۷۵۶۸۲۷
۲۴ نظر
۵۰۰۵
۲۴ نظر
۵۰۰۵
پ

عزیزی: فوتبال ایران هنوز هم آدم‌های خوب دارد

سرمربی سپیدرود بعد از چشیدن طعم اتفاقاتی تلخ در بدو ورود شبانه به تبریز با اتفاقاتی خوشایند روبرو شد تا کمی از فشارها دور شود.

ورزش سه: تنها نماینده گیلک ها در لیگ برتر روزهای بحرانی را تجربه می کند چون بعد از ۵ ساعت حبس در لابی هتل محل اقامت در تهران و از دست دادن تنها پرواز به تبریز بالاجبار با اتوبوس راهی این شهر شدند تا برای بازی با گسترش فولاد آماده شوند که تعامل مدیران میزبان این جدال را یک روز به تعویق انداخت تا خداداد عزیزی و همکارانش کمی اسوده خیال باشند، اتفاقی که سرمربی سپیدرود از آن به عنوان اوج جوانمردی و اخلاق مداری در فوتبال حرفه ای یاد کرد.

قلبا از حاج آقا زنوزی و نصیرزاده متشکرم

در ابتدا باید تشکری ویژه و قلبی از حاج آقا زنوزی و هوشنگ نصیرزاده مالک و مدیرعامل گسترش فولاد داشته باشم که شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۰۰ که ما در نیمه های راه سفر به تبریز بودیم با تلفن همراه من تماس گرفتند و در کمال محبت و لطفی که به من و مجموعه سپیدرود داشتند قبول زحمت کردند تا میزبان رایگان ما در مدت اقامت در تبریز باشند.

حاج آقا زنوزی گفت شما که در مسیر تبریز هستید به عنوان مهمان ما تا هر روزی که در این شهر باشید هزینه ای پرداخت نخواهید کرد حال این لطف به خاطر من خداداد عزیزی یا هر کس دیگری بود واقعا باعث شرمندگی مان شد.

تا عمر دارم فراموش نمی کنم

نمی توانم تا عمر دارم این محبت و لطف را فراموش کنم و هر وقت که لازم باشد این اتفاق در ذهنم باقی خواهد ماند چون به من برخلاف تمام روزهای گذشته و تصوراتی که از این فوتبال و مدیریت آن داشتم ثابت کرد که هنوز هم مردانگی و جوانمردی وجود دارد و این فوتبال می تواند اتفاقات خوب هم در دل خود داشته باشد.

واقعا خیلی کم پیش می آید در روزگاری که ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم چنین محبت و لطفی از مجموعه رقیب دیده شود اما وقتی این چیزها را دیدم به این نتیجه رسیدم که هنوز هم یک چیزهایی هست که ما با اتکا به آن برای سرو سامان دادن به شرایط بجنگیم.

خواهش کردم بازی به تعویق بیافتد

کاروان تیم ما ساعت ۳ بامداد امروز به تبریز رسید. از همین رو من از تماسی که آقای نصیرزاده و حاج آقا زنوزی گرفتند نهایت بهره را بردم و خواهش کردم در صورت امکان بازی یک روز عقب بیافتد که این دو عزیز بلافاصله با آن موافقت کردند اما آقای نصیرزاده مدعی شد باید نظر اقای فیروز کریمی به عنوان سرمربی گسترش هم جلب شود از همین رو قرار شد پیگیری های لازم صورت بگیرد و با موافقت سازمان لیگ بازی امروز به فردا جمعه موکول شود.

آقافیروز درس مردانگی را برای من تمام کرد

خودم بلافاصله با آقافیروز شبانه تماس گرفتم اما گوشی ایشان در دسترس نبود که امروز صبح خود این بزرگوار تماس گرفت و استادی خود را نشان داد. من در سه تیم افتخار شاگردی آقافیروز را داشتم و در همه آن سال ها از او چیزهای زیادی یاد گرفتم اما امروز درس مردانگی از این استاد برای من کامل شد.

اقا فیروز بدون این که بخواهد روی کسب امتیاز فکر کند به من گفت خداداد تو هر وقت بگویی ما با شما بازی می کنیم که با این جمله ایشان پیشانی من از عرق خیس شد. در حالی که فیروز کریمی خود با توجه به شرایط تیمش می توانست بگوید نه و ما همین امروز بازی می کنیم اما گفت هرچه شما بگویی خداداد.

مدیران رقیب بیشتر از هرکسی برای ما دلسوزی کردند

من طی این چند وقت با اتفاقات تعجب آور کم روبرو نشدم اما اتفاقات شیرین در بدو ورود به تبریز تعجب آورتر از همه اتفاقات اخیر در رشت و سردارجنگل یا لابی هتل بستان و ... بود. چون به من ثابت کرد هنوز هم چیزهایی در این فوتبال وانفسا هست که می توان از دیدن آن لذت برد از جمله مردانگی و جوانمردی که در مرز و بوم کمرنگ شده است.

امروز صبح اقای نصیرزاده در تماسی دوباره به من گفت اگر زمین تمرین هم بخواهید ما داریم و نگران چیزی نباشید. خیلی برایم جالب بود که مدیرعامل رقیب بیشتر از مدیران باشگاه خودمان برای من و شاگردانم دلسوزی می کند که همین جا می خواهم درخواست کنم مدیران باشگاهی ما از این رفتارها درس بگیرند و کمتر ما فوتبالی ها را اذیت کنند.

قدر آدم خوب های فوتبال را باید بدانیم

فوتبالی که پر از بی تعهدی و مشکل است، هنوز هم آدم های خوب در دل خود دارد که شخصا امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که ما قدر این آدم خوب های فوتبال را بدانیم و آنها را فراری ندهیم.

نه این که الان بگویید چون خداداد مشکلات تیمش حل و فصل شده این حرف را می زند، نه اتفاقا چون دلم برای فوتبال ایران می سوزد می گویم که باید قدر این مدیران کاربلد و کارگشا را دانست تا فوتبال ایران جان دوباره ای بگیرد نه آنها که تعهد ایجاد می کنند و عمل نمی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول به زنوزی و فیروز کریمی و نصیر زاده، کاش رشتی ها هم یکم از فرهنگ و شعور مردم تبریز یاد بگیرن و ببینن که خداداد چه جایگاهی داره!

      پاسخ ها

      • توهین ممنوع

        بی شعور و بی فرهنگ تویی که همرو جمع میبندی، اگه خانواده با فرهنگت برات وقت میزاشتن هیچوقت بخودت اجازه نمیدادی به مردم شهر دیگه همچین توهینی کنی! خداداد یه آدم مریضی که امثال شماها اینارو بالا میبرن.

      • دکتر ا ع

        بچه جون یادبگیر هیچوقت یه عده خاص رو جمع بندی. سعی کن بیشتر از سنت بفهمی. میدونم سختته.

      • دکتر ا ع

        درضمن بچه هیچوقت به خاژر یه فوتبال مسخره سعی نکن کسیو یا جمعی رو قضاوت کنی٬ همین تو بودی که فصلای قبل میگفتی مردم اذربیاجان بعد از اونهمه توهین توو ورزشگاه تبریز به پرسپولیسیا٬ باید از فلان شهری ها فرعنگ یاد بگیرن!!! درحالی که همون جا هم اون یک عده کوچک از جامعه ترک ها بودن فقط!!! بزرگ شو٬ بزرگ شدن سخته٬ تلاش کن

    • بدون نام

      واقعا تو این دوره و زمونه کم گیر میاد مردونگی

    • بیخیال

      ایول

    • بدون نام

      حاج فتل الله جعلیست داره

    • موسوی

      عه عه این خداداد چکاری برافوتبال این مملکت انجام داده که ازهمه طلبکاره عه عه مربیگیری صفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا فوتبالی نیستی یا سنت قد نمیده که بدونی خداداد برای این فوتبال چکار کرده بچه جان! هنوز فوتبال ایران تنها افتخارش خداداد هست که بعد 21 سال هنوز کسی نتونسته کاری بالاتر از اون انجام بده و 8 آذر فراموش بشه!

      • بدون نام

        یا فوتبالی نیستی یا سنت قد نمیده که بدونی خداداد کیه!

      • بدون نام

        بچه جون امثال تو فنچ نمیدونن خداداد کیه و چند نسل به عشقش زندگی کردن

    • بدون نام

      اقای عزیزی خودت کجا قرار داری ???

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رو سر تو امثال تو قرار داره!

      • بدون نام

        عزیزی چکار برای فوتبال کرده فقط یه احمق میتونه این سوال را بپرسه

    • بدون نام

      واقعا آقایان زنوزی و نصیر زاده و فیروز کریمی پهلوان واقعی هستند مدیران باشگاه‌ و مسئولین گیلان یاد بگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم هر سه گرم گیلانی ها یاد بگیرید

    • بدون نام

      اصلا بنظرم بخاطر بی عرضگی مسولان گیلان نباید تیمشون درلیگ برتر باشه وقتی پول هتل رو تو شهر خودشون ندارن ومارت بازی تیم رو مصادره میکنن دیگه به اینم میگن تیمداری!!!!

    • آتای

      درود به شرفشون واقعا کارشون قشنگ بوده خداد عزیزی و علی دایی و....مردم با بازی های شما خاطره دارن وهمیشه درقلب مردم خواهید بود

    • موسوی

      بابا تبریزیها ترسیدن اخه خداداد آدم پرحاشیه وبی ادبی هست دهانش جفت وبست نداره به همه توهین می‌ کنه چون بار فنی اش صفر این بنده خداها هم ازترس ابرویشون ی حالی بش دادن

    • سهراب

      دمشون گرم خدایی، مدیرا و مسئولای گیلان یاد بگیرن

    • دوری

      شرف و مردانگی در وجود ترکها است.وهمیشه این دیار قهرمانپرور.مردانگی را در عمل ثابت کردند

    • دوری

      شرف و مردانگی در وجود ترکها است.وهمیشه این دیار قهرمانپرور.مردانگی را در عمل ثابت کردند

    • مهدی زهتاب

      خداداد همیشه عزیزی بخصوص مشهدی ها
      فقط کمی به اعصابت مسلط باش
      درود به قلعه نوعی زنوزی نصیر زاده وکریمی

    • مهدی زهتاب

      خداد
      اد عزیزی .عزیز مشهدی ها وایرانی است
      درود بر شرف زنوزی و نصیر زاده و کریمی
      خداداد کمی بر اعصاب خود مسلط باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج