۷۶۰۳۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

جمع‌آوری یک گونی سنگ از میان تماشاگرانِ آزادی

مأموران نیروی انتظامی و یگان ویژه در حاشیه دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان یک گونی سنگ از میان جمع‌آوری کردند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و رفته رفته بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

* با ورود بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به زمین تعدادی از هواداران پرسپولیس به این تیم توهین کردند که این مسئله با عکس‌العمل شماری دیگر از هواداران مواجه شد و آنها به تشویق تیم خوزستانی پرداختند.

* در بیرون ورزشگاه تعدادی خودرو پیراهن پرسپولیس را که برای اسپانسرهای قبلی این تیم بود با قیمت مناسب در اختیار هواداران قرار می‌دادند.

*مأموران نیروی انتظامی و یگان ویژه سخت‌گیری شدیدی در موقع ورود هواداران به داخل ورزشگاه کرده و با دقت آنها را بازرسی بدنی می‌کردند.

* برخی از مأموران یگان ویژه که در داخل ورزشگاه مستقر بودند مدعی شدند یک گونی سنگ از هوادارانی که روی سکوها آمده بودند، گرفتند.

* روی سکوهای هواداران پرسپولیس در تشویق بازیکنان هماهنگی لازم وجود نداشت و مشخص بود برخی لیدرهای این باشگاه هنوز با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس مشکل دارند.

* در زمان حضور بازیکن دو تیم در زمین برای گرم کردن روی سکوهای روبه‌روی جایگاه تعدادی از هواداران شروع به فحاشی علیه بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان و در ادامه وینفرد شفر، سرمربی استقلال کردند که مأموران نیروی انتظامی برخی از آنها را دستگیر کرده و به پایین بردند. حتی با برخی از این تماشاگران برخورد فیزیکی شد. بعد از این صحنه خبری از شعارهای تند و فحاشی نبود و جو سکوها تا حد زیادی آرام شد.

* برانکو ایوانکوویچ به مانند بازی‌های خانگی قبلی تیمش زودتر از همه به کنار زمین آمده و در ورزشگاه دور افتخار زد و از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.

* ساعت ۲۰ باجه بلیت‌فروشی همچنان شلوغ بود و از طریق بلندگو به تماشاگران اطلاع داده شد بلیت جایگاه و روبه‌روی جایگاه تمام شده است و آنها می‌توانند در پشت دروازه‌ها و طبقه دوم مستقر شوند.

* حمیدرضا گرشاسبی به همراه حسین خبیری مشاور خود در جایگاه ویژه مستقر شدند تا بازی را تماشا کند. او از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دایی

      سنگها برای مصرف شخصی بود که وقتی پرسپولیس باخت بر سر وصورت خودشان بزنند وعزاداری کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • ۶

        نه این طرفداران نفت مسجدسلیمان هستند که ازاین کارامیکنن چون سابقه دارن، به تیم حریف گوینده _ورزشکار و همه توهین می کنند

      • زهمکان قرمزترین

        دو کلام از مادر عروس ...کیسه خفه

      • بدون نام

        این حرفت همه ازنگاه کردن به پرسپولیس تو3 فصله اخیره توصدره
        شان توحفظ کن برگردغار

      • بدون نام

        لااقل شما حرف نزنید

    • بدون نام

      منکرنمیشیم ولی برخورد و رفتار بازیکنان و جو ورزشگاه همیشه همینه ؛ چرا از خوب تعریف نمیکنن گزارشگران ؟ میترسند پای حقوق بشر که وسط بیاد!!!؟ بابا محمد انصاری چند سال تا حالا بلندو ...ارام مثل بقیه .فقط تلویزیون ایران اگه جمعیت بیاد میگه طبیعیه تعطیلی هست هفته بعد کمتر بیاد میگن طبیعیه مهمانی رفتن؛ یا سرما وگرما ....چون برترین اکثر باشخصیت و فهمیم هستند میگم که ایا الگو قرار دادن و تعریف کردن یه تیم میخوا د پرلسپولیس یاهر تیمی بده؟ اگه استقلال هم رفتار فوتبالی تو زمین داشته باشه و رزمی کاری و از پشت مثل ....ضربه نزنند و هواداران با شخصیت بیان وبرن بده؟ ! چه اصرار میکنید سنگ و ....رشت هم نمیخوان خداداد و کسی دیگه باشند ، فدراسیون و تلویزیون میتونه این سنگها ر و جمع کنند چون بازی بسه. چرا روز برگزار نمیشه ؟ اگه شورشی صورت بگیره از داخل همین دو سازمان هست .از خوب تعریف کنید از بد هم بگید بد ونهی کنید!! حق را بگید .محمود فکری و امثال فکری زیاد داره ابی و قدیماشون ..؛ الان اسماعیلی و قاعدی یه مشت بچه کاراته باز و البته فوتبالیست اوردن ...خوددانید

    • مهدی

      لنگی وحشی شده

    • ی پرسمولیسی.حریفم قابل احترام هر تیمی از هر کجای ایران عزیزم برام قابل احترامه.ایرانی هستیم کرد،لر،لک،فارس،ترک،عرب،گیلک،بلوچ،کرمانج،ترکمن همه و همه برام قابل احترام هستن زنده باد ایران

      سنگ ها دروغه من خودم ورزشگاهم فقط و فقط تیم حریف تشویق شد همه لیدرها هم هماهنگ هستن تو شعارها

    • بدون نام

      آفرین باید با تماشاگران خاطی حتی برخورد فیزیکی هم بشود.

    • بدون نام

      لنگ فوتبال ناپاک کرده امسال هدایتی نیست دهم جدول لیگ برتر نمیشه

    • بدون نام

      بعد میگن مقصر هوادارای شهرستانی آن ببخشید وقتی هوادارای بی ادب لنگی به هوادارای شهرستانی توهین میکنن اینا هم که میرن شهرستان تلافی میکنن الان چرا جلال وشجاع ساکت شدن وبی احترامی به ویسی وهواداران نفت مسجد سلیمان رو محکوم نکردن؟ ببخشید فکر کنم الان زبونشون موش خورده ولی آگه چهار نفر به خودشون توهین کنه زمین واسمون رو به هم میدوزن

    • بدون نام

      ششتقلالی حالا که دیروز باختی که گریه نداره! خودت داور رو دیدی که به نفع نفت مسجدسلیمان داوری میکرد! این داور پبام حیدری هم مثل زرگر که دیشب هر کاری کرد که استقلال گل بزنه! ناکام بود!

    • زهرانیک اقبال سیسخت

      لنگیا بی فرهنگ ترین ادمای روی کره زمین هستن

    • بدون نام

      واقعا بی فرهنگن لنگیا
      سوگلی حکومت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج