بیشتر به کم‌خوابی مبتلا می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و افزایش قابلیت اپلیکیشن و پیام‌رسان‌های مختلف، افراد بسیاری به استفاده بیش از حد از اینترنت و فضای مجازی اعتیاد پیدا می‌کنند، به‌گونه‌ای که در یک نظرسنجی گسترده، بالغ بر ۸۰ درصد کاربران اینترنتی معتقدند که دیگر بدون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی ادامه زندگی برایشان غیرممکن است.

حتی آن دسته از افرادی که اعتیاد چندانی به اینترنت و فضای مجازی ندارند، درصورت اتصال به اینترنت پرسرعت تمایل بیشتری برای وقت گذرانی در صفحات مجازی وب دارند.

حالا به تازگی دانشمندان با انتشار یک مقاله علمی در ژورنال اروپایی «رفتار سازمانی و اقتصادی» اعلام کرده‌اند میزان خواب کاربرانی که به اینترنت پرسرعت متصل هستند، به طور متوسط تقریبا ۲۵ دقیقه کمتر از سایرین و افرادیست که اینترنتشان سرعت چندان زیادی ندارد.

به باور آن‌ها، میان اینترنت پرسرعت و پهن باند و مشکل کم خوابی کاربران یک ارتباط مستقیم و معنادار وجود دارد به گونه‌ای که هرچه سرعت اتصال به وب و دانلود اینترنت بیشتر باشد، افراد تمایل بیش‌تری برای مشاهده و تماشای ویدیو، وب‌گردی و گشت در شبکه‌های اجتماعی دارند که این مساله به خاطر نور صفحه گوشی هوشمند و امواج آن، موجب می‌شود آن‌ها کمتر بخوابند و یا در خوابیدن با مشکل مواجه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس به خاطره همینه که مسئولین همیشه خواب هستند

    • مریم

      خوبه پس به مردم که مربوط نمیشه این مجلسیها همشون تو چرت هستن واسه اینترنتاشونه .

    • بی نام

      دستتون در نکنه از لحاظ بفکر مردم هستیتد

    • سرباز گمنام

      شما نگران کم خوابی نباشید؛وقتی پول اینترنت میدیم،باید بتونیم درست ازش استفاده کنیم.یک ماهیه که اینترنت ایرانسل افتضاحه و حجمش ساختگیه.ضمنا حجمشو ساختگی تموم میشه و میوفته به جون شارژ اعتباری گوشی.واقعا این چه وضعیه؟
      یه روزی وزیر ارتباطات دم از ارزونتر کردن اینترنت میزد ولی الان دیگه یادش رفته که هیچ،گرونتر هم کرده .هیچ نظارتی بر حجم اینترنت و سرعتش نیست.
      بخدا این سرعت و حجم ماهیانه بیش از ۲ هزار تومن نمیارزه.
      بجای نظارت و الزام به واقعی کردن سرعت و حجم اینترنت،بازرسان یه رشوه ای میگیرن و تموم میشه.فکری به حال حق الناس و برگشت وجوه به مردم نمیکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج