۷۶۰۸۸۹
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قول مدیران سابق به حسینی: تو شماره یک هستی!

حسین حسینی پیش از بازی با پارس جم خودش به قول و قرارهایی که با مدیران مستعفی استقلال داشته اشاره کرده تا مشخص شود زیر پوست استقلال چه می‌گذرد.

ایران ورزشی: پشت پرده حاشیه سازی های اخیر سید حسین حسینی توقعاتی پنهان است که از زمان تمدید قرارداد با استقلال شکل گرفته است. انتظاراتی که مدیران سابق باشگاه استقلال باعث و بانی آن هستند و با وعده های اشتباه و فکر نشده وضعیتی را به وجود آورده اند که حالا این دروازه بان جوان توقع دارد در هر شرایطی دروازه بان اول استقلال باشد.

وینفرد شفر البته قصد داشت از همان هفته اول لیگ هجدهم حسینی را_نه به دلیل این شروط بلکه به دلیل آمادگی_ در چارچوب دروازه استقلال قرار دهد اما مصدومیت این دروازه بان و دوری ۳ هفته ای از میادین فوتبال باعث شد تا سرمربی آلمانی استقلال دوباره مهدی رحمتی را به عنوان مرد اول دروازه تیمش انتخاب کند.

رحمتی به همین دلیل از هفته نخست و بازی مقابل پیکان رخ در رخ حریفان قرار گرفت و به جز یک گل که در اصفهان پذیرفت روی سایر گل های خورده استقلال تقصیری نداشت و عملکرد قابل قبولی را در قفس توری آبی ها به نمایش گذاشت.

به همین دلیل شفر بعد از آنکه حسینی به شرایط مسابقه رسید با تصمیمی کاملا درست و حرفه ای به انتخاب دوباره رحمتی ادامه داد که این تصمیم واکنش های عجیب و بحث برانگیز دروازه بان استقلال را در پی داشت و حسینی در بازی پارس جم حتی حاضر به همراهی مهدی رحمتی برای گرم کردن پیش از بازی نشد. رفتاری که برخواسته از قول وقرارهایی است که آقایان پندارتوفیقی، مسئول نقل وانتقالات سابق باشگاه استقلال و رضا افتخاری، مدیرعامل سابق با او گذاشته بودند.

قول مدیران سابق به حسینی: تو شماره یک هستی!

این دو در اقدامی کاملا غیر حرفه ای و برای اینکه حسینی را درهرشرایطی راضی به ماندن در استقلال کنند به او قول داده بودند که در فصل هجدهم نفر اول پست دروازه بانی استقلال باشد؛ تصمیمی که بدون اطلاع وینفرد شفر و تنها به جهت تمدید قرارداد با حسینی اتخاذ شد.

این استراتژی نا درست حالا استقلال را به چالش کشیده و درحالی که توفیقی و افتخاری به دلیل عملکرد نا مناسب در نقل وانتقالات استقلال و زمینه ساز شدن شکست استقلال در دربی سوپر جام از این باشگاه کنار گذاشته شدند، مدیریت جدید و سرمربی این باشگاه را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

حسینی بر پایه همین قول و قراری که از مسئولان سابق استقلال گرفته توقع داشت درهفته چهارم در چارچوب دروازه استقلال قراربگیرد که شفر دوباره دست گذاشت روی مهدی رحمتی تا دروازه بان جوان پیش از بازی با پارس جم و درحالی که دقایق کمی تا شروع بازی مانده بود، در رختکن استقلال در مقابل چشم همه بازیکنان ومربیان به شروطی که توفیقی و افتخاری در زمان تمدید قراردادش پذیرفته بودند اشاره کند تا هم پرده از قول وقراری غیر حرفه ای در باشگاه استقلال برداشته شود و هم به واسطه این لحن اعتراضی تا حدودی روحیه بازیکنان و حتی خود رحمتی تحت الشعاع این مسئله قراربگیرد.

با این حال سعی شد صدای گلایه های حسینی به ماجرای حضور دوباره رحمتی در چارچوب دروازه استقلال قبل از بازی با پارس جم در نیاید تا شاید استقلال این بازی را هم همچون بازی با تراکتورسازی تبریز به سلامت پشت سر بگذارد اما دریغا که استقلال این بازی را باخت و حسینی هم حاضر به همراهی کاروان تیمش در سفر به تهران از استان بوشهر نشد تا حاشیه ها پیرامون این ماجرا بی جهت بسط و گسترش بیابد و استقلال در مسیری قرار بگیرد که همه از ماجرا بو ببرند.(البته حسینی در تمرین روز گذشته آبی ها شرکت کرد)

تردیدی نیست اگر حسینی بخواهد با همین منوال به کار دراستقلال ادمه دهد هم خودش به بن بست می‌خورد وهم باشگاه استقلال. حسینی فصل پیش هم به دفعات رفتارهای خامی داشت که برای خودش و استقلال دردسرساز شد.

بارزترین این رفتارها حذف تمام استقلالی ها از صفحه شخصی اش در اینستاگرام بود یا آن روز که از یکی از سفر های داخلی تیمش سرباز زد. حسینی در همه حال انتظار دارد فیکس باشد اما او هنوز درنیافته کسی را در استقلال رقیب خود می‌بیند که بیش از 70 بازی ملی دارد و در سال های اخیر هم به خوبی توانسته از نظر آمادگی خودش را در شرایط مطلوبی قراردهد.

حسینی به جای آنکه دوباره صبر کند و منتظر فرصت باشد مسیر غلط اعتراض های پی در پی به تصمیم های شفر را در پیش گرفته است درحالی که اگر قدری تامل کند خودش هم پی به این قول وقرارهای غلط مدیران سابق استقلال خواهد برد و درک خواهد کرد که اساسا صحیح نیست مدیری به بازیکن تیمش قول بدهد در هر شرایطی فیکس بازی کند. تصمیمی که نه در حیطه اختیارات مدیر است و نه منطقی و عقلانی به حساب می‌آید.

به هرحال حسینی اگر می‌خواهد طول عمرش در حرفه دروازه بانی را بیشتر کند باید یک تجدید نظر کلی در رفتارش داشته باشد و یا در نیم فصل به تیم دیگری برود تا هم خیال خودش از حضور مداوم در چارچوب دروازه راحت باشد و هم استقلال با حاشیه های این چنینی مواجه نشود.

حسینی باید پاسخی که شفر به او داده را جدی بگیرد. شفر صراحتا به حسینی گفته حالا به دروازه بان دوم تیمش بدل شده و باید تلاش کند تا یک شود. این بدان معنا است که نیمکت نشینی در بازی های آتی هم ادامه دارد. بی آنکه شفر بخواهد تحت تاثیرقول بی حساب مدیران سابق استقلال قراربگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه مجبورید چرت بگید؟؟حالا که برگشته تمرین دارید زر زر میکنید؟؟
      بخدا نون حلال بهتره.چرا به حروم خوری عادت کردید
      #سوگلی حکومت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب الاغ برگشته ولی شفربهش گفته یابرو یا بشین رو نیمکت ای کت جوجه پنگوعن اشکال نداره بشین تابشه میشه چرانشه
        بابا به این بدبخت جوگیرم یه بازی بدین یه گریه بکنه توپ و گرفت بازم خنده اهلی فوتبالو فراهم میکنه اخه جوجه خود رحمتی یه مافیاس برای کل فوتبال دیگه تو که جای خود داری مواظب باش محوت نکنه بازی کردنت پیش کش ... کش اصلا برو از دسته سه شروع کن تو میتونی عین تیمت خخخخخ چطور رفت ازدسته سه اومد افرین تومیتونی جوجه پنگوعن خخخخخخ

    • بدون نام

      ببینید این چجور حاشیه های کیسه را جمع میکنه و چه دلسوزانه سعی داره سروته قضیه را هم بیاره؟حالا اگه رادو و بیرانوندی توپخش زنده یه خنده بکنن ببین این ازش چه حاشیه بزرگی دربیاره....

    • بدون نام

      به کیسه که رسید نه حسینی حرکت زشت و بازیکن سالارانه ای انجام داده ونه شفر اگه زیر سبیلی رد کنه متهم به باج دادن میشه ونه مدیریت حاکم برکیسه مقصره؛ چون پرتقال فروش همون درگذشتگان شناخته شدن وخلاص#بر_قلم_فروشان_لعنت

    • پیکاسو روحانی

      این رفتارو اگه تو پرسپولیس،میکرد شک نکنید برانکو با لگد تا دروازه تهران اردنگش،میزد

    • abitarin

      اصلا به تو چه ربط داره مگه از جیب بابات دادن به حسینی

    • بدون نام

      معلومه بد میسوزین از اینکه دوتا گلر خوب داریم؟

      پاسخ ها

      • امیری

        مانمیسوزیم داش..از دو گلرتون..مبارکتون.
        ما خودمون یه گلر داریم کل گلرای باشگاها رو
        میرزه.بیرو لر عزیز

        فعلا راضیشون نگه دار کیسه کش ۶۰هفته زیرشی
        خخخخخخ

      • امیری

        مانمیسوزیم داش..از دو گلرتون..مبارکتون.
        ما خودمون یه گلر داریم کل گلرای باشگاها رو
        میرزه.بیرو لر عزیز

        فعلا راضیشون نگه دار کیسه کش ۶۰هفته زیرشی
        خخخخخخ

    • بدون نام

      پندار تایم خخخخ

    • بدون نام

      حسینی عزیز صبر داشته باش. مهدی رحمتی هم اصلا کم کسی نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج