۷۶۰۸۴۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ماکه‌له‌له:

بازیکنان کی‌روش برای هم از روی آتش رد می‌شوند

ستاره سابق رئال مادرید و چلسی درباره بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: همه حالا به ایران احترام می‌گذارند.

خبر ورزشی: ماکه‌له‌له را خیلی‌ها در ایران می‌شناسند. شاید نسل جدید زیاد با او آشنا نباشند ولی باید گفت ماکه‌له‌له بازیکنی بود که در سال ۲۰۰۳ رئال‌مادرید با جدایی او ضربه جبران‌ناپذیری دید.

این همان دوره‌ای بود که کارلوس کی‌روش سرمربی کهکشانی‌ها شد. کی‌روش همواره در خاطراتش تعریف می‌کند به پرز گفت باید او را حفظ کنند، اما در نهایت این کار را نکردند.

ماکه‌له‌له دستمزد اضافه‌تری می‌خواست ولی پرز با پیشنهاد او موافقت نکرد تا سر از چلسی دربیاورد. کی‌روش بار‌ها و بار‌ها گفته اگر ماکه‌له‌له در رئال‌مادرید او بود، بخشی از آن اتفاقات تلخ رخ نمی‌داد. حالا بعد از نزدیک به ۱۵ سال، مرتضی پورعلی‌گنجی در یوپن شاگرد ماکه‌له‌له شده است.

بازیکنان کی‌روش برای هم از روی آتش رد می‌شوند

حضور او در انتقال مرتضی به این باشگاه نقشی اساسی داشت. قبل از امضای رسمی قرارداد، این دو نزدیک به ۳۰ دقیقه با هم صحبت کردند و از چیز‌های زیادی گفتند. مرتضی از این گفت که شاگردی او برایش افتخار است چراکه دوران درخشانی داشته: «شما در باشگاه‌های بزرگی بازی کردید. در تیم ملی فرانسه بودید. شک ندارم چیز‌های زیادی از شما یاد خواهم گرفت.» در این جلسه بیشتر ماکه‌له‌له بود که حرف می‌زد.

او رو به مرتضی گفت: «من بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه را با دقت زیادی نگاه کردم. احترام بسیار زیادی برای تیم ملی ایران قائل هستم. به نظر من تیم ملی ایران چشمان دنیا را بازتر کرد و حالا احترام زیادی به دست آورده است. تمام تیم‌های جهان حالا با احترام بیشتری به ایران نگاه می‌کنند.»

او از این گفت که ایران حقش بود از گروهش صعود کند و با بدشانسی این اتفاق برایش رخ نداده است. ماکه‌له‌له درباره خود مرتضی توضیح داد: «وقتی به دقت بازی‌های ایران را نگاه می‌‎کردم، بازیکنی دیدم که توانست نظرم را جلب کند.

متوجه شدم اسم او مرتضی پورعلی‌گنجی است. به همین خاطر علاقه زیادی داشتم تا بتوانم تو را به تیمم بیاورم و خوشحالم این اتفاق رخ داده است.» مرتضی هم تأکید کرد برایش این موضوع مهمی است و گفت: «دوست دارم همیشه مربی من را بخواهد.»

بخشی از حرف‌های آن‌ها درباره کارلوس کی‌روش بود. ماکه‌له‌له که دورادور رابطه خوبی با سرمربی ایران دارد، با احترام زیادی درباره او حرف زد: «کی‌روش از ایران یک تیم واقعی ساخته است که بازیکنانش به خاطر هم از روی آتش رد می‌شوند. این چیزی است که من در بازی‌های جام جهانی دیدم. او مربی توانمندی است. به شما بابت داشتن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خبرورزشی جیرخوار کیروش دلاله

    • بدون نام

      کیروش دلال رئال مادریدکهکشانی رونابودکرد

    • بدون نام

      کیروش یعنی کینه حسادت عقده نفرت
      ازترس محبوبیت شفربرانکواین دلال موزامبیکی بزدل ملیپوشای پرسپولیس استقلال روفراری داد

    • بدون نام

      چه داستان پردازی نخ نمابی خخخخخخ

    • زهرانیک اقبال سیسخت

      ماکلله خدا بهشت نصیبت کنه مومن و همینطور حوری های بهشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج