۷۶۰۰۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸

رئال مادرید نتوانسته جایگزینی برای رونالدو پیدا کند، حال آن که اتلتیکو و بارسلونا به خوبی خود را تقویت کرده اند.

وبسایت نود: اگرچه هنوز به پایان مهلت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی زمان باقی است ولی تا به همین جا هم خیلی از تیم ها، ترکیب هایشان را بسته اند و آماده شروع فصل جدید هستند. به همین دلیل در آستانه پایان مهلت نقل و انتقالات در اروپا، نگاهی داریم به بازنده ها و برنده های تابستان ۲۰۱۸:

برنده! یوونتوس

یوونتوس در دو دهه اخیر بارها به فتح لیگ قهرمانان نزدیک شده است، در همین ۴ سال گذشته، آن ها دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیدند ولی هر دو بار نایب قهرمان شدند. طی دو فصل گذشته نیز این رونالدو بود که یوونتوس را در لیگ قهرمانان ناکام گذاشت. حالا بانوی پیر همان رونالدو را در ترکیب خود خواهد داشت، با همان خاطرات فینال کاردیف، گلزنی در بازی نهایی، ضربه برگردان در تورین، پنالتی مرگبار در مقابل بوفون و قدرت گلزنی در لیگ قهرمانان.

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸

جذب رونالدو قطعاً دستاورد بزرگی برای یوونتوس است، آن ها شاید نیاز به فوق ستاره ای داشتند تا این تیم را در اروپا به جلو سوق دهد. عوض کردن هیگواین با رونالدو در خط حمله، تصمیمی آسان و بسیار عالی برای تیم آلگری بود. در عین حال، جذب دو بازیکن در خط هافبک و دفاع، نشان می دهد بیانکونری فقط در یک پست تقویت نشده است. بازگشت بونوچی خبر خوبی برای آلگری است و جذب امره جان هم با قراردادی آزاد، یک انتقال عالی بود.

بازنده! رئال مادرید

اگر رونالدو را فاکتور بگیریم، تابستان رئال مادرید خیلی هم خوب بود. آن ها فقط با ۳۵ میلیون پوند کورتوا را جذب کردند که معامله بسیار خوبی برای جذب این دروازه بان ارزشمند است. همچنین جذب دو ستاره جوان برزیلی در کنار خرید اودریوزولا نشان از تقویت خوب تیم می دهند.

اما چگونه می توان فروش یکی از دو بازیکن برتر جهان را فاکتور گرفت؟ وقتی بهترین بازیکن تاریخ باشگاه را به فروش برسانید، محکوم به لقب بازنده هستید. خصوصاً وقتی بدانید رقبای اصلی تان مثل اتلتیکومادرید و بارسلونا به خوبی خود را تقویت کرده اند ولی شما در جایگزین کردن بهترین بازیکن یک دهه اخیرتان ناکام بوده اید.

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸

البته رئالی ها امیدوارند لوپتگی بتواند از پتانسیل بازیکنان تیم بهترین بهره را ببرد، خصوصاً که استعدادهای جوان خوبی در ترکیب تیم رئال مادرید دیده می شود ولی عبور از این دوران گذار بدون یک گلزن قهار سخت جلوه می کند، خصوصاً اگر بیل هم آماده نباشد و در طول فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کند.

برنده! بارسلونا

این فصل بارتومئو به خوبی توانست قدرت نمایی کند. بارسلونا قرارداد لیونل مسی، سرخی روبرتو و پیکه را تمدید کرد، مالکوم را از چنگال رم درآورد و توانست خط هافبک خود را با آرتور و آرتورو ویدال تقویت کند و این دو بازیکن را جایگزین پائولینیو و آندره گومز کند.

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸

همین طور، بارسلونا در این تابستان لنگلت را جذب کرد که یکی از مدافعین خوب لالیگا در فصل قبل بود. حالا با اطمینان می توان گفت تیم والورده نیمکت خوبی هم دارد و رقابت در این تیم وجود دارد. شاید تنها ناامیدی بارسلونا ناکامی در جذب گریزمن باشد که البته این اتفاق با نظر شخصی ستاره فرانسوی رقم خورد.

برنده! اتلتیکومادرید

با این پنجره ای که اتلتیکو پشت سر گذاشت، سیمئونه نمی تواند بابت خرج کردن تیمش گلایه ای داشته باشد. حالا دیگو کاستا در خط حمله می تواند به موقعیت سازی لمار در خط هافبک امیدوار باشد، قدرت ارسال سانتر لمار برای تیم سرزن اتلتیکو می تواند بسیار مفید واقع شود.

در عین حال اتلتیکو یک موفقیت بزرگ دیگر هم داشت و توانست جلسون مارتینز را با قراردادی آزاد جذب کند. حضور این دو بازیکن می تواند خلاً ناشی از جدایی کاراسکو را که در ژانویه رقم خورد، جبران کند و شاید اکنون بتوان گفت که با حضور این دو، اتلتیکو در خط هافبک انعطاف بیشتری هم دارد.

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸

رودری خرید مهم دیگر اتلتیکو بود که فصل گذشته در ترکیب ویارئال خوش درخشید و اتلتیکو با قیمتی بسیار خوب او را جذب کرد، حالا آن ها امیدوارند این بازیکن جوان جای خالی گابی را در ترکیب پر کند.

برنده! لیورپول

خرج های لیورپول در تابستان ارزان از آب در نیامد، اما آن ها به خوبی تقویت شدند و حالا تیمی ترسناک به نظر می آیند. نبی کیتا رسماً به آنفیلد آمد و فابینیو دیگر بازیکنی بود که برای تقویت خط هافبک خریداری شد. با حضور این دو، به جرات می توان گفت که تیم کلوپ در میانه زمین نسبت به فصل پیش پیشرفت خواهد کرد.

در سال گذشته مصدومیت های متعدد و طولانی امره جان، چمبرلین و لالانا موجب شد دست کلوپ در خط هافبک بسته شود و انتخاب های معدودی برای چینش بازیکن در میانه میدان داشته باشد ولی حالا حضور این دو بازیکن خبر خوبی برای هواداران قرمزپوش بندر لیورپول است.

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸

اما شاید اتفاق مهم، خرید یک دروازه بان بود. پاشنه آشیل لیورپول در فصول اخیر که در فینال لیگ قهرمانان به بدترین شکل ممکن این تیم را مجازات کرد، احتمالاً با حضور آلیسون رفع می شود و شاید حتی به نقطه قوت تیم بدل شود.

بازنده! آ اس رم

سخت است بتوان گفت مونچی در فصل نقل و انتقالات توانست رم را به تیمی برنده لقب دهد. آن ها در آخرین لحظات مالکوم را از دست دادند و ستاره آینده دار برزیلی ترجیح داد راهی بارسلونا شود. اما تلخ تر این که، دو ستاره فصل قبل، ناینگولان و آلیسون هم رم را ترک کردند و اگرچه ۱۰۰ میلیون یورو نصیب باشگاه شد ولی این پول تماماً روی بازیکنان جدید سرمایه گذاری نشد.

آن ها پاستوره ای را خریداری کردند که در فصول اخیر بیشتر به نیمکت تیمش چسبیده بود و شاید مهمترین خریدشان کلایورت جوان بود که بیشتر بازیکنی برای آینده است تا این که منتظر اثرگذاری سریع وی باشیم.

برنده! چلسی

چلسی دیر کارش را شروع کرد، ولی به موقع و خوب به هدف رسید. اگرچه آن ها کورتوا را از دست دادند ولی با فروش او خطر از دست رفتن وی با قراردادی آزاد در تابستان آینده، رفع شد. ضمن این که چلسی توانست یک خرید خوب داشته باشد و یک دروازه بان آینده دار را جایگزین کورتوا کند. کپا آریزبالاگا.

برنده‌ها و بازنده‌های نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸

حفظ ادن هازارد از چنگال رئال مادرید، خود می تواند یک خرید و اتفاق مهم برای چلسی در تابستان ۲۰۱۸ باشد. جذب جورجینیو و انتقال قرضی کواچیچ هم می تواند نقطه عطفی در خط هافبک چلسی باشد که فصل گذشته قدرت سابق خود را نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج