۷۶۰۴۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال جدایی رودی از بایرن مونیخ قوت گرفت

درحالیکه شایعات زیادی در مورد ترک بایرن توسط سباستین رودی مطرح شده این ملی‌پوش آلمانی در سفر بایرن برای شرکت در اولین بازی خود در جام حذفی آلمان، با این تیم همراه نشد.

ورزش سه: روزنامه‌ی آلمانی بیلد با انتشار مطلبی درباره‌ی آینده‌ی رودی اعلام کرد که تصویر سباستین رودی درحالیکه در مقر بایرن با دوست صمیمی خود در این باشگاه باواریایی، متس هوملس، در حال پینگ پونگ بازی کردن دیده می‌شود، شاید آخرین تصویری از رودی باشد که به عنوان بازیکن بایرن مونیخ مخابره می‌شود.

بیلد می‌گوید هوملس و رودی روز جمعه در مرکز تمرینی بایرن با هم پینگ پونگ بازی کردند. ولی یک چیز روشن است و آن اینکه نیکو کوواچ با انتقال رودی از تیمش موافقت کرده است. شالکه و لایپزیش برای به خدمت گرفتن این هافبک میانی بایرن تلاش می‌کنند.

بیلد می‌گوید رودی ابتدا برای ترک بایرن تصمیم گرفته و هنوز باشگاه آینده‌ی خود را انتخاب نکرده. رودی می‌خواهد تا بعد از اولین بازی بایرن در جام حذفی آلمان، در مقابل دروخترزن/آزل، صبر کند. البته رودی می‌داند که کوواچ قصد ندارد در فصل جاری از او در هیچ بازی رسمی‌ای استفاده کند.

با توجه به حذف اسم رودی از فهرست نهایی بازیکنان بایرن برای شرکت در اولین بازی جام حذفی، و صحبت‌های کوواچ مبنی بر اینکه رودی اگر می‌خواهد مونیخ را ترک کند، آزاد است، به این گمانه‌زنی‌ها دامن زده که سباستین رودی مسلماً باشگاه باواریایی را ترک خواهد کرد.

رودی چه به شالکه برود و چه به لایپزیش، مطمئن است که به عنوان بازیکن فیکس بازی خواهد کرد و در ضمن می‌تواند در رقابتهای اروپایی هم حضور داشته باشد. شالکه امسال در لیگ قهرمانان حضور داشته و لایپزیش هم در لیگ اروپا بازی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج