۷۵۷۸۲۴
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

بهترین گوشی‌ها برای تماشای ویدیو روی یوتیوب

در مراسم معرفی گلکسی نوت ۹ شاهد یک عنوان ویژه بودیم که در آن گفته می‌شد گلکسی نوت ۹ بهترین موبایل برای تماشای ویدیو روی یوتیوب به انتخاب گوگل است! در حقیقت یک Signature Device برای یوتیوب بوده و حالا مشخص شد که گلکسی نوت ۹ تنها دستگاهی که این عنوان را دارد نیست.

وب سایت ترنجی - سینا عطایی: در مراسم معرفی گلکسی نوت ۹ شاهد یک عنوان ویژه بودیم که در آن گفته می شد گلکسی نوت ۹ بهترین موبایل برای تماشای ویدیو روی یوتیوب به انتخاب گوگل است! در حقیقت یک Signature Device برای یوتیوب بوده و حالا مشخص شد که گلکسی نوت ۹ تنها دستگاهی که این عنوان را دارد نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین موبایل برای تماشای ویدیو روی یوتیوب به انتخاب گوگل را ببینیم.

بهترین گوشی‌ها برای تماشای ویدیو روی یوتیوب

شاید بپرسید "رو چه حساب؟" و اگر این سوال دارید باید تصویر بالا رو ببینید. گوگل 6 موضوع مهم را برای انتخاب این دستگاه که همه پرچمدار هم هستند، عنوان کرده است. توانایی پخش ویدیو های HDR، محتوای 360 درجه، محتوای 4، محتوای با فریم بالا، نسل بعدی کدینگ ویدیو و عملکرد DRM بهتر از جمله مواردی است که سبب شده مثلا آیفون X در این لیست نباشد!

بهترین گوشی‌ها برای تماشای ویدیو روی یوتیوب

البته عدم وجود برخی از این موارد! لیست موبایل های منتخب یوتیوب را که ۱۹ دستگاه از برندهای مختلف اندرویدی هستند را در ادامه می بینیم:

بهترین گوشی‌ها برای تماشای ویدیو روی یوتیوب

بهترین گوشی‌ها برای تماشای ویدیو روی یوتیوب

بهترین گوشی‌ها برای تماشای ویدیو روی یوتیوب

بهترین گوشی‌ها برای تماشای ویدیو روی یوتیوب

به صورت کلی می توان گفت که گویی گوگل پرچمدارهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برندهای اندرویدی را در لیست Signature Divece یوتیوب جای داده است. این که آیا این موبایل ها می توانند برای تماشای ویدیو در حالت عادی و بدون یوتیوب خوب باشند یا خیر هم پاسخ مثبت است اما اگر حداقل یکی از آن ۶ فاکتور که بالاتر گفتیم در ویدیوهای غیر یوتیوبی شما وجود نداشته باشد، تفاوت زیادی را متوجه نمی شوید. علاوه بر اینکه باید بدانید همه محتواهای روی یوتیوب این ۶ فاکتور را ندارند.

در حقیقت آیفون X هم با نمایشگر OLED با کیفیت و دقیقش برای تماشای ویدیو لذت بخش است یا کلا نمایشگرهای Super AMOLED که حتی روی سری گلکسی J سامسونگ وجود دارند، برای تماشای ویدیو فریبنده هستند. این لیست بیشتر برای برجسته کردن ویژگی ویدیوهای یوتیوب و دستگاه هایی است که از آن پشتیبانی می کنند و به صورت کلی می توان گفت حضور موبایل در این لیست یک شرط کافی برای کیفیت بالای تماشای هر نوع ویدیویی روی موبایل شما هست اما شرط لازم نیست. یعنی اگر موبایل شما درون این لیست نیست اما نمایشگر AMOLED دارد (مثلا) یا یک نمایشگر IPS با کیفیت دارد می تواند همچنان برای تماشای ویدیو خیلی خوب باشد.

نظر شما چیست؟ شما چقدر روی موبایل خود ویدیو می بینید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kosar

      سلام چرا جدیدا فقط اندروید بررسی و تحلیل میکنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج