۷۶۱۷۷۱
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

«فرهاد رهبر» چرا برکنار شد؟

فرهاد رهبر روز گذشته از ریاست دانشگاه آزاد برکنار شد؛ این تصمیم و اعلام نشدن دلایل اصلی آن موجی از گمانه‌زنی‌ها را ایجاد کرد.

خبرآنلاین: فرهاد رهبر روز گذشته از ریاست دانشگاه آزاد برکنار شد؛ این تصمیم و اعلام نشدن دلایل اصلی آن موجی از گمانه‌زنی‌ها را ایجاد کرد.

آنطور که برخی رسانه‌ها روایت کرده‌اند ماجرا از این قرار است که از همان زمانی که رهبر به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شد، اصولگراها و بدنه دانشگاه که به اصولگراها نزدیک بودند به ولایتی فشار آوردند که فرهاد رهبر مدیر دانشگاهی دارای پشتیوانه آکادمیک نیست و دارای سوابق امنیتی است و بیشتر مناسب کارهای عملیاتی است.

طبق پیگیری‌های روزنامه سازندگی، بیشتر این نقدها به این بوده که فرهاد رهبر پشتوانه علمی و آکادمیک ندارد و با چهره‌های آکادمیک نزدیک به اصولگرایان حشر و نشر کافی را ندراد. در آن مقطع نیز ولایتی هم برای اینکه به این نقدها پاسخ دهد، طهرانچی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران معرفی می‌کند.

از آنجایی هم که طهرانچی در حوزه‌ انرژی‌های هسته‌ای و موارد مرتبط با آن اقدامات قابل توجهی داشته و در این حوزه فرد شناخته‌شده‌ای است جای پای خود را در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی تقویت می‌کند. در واقع ولایتی برای اینکه سرپوشی بر نداشتن پشتیوانه علمی رهبر بگذارد، طهرانچی را جایگزین می‌کند و او را رئیس دانشگاه آزاد استان تهران می‌کند.

جایگزینی که با تمردهای پی‌درپی طهرانچی از دستورات و بخش‌نامه‌های فرهاد رهبر به عنوان چهره‌ای در سایه پیش رفت و اوج آن در تاریخ ۹ اسفند ۹۶ و قهر فرهاد رهبر همراه شد. در آن مقطع استعفای فرهاد رهبر به دلیل دخالت ولایتی و تیم او در کارهای دانشگاه آزاد تکذیب شد و اما حالا پس از گذشت ۶ ماه نشان می‌دهد رگه‌هایی از واقعیت داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو این مملکت هر چه تکذیب بشه عین واقعییته

    • بدون نام

      چون با پارتی امده بود

    • بی نام

      هر چی اشخاص چاپلوس و غیره از کارهای مهم کنار بزارند تا مملکت نجات پیدا کنند.

    • ساندیسی

      به درک به ما چه ...

    • لبخند و گریه

      حالا من به آقای رهبر کار ندارم ولی چهره های علمی واقعی هم وقت حشر و نشر با سیاسیون را ندارند ولی بسوزد پدر طمع و مقام دوستی.

    • علی

      این مزخرفات چیه که میگن؟ فرهاد رهبر سابقه آکادمیک نداره؟عین ملا نصر الدین , خودشون یک چیزی میگن و خودشون تحت تاثیر حرفشون قرار میگیرن. سابقه آکادمیک و اجرایی فرهاد رهبر با یک جست و جوی ساده در گوگل مشخص میشه. متاسفانه دروغ , حناق نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج