جاباما
۷۶۱۱۹۴
۹۳ نظر
۵۱۶۰
۹۳ نظر
۵۱۶۰
پ

۴ ستاره پاپ، در چهارراه سقوط یا پرواز؟

آیا محسن چاوشی قصد مهاجرت دارد؟ محسن ابراهیم زاده با توجه به استعداد شگرفی که از او دیدیم می‌تواند مسیر خود را جدا کند و آثار ماندگاری هم خلق کند یا در سطح همین «دونه، دونه» باقی می‌ماند...

روزنامه هفت صبح: آیا محسن چاوشی قصد مهاجرت دارد؟/ محسن ابراهیم زاده با توجه به استعداد شگرفی که از او دیدیم می‌تواند مسیر خود را جدا کند و آثار ماندگاری هم خلق کند یا در سطح همین «دونه، دونه» باقی می‌ماند/ در اینکه امیر تتلو آدم با استعدادی است شک نکنید.

۴ ستاره پاپ، در چهارراه سقوط یا پرواز؟

اگر ویدئو‌های اجرای زنده او را دیده باشید می‌دانید چه تسلط تحسین برانگیزی روی صدایش دارد/ نعمتی و پالت کورسوی امیدی هستند در موسیقی پاپ و تلفیقی که نشان می‌دهند می‌توان کار با کیفیت و سطح بالا آن هم بدون زنجموره‌های باب روز در عرصه عشق و عاشقی و یا شکایت‌های سیاسی عرضه کرد و مورد استقبال هم قرار گرفت.

چاوشی با «ابراهیم» از ایران می‌رود؟

۴ ستاره پاپ، در چهارراه سقوط یا پرواز؟

آیا محسن چاوشی هم قصد مهاجرت دارد؟ او بی شک محبوب‌ترین چهره موسیقی ایران است آن هم بدون برگزاری حتی یک کنسرت صدایش برند شده و در این چند سال اخیر وسواسش در بیرون دادن ترانه بیشتر شده است و در یکی دو سال گذشته سعی کرده ضرباهنگ حوادث اجتماعی و سیاسی را نیز در ترانه هایش لحاظ کند که خب مشکل ساز شده است!

این جملات او را بخوانید: «وقتی خونه ت. کوچیک شد عوضش کن. وقتی محله ات خستهت کرد عوض کن. وقتی شهر، کشورت خفه ت. کرد عوضش کن» این کامنت را صفحه رسمی محسن چاوشی در اینستاگرام منتشر کرده. با توجه به حاشیه‌های اخیر بر سر انتشار آلبوم «ابراهیم» این جملات معنادار به نظر می‌رسد.

ماجرا از ۵ روز پیش شروع شد که این خواننده پرطرفدار اعلام کرد بعد از ۹ ماه انتظار هنوز مجوز انتشار آلبوم جدید او از سوی وزارت ارشاد صادر نشده و اگر این اقدام تا ۲۰ مرداد انجام نشود آلبوم را در فضای مجازی منتشر‌ می‌کند.

واکنش مسئولان وزارت ارشاد به این تهدید چاوشی هم تند بود. به طور مشخص باید به مدیر شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی وزارت ارشاد اشاره کنیم که گفت: اگر ۹۰ ماه هم این آلبوم راکد بماند دفتر موسیقی وزارت ارشاد به آن مجوز نمی‌دهد. چرا؟ چون به زعم این مقام مسئول محتوای این ترانه‌ها باعث بدنام کردن موسیقی و برخوردا نهاد‌های دیگر می‌شود.

به هرحال چاوشی در تاریخ ۲۰ مرداد دموی آلبوم ابراهیم (و نه کل آن) را منتشر کرد. اینطور که از جنجال‌های اخیر و تیزری که منتشر شده بر می‌آید «ابراهیم» دارای مضامین اعتراضی و سیاسی است. از این منظر آلبوم ابراهیم را می‌توان ادامه منطقی همان مسیر تک آهنگ خوزستان دانست.

خبرگزاری ایسنا، اما در گمانه زنی دیگری نوشت اصلاحیه‌هایی که به ترانه‌ها خورده بیشتر به موارد «اروتیک» مربوط است. این فرضیه را اظهارات تهیه کننده آلبوم رد می‌کند که گفته مجوز چاپ تمامی اشعار این آلبوم که از سروده‌های حسین صفا است قبلا توسط وزارت ارشاد صادر شده و بنابراین اصلاح مجدد آن توجیهی ندارد.

برگردیم به همان نقطه شروع. آیا محسن چاوشی قصد مهاجرت دارد؟ اگر به گذشته چاوشی نگاه کنیم پاسخ منفی است. او بین سال ۸۲ تا ۸۷ برای انتشار اولین آلبوم مجازش صبر کرد و تجربه چنین شرایطی را دارد. از طرفی باید به این نکته هم توجه کرد که چاوشی کنسرت برگزار نمی‌کند. اهل استفاده از برند خودش برای درآمدزایی جانبی و کار‌های تبلیغاتی هم نیست؛ بنابراین تنها منبع درآمد او همین فروش آلبوم هایش است. اگر به هر دلیلی موفق به انتشار آثارش در ایران نشود هیچ بعید نیست به گزینه مهاجرت هم فکر کند.

تو چه استعدادی داری پسر

۴ ستاره پاپ، در چهارراه سقوط یا پرواز؟

محسن ابراهیم زاده فقط ۸۰ ثانیه زمان لازم داشت تا کل تصوراتمان درباره هنر و استعدادش را به هم بریزد. در این چند روز ویدئویی از او در فضای مجازی بازنشر شده که مربوط به حضور در یک برنامه زنده در شبکه «شما» صداوسیماست. این برنامه در مردادماه سال پیش و به مناسبت عید فطر پخش شده که مجری برنامه از او می‌خواهد قطعه‌ای را به صورت زنده بخواند.

محسن ابراهیم زاده هم با اعتماد به نفس کامل رباعی مشهوری منتسب به ناهید یوسفی را با تحریر‌های شنیدنی و خیلی با تسلط می‌خواند. حالا اینکه چرا بعد از یک سال ناگهان این ویدئو مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته نمی‌دانیم.

شاید بی ربط به حاشیه‌های اخیر کنسرت حمید هیراد نباشد. وقتی این کلیپ کوتاه در فضای مجازی دیده شد، همه پرسیدند خب این پسر با استعداد تمام این سال‌ها ترانه‌های پاپ کف بازار می‌خواند؟ عده‌ای حتی جلوتر رفتند و جنس صدای این خواننده ۳۰ ساله را با اساتیدی مثل حسین خواجه امیری (ایرج) و اکبر گلپایگانی مقایسه کردند.

محسن ابراهیم زاده سال هاست که در عرصه موسیقی پاپ فعالیت می‌کند، اما اخیرا با دو ترانه «دونه، دونه» و «برداشت رفت» به محبوبیت بالایی رسید. ترانه‌هایی که تا الان از او شنیدیم خیلی نکته خاصی ندارند. به نوعی موجی است که بعد از مرتضی پاشایی با خواننده‌هایی مثل مهدی احمدوند و سامان جلیلی راه افتاد. همین الان افراد دیگری مثل سینا درخشنده و فرزاد فرخ هم وجود دارند که سبک و کلماتی که استفاده می‌کنند به حدی شبیه با محسن ابراهیم زاده است که شاید اوایل نتوانید به راحتی آن‌ها را از هم تشخیص دهید.

حال انکته اینجاست که در شرایط فعلی، با این سبک و ترانه‌ها و پیدا کردن یک تنظیم کننده خوب می‌شود در مارکت موسیقی ایران بالا آمد، اما باید فکر بعدش را هم کرد. چون معمولا عمر مفید این ترانه‌ها چند ماه بیشتر نیست و بعد از وارد شدن به چند پادکست - ریمیکس فراموش می‌شوند.

حالا باید دید محسن ابراهیم زاده با توجه به استعداد شگرفی که از او دیدیم می‌تواند مسیر خود را جدا کند و آثار ماندگاری هم خلق کند یا در سطح همین «دونه، دونه» باقی می‌ماند. شاید اگر تهیه کننده‌ها اجازه دهند این پسر با استعداد بتواند دورانی طلایی برای موسیقی پاپ ایران را آغاز کند. اما مطمئنانه با خواندن ترانه‌های بی ربطی مثل دونه دونه.

امیر تتلو؛ مرثیه‌ای برای یک رویا

۴ ستاره پاپ، در چهارراه سقوط یا پرواز؟

از جنجال‌های تازه امیر تتلو حتما خبر دارید. اینکه سر از ترکیه در آورد. گفت: می‌خواهم کنسرت ۲۰ هزار نفری برگزار کنم. با مائده هژبری در ترکیه عکس گرفت. با تهیه کننده اش وارد مجادله لفظی شدید شد و چند پست اینستاگرامی با ادبیات خاص خودش خطاب به کیان محمدی‌ها گذاشت و آخر سر هم کنسرت لغو شد.

شایعه‌ای هست، چون تعداد بلیت‌های فروخته شده اش به ۳۰۰ عدد نرسیده (به روایتی ۲۵۰ عدد) بنابراین تصمیم گرفته کنسرتش را لغو کند. الان هم که دوباره ویدئوی جدیدی داده و گفته می‌خواهد درباره ماجرای حضورش در کمپین انتخاباتی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ افشاگری کند.

یعنی هنوز حاشیه‌های کنسرت تمام نشده می‌خواهد یک جنجال جدید به پا کند. این طبیعت تتلو است. او دائم می‌خواهد در کانون توجه باشد. اما اینکه چرا او به این نقطه رسیده هم خودش جای بحث دارد. در اینکه امیر تتلو آدم با استعدادی است شک نکنید. اگر ویدئو‌های اجرای زنده او را دیده باشید می‌دانید چه تسلط تحسین برانگیزی روی صدایش دارد.

منظورمان این است به عنوان یک خواننده موسیقی عامه پسند و در حد بضاعت موسیقی ایران چیزی کمتر از بقیه ندارد. از اواسط دهه ۸۰ هم که حالا شاید برحسب اتفاق یا شانس توانسته از استعدادش استفاده و استایل جدیدی را به موسیقی رپ و پاپ ایران واردکنند؛ بنابراین حق دارد بخواهد به طور رسمی و قانونی در مارکت موسیقی ایران فعالیت کند. کنسرت برگزار کند و از مواهب محبوبیتش در چارچوب‌های قانونی کشور بهره مالی و معنوی ببرد. اما هیچ وقت این فرصت به او داده نشد. به هر دری زد هم نشد که نشد. همه می‌دانیم امیر تتلو مرام و مسلک سیاسی خاصی ندارد و صرفا به امید برگزاری کنسرت، به جناح‌های سیاسی و اجزایی از حاکمیت نزدیک شد.. این زندگی کاتور‌ه ای تتلو نه از روی هدف مشخص بلکه از روی ناچاری است. یعنی شرایط پیرامونی او را به اینجا رساند و باید اعتراف کنیم در خود ویرانگری امیر تتلو خیلی‌ها شریکند.

امید نعمتی و پالت در چند قدمی ماندگار شدن

۴ ستاره پاپ، در چهارراه سقوط یا پرواز؟

چرا پای امید نعمتی را به این مطلب کشانده ایم؟ مطلبی که یک سرش محسن چاوشی است و آن سوترش امید نعمتی. شاید، چون نعمتی و پالت کورسوی امیدی هستند در موسیقی پاپ و تلفیقی که نشان می‌دهند می‌توان کار با کیفیت و سطح بالا آن هم بدون زنجموره‌های باب روز در عرصه عشق و عاشقی و یا شکایت‌های سیاسی عرضه کرد و مورد استقبال هم قرار گرفت.

کالای آن‌ها در بازار موسیقی می‌تواند تمام فرضیات سست تهیه کنندگان مثلا کاربلد را که توفیقشان را با میزان جیغ دخترکان ۱۶ و ۱۷ ساله می‌سنجند بر باد دهد. خواننده گروه پالت هم مثل امیر تتلو ۳۴ ساله است. ولی امید نعمتی هیچ وقت هیچ حاشیه‌ای نداشته و ندارد. آرام و بی سر و صدا کار خودش را می‌کند. چه آن زمانی که در گروه دنگ شو حضور داشت و چه حالا که خواننده گروه پالت است. آثار روز موسیقی دنیا را دنبال می‌کند و توهم دانایی ندارد. شاید این روحیه لطیف و تواضع او به خاطر آدم‌هایی باشد که در کنارش حضور دارند. مثل مهیار طهماسبی که آدم بی غل و غش و صادقی است.

سبک گروه پالت موسیقی تلفیقی است. آن‌ها به مسیری پیوستند که از اواسط دهه ۸۰ در ایران با محسن نامجو و گروه اوهام جان دوباره‌ای گرفت. مدتی به محاق رفت و دوباره از اوایل دهه ۹۰ با گروه‌هایی مثل چارتار و دنگ شو احیا شد. لب کلام اینکه پالت برای حضور موفق در این سبک موسیقی رقبای جدی‌ای دارد و اگر بماند و با همین فرمان به مسیرش ادامه دهد در تاریخ موسیقی مدرن ایران ماندگار خواهد شد. آن‌ها حسن سلیقه و وسواس و استعداد را در کنار هم دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Shaqyq

      تتلو ستاااارسسسس؟؟؟؟؟ من میرم خودمو جر بدم جییییییغ

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        داداش نویسنده واقعا به امیر تتلو میگی خواننده خوب .....به محسن ابراهیمی میگی استعداد شگرفت .... من خودمو میکشم اصلا کی اینو نوشته ...... با یکم تحقیق میفهمی که خواننده های دیگه خیلی بهترن ....... ای خدا ....... وات ؟؟؟؟ اندر وات ؟؟؟؟

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

      • بدون نام

        من واقعا صدای امیر تتلو رو دوست دارم. حرف بسیار جالبی بود در خودویرانگری اش خیلی ها نقش دارن

      • 21

        منم میاام...اخه محسن ابراهیم زاده رو با سینا درخشنده مقایسه می کنه...در ضمن امید نعمتی با این همه تلاش نمیدونم چرا اصلا کاراش دلنشین نیست

      • مهرداد

        طرف نمیتونه یه کنسرت بده ، شده برند؟ :)))))))) همون بره اونطرف ، کامپیوتری خوندنم شد خوانندگی؟

      • Shaqyq

        خداوکیلی نویسنده پیشه خودش چی فکر کرده؟؟؟

      • محسن وات؟؟؟

        منم قبول دارم خوشم نمی یاد از پالت

      • Lida

        مهرداد جاااااان
        تو خوبی

    • بدون نام

      چاوشی ستاره نیست سوپر استاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و مهمتر از سوپراستار بودن یه آدم باشعور و متعهده .

      • محسن وات؟؟؟

        اگه باشعور بود حالا که معروف شده تهدید نمیکرد ... اصلا در شعن خواننده نیست

      • گندم

        چاووشی محبوبه اما تافته جدا بافته نیست...همانطور که خیلی از خواننده ها قواعد و قوانین مملکت رو رعایت میکنن اونم موظفه رعایت کنه مگه با بقیه چه فرقی داره دلیلی هم نداره مردم رو تهدید به جلای وطن کن...

      • محسن وات؟؟؟

        بله درسته .....

      • niloofar

        کسی که به خاطر دل مردمش خودشو تو خطر میندازه ابر قهرمانه

      • ترامپ کی می میره

        چاوشی سیاره ست

      • Lida

        گندم، جو، گلاب
        هرچی که هستی
        تو اگه با هنرت همچین برخوردی بشه چیکار می کنی؟
        میشینی و نگاشون می کنی
        قوانین مملکت یعنی چی؟
        قانون میگه غیر اخلاقی نخونه
        داره مشکلات مملکت رو شرح میده
        در مورد... که حرف نمیزنه

    • بدون نام

      نظر گذاشتم شاید بخونن . ارزشی نداره برن یا نرن به اندازه همان تتل !!! فقط نوشیده شایعه تتل ....باید بنویسید واقعیت هست و جز حمله به اونها که گفتید یه شب که جنسش خوب نبوده حسابی به داخلی ها هم تاخته!! نگران نباشید ایران بیاد سرنوشتی جز لمس کردن حلقه های قانون بردست ندارد. این تیکه اخر را از روزمانه ها یاد گرفتم!بجا دستبند چنان کش و قوس میدن ...

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        داداش وات؟؟؟؟؟ خیلی نوشتی

      • Lida

        فک کنم از رفیقای تتلو باشی

    • M

      وقتی نویسنده دانش موسیقیایی نداره و برا خودش بلغور میکنه
      صدای خواننده با اون ظاهر عجیب ابراهیم زاده چیزی در حد فاجعه هست و بشدت فالش و پر از اشتباه . عدم هماهنگی در اواز و بنوعی سخیف ترین اجرا حال این را استعداد میبینند واقعا که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک.فکر کردم خواننده چیپ تر و سخیف تر از حمید هیراد و همایون و بانی و اینا وجود نداره که با استاد ابراهیم زاده آشنا شدم.بعدم نمیدونم رو چه حسابی گفته نمیشه از فرزاد فرخ تشخیصش داد.نه صداشون یکی هست نه تم آهنگاشون.نوسنده معلوم نیست چی زده اومده مطلب نوشته

      • محسن وات؟؟؟

        فکرنکنم محسن ابراهیم زاده استاد باشه....نمیدونم ....

      • niloofar

        کسایی مثل شما که به استعداد اهمیت نمیدین و فقط به چهره اهمیت میدن نباید نظر بدن

      • محسن وات؟؟؟

        داداچ استعداد از چه نظر؟ از صدای خوبش؟ از صدای کامپیوتریش ؟ من از سلیقه ام نظر نمی دهم از نظر کارشناسی واقعا صدای خوبیه ؟ شما حتما صدای خواننده های دیگر رو نشنیدی که اینجوری و بی ادبانه نظر میدی....

    • بدون نام

      موسیقی تو ایران از اواخر دهه ۵۰ به بعد مرد ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • یلداY

        اون که صد در صد
        دلیل فاخر بودن موسیقی دهه پنجاه و قبل تر اینه که الان نرم افزار های آهنگسازی اومده و یه نفر میتونه بدون هیچ دانش موسیقیایی آهنگ بسازه که نتیجش میشه آهنگهای الان..یا مثلا خواننده توانایی خواندن نداره و با دستگاه صداشو درست میکنن ..شعر ها هم که دیگه کلا افتضاح
        اما مثلا دهه پنجاه چون تکنولوژی نبود کسی که میخواست آهنگ بسازه باید دانش موسیقی میداشت چون دستگاهی نبود و مثلا خواننده ها باید قوی میبودن چون نمیتونستن صداشونو با هیچی درست کنن
        از لحاظ شعر هم شما فکر شهریار قنبری و اردلان سرفراز شعر بگن میشه اون شعر بد بشه؟؟

      • Lida

        از کی تا حالا کنسرت نذاشتن نشانه دستگاهی بودن صداست یلدا جاااااااااان

      • محسن وات؟؟؟

        از هر وقت بگی ....

    • Neymar

      خدایی کسایی مثل مهدی احمدوند خیلی زحمت میکشن واسه کارهاشون نمیتونید بهشون بگین موفقیتشون دلیل موجیه ک بعد از مرتضی پاشایی ب وجود اومد ولی ستاره پاپ ب کسایی میگن ک حداقل ۶ یا ۷ سال فعالیت رو داسته باشن وقتی لقب ی خواننده شاهزاده پاپه نباید ستاره پاپ باشه؟؟؟❤️❤️❤️❤️

      پاسخ ها

      • Lida

        هاااااا؟

    • m o

      من نمیدونم این تتلو چ خریه .
      ب گرد پای چاووشی نمیرسه میخواد باهاش شاخ ب شاخ بشه بی شعور غورباقه

      پاسخ ها

      • M.G 7

        هویییی احترام خودتو نگه دار . واقعا که من خودم به شخصه 7 ساله طرفدار تتلم خیلی هم خوبه . اگه بهتون بگیم تتلو رو میشناسی هر چی از دهنت در میاد بهش میگین ولی اگر بگیم امیر حسین مقصود لو رو میشناسی میگین نه کی هس وقتی هم یه آهنگ ازش میزاریم میگین اره صداش خوبه . من این روش رو خیلی امتحان کردم .
        شما فقط از روی اسم و قیافه قضاوت کنین .
        واقعا که

      • Lida

        به غورباقه توهین نکن ناراحت میشه

    • بدون نام

      محسن ابراهیم زاده محشره من سالهاست که از آهنگاش لذت میبرم تنها آهنگشو که دوست نداشتم همین دونه دونه بود

      پاسخ ها

      • سپیده

        دقیقا

      • محسن وات؟؟؟

        محشر ....فکر نکنم .... ازلحاظ استاندارد موسیقیایی میگم نه از لحاظ سلیقه ....واقعا بده

      • niloofar

        نه به نظر من اهنگ دونه دونه اونه بیشتر معروف کرد

      • بینام

        هیچ کدوم بدرد نمیخورن. الان خواننده خوب کم پیدا میشه. نهایتن یک یا دو آهنگ خیلی عالی دارن.

    • بدون نام

      امیر تتلو بره بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممیزز

    • حسین

      محسن چاوشی همیشه در اوج بوده و مسیرش رو به تعالی و پیشرفت بوده

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        همیشه نبوده

    • یلداY

      اینا رو دارم به عنوان یه کارشناس و تحصیلکرده موسیقی و فارغ از هر گونه علاقه و سلیقه میگم
      در مورد محسن چاووشی که سقوط براش کلمه ی خنده داریه و همینطور هم داره مسیر سعودی رو طی میکنه و حتی اگر هم بره براش شکست به حساب نمیاد همونطور که شادمهر رفت و پر طرفدار تر و موفق تر شد چون دستش برای انتخاب شعر باز تر شد...چاووشی بلده چطوری همیشه روی بورس باشه
      2 تتلو به نظر من در مسیر سقوطه چون یه خواننده فقط به تسلط نیاز نداره و خیلی نکات دیگه برای ماندگار شدن مهمه...تتلو شعر درست و حسابی نداره ولی جدا از این پاشنه آشیل اصلیش شخصیتش و پوشش و حاشیه هایی که درست میکنه چون معمولا خواننده های ماندگار حد اقل از لحاظ شخصیتی دچار تزلزل نیستند
      3محسن ابراهیم زاده جوون با استعدادیه و خیلی هم مسلطه ...حتی مشخصه که کاملا رو صداش تسلط داره و خوانندگیش به لطف دستگاه نیست اما یه سری خواننده ها تو ایران هستند که صداشون نزدیک به شادمهره و ما بهشون میگیم ادامه دهنده مکتب شادمهریسم....این یه ذره خوب نیست محسن ابراهیم زاده به طور نا خواسته داره کمی تقلید میکنه از مرتضی پاشایی ای که خودش از شادمهر تقلید میکرد....ابراهیم زاده برای ماندگار فقط باید یه ذره تغییر سبک بده و شعر های قویتری انتخاب کنه
      4و البته امید نعمتی و گروهش پالت همواره نو آوری داشته اند و توی اوج بودند...حتی یک کار ضعیف هم ندارند و همه ی شاخصه ها رو برای ماندگار شدن دارا هستند از صدای خوب خواننده تا خلاقیت در آهنگسازی و نبود حاشیه و شخصیت هایی دوست داشتنی و البته شعر هایی قوی...امید نعمت و گروهش شانس بیشتری برای ماندگار شدن نسبت به سه تای قبلی رو دارن
      پ.ن:لطفا نظرمو منتشر کنید

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        به نظرم واقعا کارهای پالت ضعیفه ...چرا پالت کار بد نداشته ....همش بده

      • سپیده

        خیلی جامع و کامل بود نظرت
        من با حرفات موافقم

      • Neymar

        عزیزم نمیخوام حرفتو نقد کنم اتفاقا باهات موافقم اما فِک نکنم محسن ابراهیم‌زاده ادای مرتضی جان رو در بیاره بلکه بخاطر شرایطیه که توش قرار گرفته به هر حال اطرافیانش دوستای صمیمی مرتضی بودن نمیشه این ور انکار کرد بالاخره تحت تاثیر قرار میگیره

      • بدون نام

        کارشناس موسیقی! شادمهر واقعا پرطرفدارتر شده ؟ الان با اشاره تو همه یادشون افتاد شادمهر عقیلی هم قبلا وجود داشته

      • یلداY

        آقای محسن کار های پالت ضعیف نیست ...ممکنه یکی تحصیکرده ی موسیقی باشه اما طرفدار پالت نباشه ولی نمیتونه خوب بودن پالت رو انکار کنه ...پالت از هر لحاظی حساب کنیم قویه..نمیدونم منظور شما از ضعیف بودنشون دقیقا چیه اگه میشه برام توضیح بدین
        سپیده جون شما لطف دارین
        neymarمن محسن ابراهیم زاده رو زیر سوال نبردم چون یه وقتایی برخی تقلید ها ناخواسته است فقط میگم برای ماندگار شدن باید یه ذره تغییر مسیر بده
        و بدون نام3:20 بله شادمهر واقعا پر طرفدار شده اینکه شما طرفدارش نیتی دلیل نمیشه کسی هم نباشه...شما وقتی میخواین چیزی رو کارشناسی یا نقد کنین باید سلیقه خودتون رو در نظر نگیرید.

      • محسن وات؟؟؟

        درسته شاید قویه ولی بدل نمیشینه من از سلیقه نمیگم از تعدتد طرفدار ها و... میگم

    • نیلو

      عاقااااا من چرا هر کاری میکنم تا مثل شماها از تتلو بدم بیاد موفق نمیشم صداشو دوست دارم...الان مشکل منه نمیتونم بدم بیاد ازش یا چی ??!! :/

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        خیلی صداش بده حداقل یاس بهتره ...

      • بدون نام

        خیلیا تتلو دوس دارن این یه واقعیت انکار ناپذیره

      • علی

        کار درست رو تو میکنی که میگی صداشو دوست دارم یه جورایی شخصیتشو از کارش جدا میکنی

    • بدون نام

      تتلچه رو گذاشتین کنار محسن چاوشی؟ بنده به عنوان یه چاوشیست دو آتیشه همین جا میگم مال خودتون اصا. اودافظ

    • بدون نام

      i love you chavoshy

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        وات؟؟؟؟

      • niloofar

        اقای محسن به جای اینهمه وات گفتن یکم جمله رو بخون تا متوجه شی

      • Lida

        نافت رو انگار با وات بریدن

    • بدون نام

      تتلووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من برم بمیرم

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        دوست دارم بگم :(((((

    • بدون نام

      همشون برن به جهنم، بود و نبودشون واسه ما فرقی نداره، چیزی که زیاده مطرب و تمبک زنه

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        وات اندر وات؟؟؟؟

      • سپیده

        پوووف

      • بدون نام

        آره واقعا تو این بی پولی و بحران نگران فرار مطربا باشیم!

      • پ

        تو روح اون پرستاری که اومد به بابات گفت که بچه سالمه و مشتلق گرفت

      • niloofar

        زیاده ولی خوبش کمه ( ولی تتلو بره بمیره)

      • Lida

        حتی لیاقت تاسف رو هم نداری
        به هنر و موسیقی و هنرمند و یک نوازنده و یک موسیقیدان میگی مطرب؟
        تنبک زن؟
        محسن الان واقعا باید بگی وات!

    • بدون نام

      تتلو صداش خوبه وبعضی شعراشم خیلی خوبه کلن با استعداده ولی حبف که شعور نداره

      پاسخ ها

      • Lida

        ههههههه

    • بدون نام

      اینا خواننده نیستن دارن ادای خواننده ها رو در میارن. خواننده به کسی میگن که صداش وآهنگش وشعرش بعد از پنجاه سال هنوز تازه هست وهمه از پیر وجوون میشنون ولذت میبرن.حالا خودتون نام ببرید چه کسانی خواننده هستن:

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        احسان خواجه امیری ( بعد از پنجاه سال که نه ولی آهنگ عایی داره که از اولین کارهاشون است ولی الان هم پرطرفدارترین آهنگ هاست ) ایرج ( چی بگم ....) و...

      • niloofar

        ما والا تو دهه 40 زندگی نکردیم که بدونیم

    • بدون نام

      برترین ها همیشه از محسن چاوشی مطلب میذاره به نفع خودش که پربیننده تر بشه
      وگرن چاوشی کجا و تتلو کجا
      محسن فقط چاوشی
      میدونم تایید نمیکنی

      پاسخ ها

      • Lida

        تایید

    • حنا

      تا همین چند وقت پیش چاووشی به خاطر فوبیاش از اجرای زنده زیر سوال بود حتی خیلیا میگفتن زنده نمیتونه بخونه و صدا نداره اما از وقتی سیاسی شده همه یادشون رفته و محبوب قلبها شده!! ای ای ای روزگار!

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        راست میگی

      • Neymar

        واییی دقیقا بعضیاشون واقعا طرفدارن اما بعضیاشون هرطرف باد به وزنن

      • Lida

        تو از کجا میدونی فوبیا داره؟
        سحر دولتشاهی هم بعد از عمری بازیگری برای اولین بار تصمیم گرفت جلوی دوربین مصاحبه بیاد
        چرا کسی به اون گیر نمیده؟

      • محسن وات؟؟؟

        الان واقعا چه ربطی داشت؟؟؟؟

    • بدون نام

      محسن ابراهيم زاده اصلاااا خوب نيست چندش

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        درست صحبت کنید ولی واقعا به نظرم بد می خونه محسن

    • بدون نام

      تتلو یه بی هنر نون به نرخ روز خوره .کسی که تو پست های اینستاگرامیش رنج مردم ایران رو به دلیل دل شکستگیش بدونه واژه هنر رو بی معنا می کنه
      ایشون حامی آقای رییسی بودند حالا با رقاصه ها همراه شدند؟

      پاسخ ها

      • Lida

        دل شکستگی؟؟؟!!!
        محسن کجایی بیای بگی وات

    • sari

      شماهایی که اصلا خواننده هارو نمیشناسین لطفن نظر ندین
      اصلا محسن چاوشی حق داره چرا آخه ما باید توی کشوری باشیم که مجوز به آهنگ رو به خواننده ایی با این شهرت ندن
      امیر تتلو هم صداش خیلی خوبه

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        هر مجوزی رو به هر خواننده ی معروفی نمی دهند حالا چون معروفه باید به همه کار هاش مجوز بدن؟؟

    • :*)

      هرکسی حق داره نظر بده ولی حق توهین نداره..
      هر خواننده ای با یه سبکی میاد بالا و طرفدارای خودشم داره
      به نظرم محسن ابراهیم زاده واقعا یه استعداده و میتونه اینده درخشانی داشته باشه..اهنگ دونه دونه هم محشر بود خیلیا قبولش دارن❤

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست میگی من که عاشق محسنم

    • سینا:)

      محسن ابراهیم زاده سینا درخشنده سامان جلیلی مهدی احمدوند
      جدیدا خیلی بهشون علاقه مند شدم❤❤

      به نظرمن یکسری از آهنگاشون واقعا قشنگه

      پاسخ ها

      • شاهین

        مهدی احمدوند و سامان جلیلی که عالین

    • Mahour❤

      من کاری به علاقه ی شماندارم و از همه ی خواننده ها خوشم میاد ولی من به شخصه از محسن ابراهیم زاده خوشم میاد اصلا به نویسنده بگید که تو به علاقه ی مردم چیکار داری

    • ناشناس

      محسن ابراهیم زاده عشقه
      چرا باید با یقه خواننده ها مقایسه بشه
      هم صداش
      هم آهنگاش
      هم سابقش
      جذابه
      هر کی میگه نه لابد آهنگ خوب نمیدونه به چی میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج