جاباما
۷۶۱۷۸۸
۷۶ نظر
۵۰۳۸
۷۶ نظر
۵۰۳۸
پ

مصائب مشترک ساشا و نادر

ساشا سبحانی: منظورم از «برید بمیرید» با همه نبود!

کنار هم قرار گرفتن نام محمد ساشا سبحانی و نادر فتوره چی از آن اتفاقات عجیب است که به برکت حاشیه های پر و پیمان فضای مجازی میسر شده. هرچند این دو نفر از لحاظ سطح دانش و سبک زندگی، از زمین تا آسمان با هم فاصله دارند اما یک وجه اشتراک خیلی مهم دارند و آن پرحاشیه بودن در فضای مجازی است.

روزنامه هفت صبح - علی رستگار: کنار هم قرار گرفتن نام محمد ساشا سبحانی و نادر فتوره چی از آن اتفاقات عجیب است که به برکت حاشیه های پر و پیمان فضای مجازی میسر شده. هرچند این دو نفر از لحاظ سطح دانش و سبک زندگی، از زمین تا آسمان با هم فاصله دارند اما یک وجه اشتراک خیلی مهم دارند و آن پرحاشیه بودن در فضای مجازی است.

سبحانی در اینستاگرام فعال است و فتوره چی در توئیتر. یکی آقازاده است و در مقابل فتوره چی در ضدیت با آقازادها و رانت خواران پرچمدار است. دیروز اخباری منتشر شد که به نوعی سرنوشت مشابهی برای این قطب متضاد رقم زد. نادر فتوره چی با شکایت محمد امامی (سرمایه گذار سریال شهرزاد) بازداشت و روانه زندان شد و بعضی منابع از صدور حکم جلب محمد ساشا سبحانی دادند.

نادر فتوره چی به فشافویه رفت؟

ساشا سبحانی: منظورم از «برید بمیرید» با همه نبود!

۱) حبر بازداشت نادر فتوره چی را دیروز برادر او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. اینطور که شاهرخ فتوره چی در یک ویدئوی کوتاه توضیح داده و به دلیل شکایت محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد و تامین نکردن قرار وثیقه بازداشت شده است.

در صفحه اینستاگرام او یک پست مجزا هم منتشر شد که نادر فتوره چی از بازداشتگاه به زندان فشافویه منتقل شده است. نکته اینجاست که زندان فشافویه یا ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ بیشتر مربوط به جرایم مواد مخدر است و کمتر شنیده بودیم سایر مجرمان به این زندان منتقل شوند. به نظر می رسد برای صحت سنجی این خبر باید منتظر اعلام خبر مراجع رسمی قضایی باشیم.

۲) نادر فتوره چی یک نویسنده و روزنامه نگار با گرایش های چپ گرایانه است که معمولا نظرات او در توئیتر جنجالی می شود. فتوره چی سعی می کند خلاف موج های اجتماعی و جریانات غالب جامعه موضع گیری کند. بارها وارد مجادله مستقیم یا سلبریتی ها شده که معروف ترین آن هم مربوط به سال ۹۳ است. وقتی با بهاره رهنما وارد یک جنگ لفظی تمام عیار شد و ماجرا تا مرحله شکایت و دادگاه هم پیش رفت اما در نهایت ختم به خیر شد.

او البته بعدتر چهره های دیگری مثل هانیه توسلی، ترانه علیدوستی، آزاده نامداری و ... را هم با الغاظ تتدی مورد نوازش قرار داد. آقازاده ها و چهره های شاخص سیاسی هم از طعنه های او در امان نیستند و از بین سیاسیون به خصوص با اصلاح طلبان و حامیان دولت میانه خوبی ندارد. به همین دلیل گاهی رسانه های اصولگرا نظرات او را در فضای رسمی منعکس می کنند

۳) حالا برگردم سر موضوع بازداشت دیروز نادر فتوره چی. علت چیست؟ ماجرا از سال ۹۵ شروع شد که نادر فتوره چی کمپین نه به سریال شهرزاد را راه اندازی کرد. او از ترانه علیدوستی بازیگر اصلی این سریال که در توئیتر خیلی فعال است خواسته بود درباره منابع مالی این پروژه و ارتباط آن با پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان توضیح دهد.

قضیه در حدی بالا گرفت که خرداد ماه ۹۶ محمد امامی به عنوان سرمایه گذار پروژه شهرزاد، در تورنتو از به جریان انداختن پروندهای قضایی علیه نادر فتوره چی خبر داد. نادر فتوره چی در فروردین ماه امسال خبر داد که با شکایت محمد امامی به دادگاه فراخوانده شده است. در مورد کم و کیف این پرونده توضیحات دیگری هنوز منتشر نشده است.

صدور حکم جلب از تهران برای آقازاده ساکن ترکیه

ساشا سبحانی: منظورم از «برید بمیرید» با همه نبود!

1) یک ویدئوی جنجالی تازه از آقازاده پرحاشیه. ساشا سبحانی پسر سفیر اسبق ایران در ونزوئلا این بار از خودش فیلم گرفته و در یک اظهار نظر عجیب می گوید هرکس نمی تواند پول در بیاورد بهتر است برود بمیرد. اینطور که پیداست البته روی صحبتش با فالوئرهایی است که در صفحه او کامنت منفی می گذارند.

با این حال این کلیپ بازتاب قابل توجهی در شبکه های اجتماعی داشته و افکار عمومی را آزرده کرده است که خب با توجه به شرایط اقتصادی فعلی بدیهی است ایتطور اظهار نظرها آثار منفی به دنبال داشته باشد.

2) با فاصله کمی از انتشار این ویدئو رسانه ها خبر دادند که حکم جلب او صادر شده. هنوز البته هیچ کدام از مقامات قضایی موضوع را تایید یا تکذیب نکرده اند. نکته اما اینجاست که او از مدت ها پیش خارج از کشور به سر می برد. هر چند که حداقل دو بار سابقه بازداشت داشته. یکبار در سال ۹۱ که درگیر یک پرونده قتل بود و بعد تبرئه شد. بار دوم هم در ماجرای انتشار یک ویدئوی غیر اخلاقی که خودش توضیح داده چون توانسته ثابت کند کلیپ ادیت شده است، آزادش کردند. او در ماه های اخبر همکاری های گسترده ای را با سایت های شرط بندی فوتبالی آغاز کرده و با چند ایرانی پر حاشیه ساکن ترکیه یک کلونی عجیب ساخته اند. با یک سبک زندگی نامتعارف و حاشیه های فراوان.

3) ساشا فرزند احمد سبحانی سفیر اسبق ایران در ونزوئلاست. او متولد ۱۳۶۷ است و چند سال از دوران نوجوانی خود را به واسطه شغل پدرش در ونزوئلا گذرانده. خودش در مصاحبه ای توضیح داده که در آن سال ها با پسر هوگو چاوز رئیس جمهور س ابق ونزوئلا رفاقت داشته. می گوید با پدرش اختلاف نظر دارد و از سال ها پیش خودش درآمد کسب می کند. او قبلا ویدئوهایی از آتش زدن دلار و سوار بر خودروهای لوکس بوگاتی بی ام دبلیو و ... در خیابان های دیی و استانبول منتشر کرد و در اینستاگرام به شهرت رسید.

ساشا سبحانی می گوید تا حالا حکم جلبی برایش صادر نشده

منظورم از «برید بمیرید» با همه نبود!

فرید عطارزاده: صدایش از پشت تلفن کمی لرزان و دائم در حال اثبات خود است که نه از رانت استفاده کرده و نه مدت ها است که با پدرش کوچکترین تماسی داشته است. در پاسخ هر سوال تلاش می کند روی این نکته پافشاری کند و خودش را با آقازاده های دیگر مقایسه می کند. این گفت و گو حاصل پانزده دقیقه صحبت تلفنی با ساشا سبحانی است که به گفته خودش در حال رانندگی بود تا به جلسه ای برود که در آن نمایندگان یک شرکت ساخت و ساز معتبر حضور داشتند تا با او قرارداد ساخت و ساز در استانبول امضا کنند.

ساشا سبحانی: منظورم از «برید بمیرید» با همه نبود!

خبر صادر شدن حکم جلب شما صحت دارد؟ برای چه دلیل؟

- مگر من چیکار کردم؟ من مشغول زندگی خودم هستم و کاری به بقیه ندارم.

اما در برخی سایت ها آمده که حکم جلب تان صادر شده.

- کسی چیزی به من نگفته است. من کاری نکردم. یک ویدئو منتشر کردم که گفتم بروید کار کنید و پول در بیارید.

البته در انتهای آن صحبت ها، یک جمله دیگر نیز گفتید؟

- گفتم اگر نمی توانید کار کنید و پول در بیاورید، برید بمیرید.

جمله درستی بود؟

- منظور من با همه نبود. به آن افرادی می گفتم که مدام در پیج من بدترین فحش ها را می دهند. به آنها گفتم به جای اینکه به من فحش بدهید، بروید کار کنید تا پولدار بشوید یا بروید بمیرید.

این جمله شما سرشار از بی ادبی، غرور و تکبر است و مطمئنا باید منتظر بازخوردهای نامناسب هم باشید.

- خب من باید چیکار کنم؟ زمانی که به من بد ترین فحش ها را می دهند و مدام در زندگی خصوصی من سرک می کشند، باید اینگونه جواب بدهم.

شما پیج خود را باز گذاشتید و لحظه به لحظه از زندگی تان را منتشر می کنید. در چنین حالتی حق ندارید بگویید چرا در زندگی شما سرک می کشند.

- این درست است ولی وقتی فحش های رکیک می دهند و همه زندگی من را به پدرم ربط می دهند، عصبانی می شوم. شما هم اگر جای من بودید همین کار را می کردید.

من اگر جای شما بودم زندگی خودم را با غرور و تکبر به نمایش نمی گذاشتم.

- خب این زندگی من است که برای آن تلاش کردم و زحمت کشیده ام. ترسی از نمایش آن ندارم. لايف استایل من همین است.

اما این زندگی از راه پدرتان به دست آمده است.

- چنین حرفی به هیچ عنوان صحت ندارد. بارها و بارها توضیح دادم. زمانی که پدرم در ونزوئلا سفیر بود من خودم استعداد داشتم که با یادگیری زبان های مختلف، کار کنم و در همان زمان هم به پدرم کاری نداشتم. اینقدر به من می گویند آقازاده آقازده اما من زمانی که به ایران بازگشتم و چند ماه هم زندگی کردم اما حتی بلد نبودم حساب بانکی باز کنم.

ساشا سبحانی: منظورم از «برید بمیرید» با همه نبود!

پس از بازگشت در ایران به چه کاری مشغول شدید؟

- با سرمایه ای که جمع کرده بودم شروع کردم به خرید و فروش ماشین. آن زمان که ناگهان دلار بالا رفت و قیمت ها چند برابر شد، در زمینه خرید و فروش خودرو توانستم سود خوبی کسب کنم و سرمایه ام چند برابر شد. پس از آن نمایندگی فروش چند برند مشهور مانند گل و... را گرفتم.

مگر می شود در سن جوانی و بدون داشتن پارتی نمایندگی چنین برندهای مشهوری را گرفت؟

- چرا نمی شود؟ چرا فکر می کنید همه چیز رابطه است؟ الان دنیا، دنیای ارتباطات است. من زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و فارسی بلدم و همین موضوع باعث پیشرفت من شد.

یعنی اگر ما هم زبان خارجی بلد باشیم می توانیم نمایندگی های مشهور را بگیریم؟

- چرا که نه. در کنار آن نیز من تلاش های زیاد و شبانه روزی کردم. اصلا کاری به پدرم نداشتم. خودم بودم و خودم. من و پدرم اختلاف عقیده شدیدی با یکدیگر داریم. چرا همه فکر می کنند موفقیت های من به خاطر پدرم است؟ اصلا یکی از دلایل آمدن من به استانبول، اختلاف عقیده با پدرم بود.

در استانبول به چه کاری مشغول هستید؟

- بالاخره یک سری ارتباطات دارم و کارهای دوستانم را در اینجا انجام می دهم.

چه کارهایی؟

- کار ساخت و ساز انجام می دهم.

تحصیلات یا سابقه ای در این زمینه دارید؟ چگونه توانستید در یک کشور خارجی ساخت و ساز کنید؟

- عرض کردم خدمتتان که مهم ترین اصل در زمان فعلی، دانستن زبان خارجی و ارتباطات گسترده است. من دوستان زیادی دارم که به واسطه آن ها پروژه های مختلفی را در دست می گیرم.

از همان زمانی که به استانبول وارد شدید، قصد کردید کار ساخت و ساز انجام دهید؟

- نه واقعا. تا چند ماه اول نمی دانستم می خواهم چه کاری انجام دهم. پس از چند ماه بیکاری دوستانم پیشنهاد دادند وارد این کار شویم و شکر خدا موفق بودیم. همین الان نیز دارم برای جلسه ای با یک شرکت ساخت و ساز آلمانی می روم که کارهایشان در استانبول را من انجام دهم. آنها که دیگر به آقازاده بودن من کاری ندارند. عکس های این شرکت را هم در اینستاگرامم می گذارم تا همه ببینند من در استانبول مشغول چنین کاری هستم.

در استانبول با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی ارتباط دارید؟

- با هیچکدام. من باداود هزینه و وحید.خ فرق دارم با آنها کاری ندارم. در همین استانبول کلی آقازاده دیگر هم حضور دارند که مشغول استفاده از آقازادگی شان هستند. من اما به بیزینس خودم مشغول هستم.

اگر خبر حکم جلب شما صحت داشته باشد چه کار می کنید؟

- به ایران می آیم و از خودم دفاع می کنم. من کاری نکردم که بترسم. یکی از دفعاتی هم که قبلا به ایران آمده بودم، در فرودگاه بازداشت شده بودم. برای آن فیلمی که در آن نشان می دادند یک دختر در پشت سر من است. در حالی که این فیلم جعلی بود. خلاصه به دادگاه نیز رفتم و از خودم دفاع کردم. حالا هم آمادگی دارم که به ایران بیایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      حضرت سلیمان هم نشدیم بفهمیم این نو کیسه چی میگه..

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        درسته اقازاده است ولی خب ادمه .... خودتو بزار جای هرکی که یک عالمه بحش فحش بدن بالاخره یک روزی اعصابش خورد میشه ولی....... خب اقازاده بودن مسئلش یک چیز دیگس

      • بدون نام

        حیف حیوانات که بخوان شبیه این موجود کثیف باشن.

      • بدون نام

        نتیجه پول حروم و دزدی که بابای تو ریخت تو حلقومت معلومه میشه یه انگل حروم خوری مثل تو

      • بدون نام

        وقتی به کسی که از زندگیش خبر نداری تهمت میزنی منتظر باش کائنات دست به دست هم میدهند که تو رو در شرایط اون قرار بدهند ...
        دوستانی ساشا سبحانی هر کاری کرده ربطی به پدرش نداره...
        مثل اینکه بگی حضرت نوح هم مال حروم به پسرش داده بود که این جوری خون به دل پدرش می کرد
        قضاوت نکنیم شاید روزی ما هم قضاوت بشویم

      • بدون نام

        پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوت ش گم شد
        سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد

    • نازنین

      آخه به این شاشا میگین آقازاده ؟؟؟!!! آخه از آقا چنین زباله ای حاصل میشه؟ به اینا بگین انگل و انگل زاده

      پاسخ ها

      • ع.م

        بله خانم نازنین. دقیقا این کثافتها، زالو هایی هستند که خون مردم رو می مکند. و مطمئنا این زالوها، از زالوهایی دیگر متولد شده اند. والا اگر اینها پدر ومادر درست و با وجدانی داشتند، اینها رشد نمی کردند. پدر بی شرف این زالو هم ، به این خاطر که مردم از پولهای آلوده به خون او که در اختیار پسرش و دیگر اعضای خانواده اش قرار داده و آنها را هار و وحشی کرده، بازخواست نکنند، او را ظاهرا طرد کرده. ولی همه می دانند و باور دارند که این حرف، دروغی است مثل بقیه دروغها و حروم زادگی های دیگرش.

      • بدون نام

        قضاوت ممنوع ...
        روز شما هم در شرایط پدر سفیر قرار خواهید گرفت ...

      • بدون نام

        به جای شعار مسخره قضاوت ممنوع یاد بگیرید دروغ و تحقیر و توهین و ریا و حق خوری و کثافتکاری و خودتون رو بیشعوری زدن ممنوع

    • بدون نام

      ی حسی بهم میگه این شاید طرز فکرش با خیلیا فرق کنه ولی پول مردمو نخورد , اخه مردمه ما هم هر گردی رو گردو میدونن

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        نباید اینقدر زود مردم رو قضاوت کنیم هر چند که شواهد زیاد باشند ......

      • بدون نام

        آره حتما! از باباش هيچ استفاده اي نكرده كه تونسته توو كار خريد و فروش كاشن باشه يعني واقعا تا ساده لوح هايي مثل تو هستند امثال ايشون در نمي مونتد

      • بدون نام

        يعني اگر توايران مغزهايي درحدجنابعالي رو نداشتيم الان وضعمون خيلي فرق ميكرد

      • بی نام

        کار ندارم این راست میگه یا نه، ولی مردم ما هم تمام بدبختیهاشون رو گردن دیگران میندازن، معلوم نیست اگه پول این آدما رو
        داشتن باهاش به جایی میرسیدن یا بدتر از اینا فقط صرف خوشگذرونی میکردن

      • آرام

        منم

    • بدون نام

      به جای اینا برین حسن یزدانی رو ببینین
      مرد به این میگن

    • بدون نام

      انگلی از انگل های بی شمار

    • بدون نام

      ۲۰:۴۳حس منم همین میگه یا خیلی عقده ایی وبی عقله یا صادق ویکرنگ .مثل بعضی ها نیس نوه شون توی یکی از بهترین بیمارستانهای انگلیس بدنیا بیاد ولی خودش تسبیح به آب بکشه

    • جواد

      وقتی ریشه نداری هیچی نداری،،،تو میدونی ریشه چیه؟ریشه شعور،،شرف،و انسانیت هست..واینا هیچ ربطی به پول وتحصیلات نداره...تو یک بی ریشه ی خالصی..

    • شهرام

      زالو زاده . خدا کسی رو مرگ بده که تورو تربیت نکرد و حروم خورت کرد . ببخشی آقای ساشا منظورم من اتفاقا خودت بودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوت ش گم شد
        سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد

    • Neymar

      خوب حالا چرا گیر دادین ب این این که داره عشقو حال میکنه در ضمن فِک کردید اگه این پولارو بر نمیداشت میرسید به ما؟؟؟ ن میرسید ب ی آقازاده ی دیگه دلتون خوشه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لااقل آبروشونو با معرفی کردن میبریم که راحت از حلقومشون پایین نره و پزادانه از این چاقالا نبینیم

    • کارشناس تصادفات

      حالا بقول خشایار مستوفی اگه بگم فقط از همین برترین اخبار میخونم و نه نادر فتوره چی رو میشناسم نه این ساشا رو میگید پیرمرد دروغگو! باور کنید واقعا زیاد نشنیدم وهر چه بود در اخبار هست ولی ساشا رو دیدم که یه ماشین بادرب باز رها وسوار ماشین خانمی شد؛ یه دونه زدم پس کله اون که نشونم داد: چرا نمیری این ماشینو که رها شده برام بیاری." خارج از شوخی از پرونده قتلی که در خبر امده پارتی توسط ساشا برگزارشد ولی قتل جلوی منزل وبین دعوت شدگان صورت گرفت و نقشی نداشت .یکم میخوره کم عقل و عجول باشه .واضح گفتم اگر حرف پیرمرد را قبول دارید.بیشتر رو حادثه ها نظر میدم و راستشو گفتم سیاست یکم پیچیده و کننده میخواد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی بابا..فک کردی ملت میشینن کامنت به این بلندی بخونن؟

    • بدون نام

      از یک زباله زاده بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.

    • یک کارگر

      خب گیرم که تواین دنیاخوردین پوشیدین سوارشدین وهزاران کثافتکاری های دیگه باپول حرام ودلالی ورابطه بازی ورانت....اخرهمه ادمامرگه جواب خداروچی میخای بدی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارگر محترم وعزیز این کثافت ها به خدا واون دنیا اعتقادی ندارن که به
        اینجا رسیدن.من وتو فقط به حلال وحرام کار داریم که هر دومون شوربختانه کارگر هستیم.

      • بدون نام

        همون حوابی که باباش قراره بده. شما قصه نخور اینها آنقدر خوردن که انکر و منکر رو هم میتونستن میخریدن. ولی نمیشه تو همین دنیا جواب میدن. باباش که آبرو براش نمونده و خودش هم دیگه جرات نمیکنه تو خیابانهای تهران بچرخه.

    • بدون نام

      آخه, چون زبان بلده نمایندگی ماشین و مجوز ساخت و ساز بهش دادن, آخخخخخخه
      بیشعور, آدم اصیل و زحمتکش و تحصیلکرده این همه عقده ای بازی درنمیاره, اونی که توی عوضی داری به باد میدی حتما پول مفت و بادآورده است

    • بدون نام

      چه عجب این یکی نگفت از مغازه زیر پله ای شروع کردم..

    • آرنیکا

      من الان تافل دارم چرا پیشرفت نمیکنم :/
      ی جوری در مورد زبان ميگه پس من چرا مثل اون نشدم منم تلاش میکنم

    • بدون نام

      نفری یه منفی به حسودا و تنگ نظرا و بی عرضه هایی که دنبال نون مفتن دادم خیالم راحت شد... غیر از فحاشی و ترویج فرهنگ هم، هیچ کاری نمی توانید بکنید!!! برید حالش رو ببرید، تمام!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل این که تو یکی هم فرق زحمت کشیدن و فرصت رشد نداشتن رو با پارتی بازی و موقعیت های بادآورده نمیفهمی, اگه تو یه کشور فرهیخته و نخبه پرور بودیم نظرت درست بود, اما اینجا همین خوبه که همه مثل خودت کبک باشن و زمین پوشیده از برف...

      • بدون نام

        نفری یه منفی دادی ولی نفری یه منفی هم بهت دادیم!

    • بدون نام

      نفری یه منفی به حسودا و تنگ نظرا و بی عرضه هایی که دنبال نون مفتن دادم خیالم راحت شد... غیر از فحاشی و ترویج فرهنگ هم، هیچ کاری نمی توانید بکنید!!! برید حالش رو ببرید، تمام!!!

    • بدون نام

      نفری یه منفی به حسودا و تنگ نظرا و بی عرضه هایی که دنبال نون مفتن دادم خیالم راحت شد... غیر از فحاشی و ترویج فرهنگ هم، هیچ کاری نمی توانید بکنید!!! برید حالش رو ببرید، تمام!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هم منفی دوم من بهت!

      • بدون نام

        این هم منفی سوم من بهت!

      • بدون نام

        یه آزمایشDNA .حتما بده

    • satanicheel

      اره توگفتی ماهم باورکردیم تو یه پول تپل ازددی گرفتی الانم توترکیه کارت کلاهبرداری به اسم شرط بندی وقاچاق دخترای فراری وناموس ایرانیاس با دکتر
      اگرم کاریت ندارن بخاطر رانت پدرته اشغال زالوزاده

    • بدون نام

      این مسولان که عرضه تربیت فرزند خود را ندارند چگونه برای مردم برنامه ریزی می کنند؟؟؟؟

    • بدون نام

      ساشا واقعا چندشه ولی به حرفش میشه از یه زاویه دیگه هم نگاه کرد، خب کسی که نمیتونه خرج خودشه دربیاره بهتر نیست که ...
      مگه بیل گیتس و خیلی دیگه از ثروتمندای دنیا آقازاده بودن یا دزدی کردن یا سرمایه آنچنانی داشتن،
      چرا ما ایرانیا فکر میکنیم که فقط با دزدی و حروم خوری میشه پولدار شد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا ایرانه عزیزم, دور و برت چندتا دانشمند پولدار دیدی شما, هرکی یه چیزی بارشه مجبور میکنن بره تا بتونه رشد کنه

    • بدون نام

      ای همه ی اوناییکه ساشا رو سرزنش میکونین! اگه خودتون جای اون بودین با پولاتون چیکار میکردین؟
      ما هممون از یه جنسیم (جنس ایرانی)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با پولمون هر کاری دلمون میخواست, که حتما هم نباید علافی و عقده ای بازی باشه, میکردیم, اما مسلما اینقدر اهل نمایش و توهین به بی پولها نبودیم. من بچه پولدارهایی رو میشناسم که حتی صفحه اینستاگرام ندارن

      • بدون نام

        نه داداش همه رو مثل خودتون نبینید. این یک بچه مول لوس است که با پول مردم بزرگ شده . شما دزدها برای جواب وجدان خود مزخرف نگویید.

    • بدون نام

      این آقا پسر ! چوب پدرشو می خوره !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نونش رو هم

      • بدون نام

        این آقا پسر فرزند یک آقاست که با پول مردم بزرگ شده .
        در یک کلام یک دزد کوچک است که ساعت مارک دار میخرد و
        هندی میخواند و بزودی تقاص خواهد داد. مردم به خون دزدان بیتالمال تشنه هستند هم او و هم پدرش.

      • بدون نام

        کاربر 19:42، هموطن ! شما هم بالفطره یک خلخالی هستی ! پس عدالت چی می شه ! پس حقوق بشر چی می شه !دیگه دوره کشتنها تموم شده ! ما نیاز به عدالت داریم نه انتقام!

    • لیلا

      جوگیر شده به نظرم . خوشگذرانی هم بکنی لزومی نداره با جزئیات نشون همه بدی.

    • بدون نام

      طفلی تو ایران بلد نبوده یه حساب بانکی باز کنه اما نمایندگی چندتا برند و خرید و فروش رو بلد بوده.. عجببب

    • بدون نام

      نون حلال بدین به بچه هاتون نمی خواد ازشون اعلام برائت کنیین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • سلمان

      مردک مفت خور از جیب بیت المال خوب بلدی زندگی لاکچری داشته باشی اصلا تو حق حرف زدن نداری تو عمر نکبتیت یک ساعت هم کار نکردی بعد میگی من خودم کار کردم ولا مردم خر نیستن شماها اینقدر به مفت خوری عادت کردین که هار شدین برو بمیر اصلا حال اون کارگری که 5 صبح تا بوق سگ کار میکنه درک میکنی بعد از کلی جون کندن حقوقشم بهش نمیدن انشاءالله از حلقومت دربیاد

    • کاظم

      دست این کثافت های آشغال. تا آرنج تو بیت المال و تو خون مردم هست. وگرنه یه جوون چه طوری و از چه راهی این همه ثروت روی هم گذاشته. یه نگاهی بکنه به بقیه جوون های هم سن و سال خودش تو این مملکت. که آرزوی یه شغل کوچک و معمولی تو دلشون مونده. اون ثروت چرک و خون بشه. از گلوی خودت و اون پدر بی غیرتت بیرون بیاد.

    • arya mehr

      یه ضرب المثل هست که میگه؛ تازی(سگ نگهبان) تا ...وا نده، هیچ شغالی نمیتونه مرغ بدزده. کاری هم ندارم این یابو زاده ی عقده ای چی میگه. ولی در عجبم چرا مردم میهن من به این انگلها لقب فاخر آقازاده میدهند؟ هرچه هستن باشن، اما از نظر من (با این درجه تربیت) بیشتر الاغ زاده هستند تا آقازاده.
      #الاغ زاده

    • بدون نام

      ای بابا دنبال چی هستید از اینا همه جا پره فقط این از همه خنگ تر بوده که خودشو به نمایش گذاشته والا هزارتا آقا زاده ی دیگه هم هست که اتفاقا" اونا هم با رانت خواری و دست تو جیب مردم کردن به همه جا رسیدن اینا یک مشت مفت خور و دزد و بی خاصیت هستن که مثل یک زالو خون مردم را میمکن تا خودشون فربه بشوند اون ماشین گرون و زندگی آنچنانی به قول پروین اعتصامی اشک چشم مردم و خون دل مردمه مارا به رخت و چوب شبانی فریفته اند

    • بدون نام

      بله دیگه پسرش انور دنیا با کلی زندگی لاکچری کیف میکنه باباشم میگه دیگه پسر من نیست اگه راست میگه بگه این همه پول از کجاست

    • بدون نام

      تبریک به مذهبیون که یه همچین افرادی ازشون اومد بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        منم همیشه همینو میگم

    • سیاوش

      عقده ایها دنبال مطرح کردن خود هستند ولو با بی احترامی به مردم،خوب باش تا صبح دولتت بدمد شاشای بی همه چیز

    • shirani

      ایندفعه خودش نمیاد واسه دفاع به زور میارنش مرتیکه بیشعور

    • من از خونمون

      عقل که نباشد جان در عذاب است
      این هنوز ادب یاد نگرفته چطور نمایندگی برند دادن بهش اداره کنه
      بی ادب مفت خور
      منم دارم آیتلس میگرم منم دارم تلاش میکنم پس چرا هیچی نیست

    • بدون نام

      جناب اقای زباله
      با سلام و ارادت خدمت تمام کسانی ک از انقلاب مقدس اسلامی ایران سواستفاده کردند و ب نون و نوایی رسیدن. جهت اطلاعتون اگر پدر بزرگوارتون در شرایط عادی و کارمندی زندگی میکردند شما زیپ شلوار مبارکتون رو بزور بالا میکشیدین لاجرم مجبور ب درخواست کمک از لوتی های محل می گشتید. با چهره داغون و قدو هیکل قاشوقینان اگر رانت پا پا جان نبود الان در الو پیک هم شما را استخدام نمیکردند و میبایستی در خانه های اجاره ای روزانه خدمت میکردید. رانت جمهوری اسلامی حرامتان باشد.
      ارادت و خیلی دوستتون داریم. لطفا نمیرید و منتظر خشم خداوند باشید

    • وای

      مردم به اینا بگید گدا زاده.حیف کلمه اقا.فقط امثال ساشا ها میدونی خوبیشون چی؟اینه که ناخاسته دستای پدراشون رو میکنن

    • سام

      با پولی که از مردم دزدیده اند به مردم پز میدن. سرمایه اولیه را تز کجا آوردی که تونستی تو اون سن و سال ماشین بنز و ساعت چند میلیونی میخری ؟ چرا ما که سالهاست کار میکنیم نتونستیم ؟ لابد بی عرضه بودیم. نخیر بابامون با پول حلال ما را یزرگ کرده و دزدی هم نمیکنیم.. تو اندرز گو ومثال ایشان بسیار است. مست و پاتیل وور دور میکنن و با برخی مامورین نیروی انتظتمی چاق سلامتی هم میکنن.
      تمامشان پشتشان به یکجا بند است. یک آقا زاده را به من معرفی کنید که خدمت سربازی را گورانده باشد. چه شد آن شور و شوق انقلابی ؟ چه جوابی داریم که به شهدا بدهیم ؟ اینهه آقا زاده و دزد از کجا به یکباره پیدایشان شد که برای خود مافیا تشکیل دادند ؟ کشور نباید بدست نامحرمان و دزدان میآفتاد که افتاد.
      مواظب باشید که مردم بدجوری به خون امثال شما تشنه هستند.

    • بدون نام

      بخوان هندی بخوان. نوبت خواندن ما هم میرسد. مسخره کن و با پول حرام بزرگ شدی وگرنه یکزره مرام و معرفت در وجودت بود . دروغ بگو و ما هم باور کردیم که با خرید و فروش ماشین پولدار شدی . تو که راست میگی... به والله اگه در طول عمرت پایت به شماره گزاری افتاده باشد. نامرد.

    • بدون نام

      کاراز ریشه ایراد و حمایت از..داره و این حمله ها بیشتر عزم مسئولان را جدی میکنه ، چند مورد سراغ دارید مثل مقام ارشد کره جنوبی ویا خیلی جاهای دیگه برخوردشده؟، پاکستان که میگن چکار کرد با نخست وزیرش!؟ من شوخی کردم ولی پیشنها د کردم هم تفنگ دارم هم مجوز بیاریدش تو منطقه شکار و طبیعت انچنان بزنم با گوله زنی وسط پیشونیش ....!! راه دیگه دیگی نیست چون خودمون دشمن ایرانی داریم انهم در سیستم!!! بشرط اینکه کشتمش بیائید شهادت بدید که جواز منو باطل نکنن..! چند کامنت بود که بیا ترکیه...د ک... جر میدیم؟! این ترکیه هست و حکم شرعی صادر شده ، برید سراغش . ولی خنده دکی کنارش یعنی نشان از رضایت داره خودتونو گول نزنید.وحید و داود هزینه و ساشا شبیه هم و سرمنشاقمار هستن

    • بدون نام

      اتفاقا منظور ما از برو بمیر خوده تویی

    • ع

      سلام لطفابه ساشاسبحانی فحش ندین
      اقاداره خدابیشتربده بهش بازم هرچی
      باشه ایرانیه پرچم بالاست......

    • حقگو

      لطفا برای ایشون از نام پیشنهادی استفاده بفرمائید تا بقیه هم مواظب حرف زدنشان باشند و به ملت توهین نکنند. به اینصورت:
      نام: ساشا انگل
      نام کامل: ساشا انگلِ سبحانی

    • حسین

      ساشا جان بابا با کدوم وزیر عکس یادگاری نداری برات یه قرار جور کنم ؟
      ساشا جان بابا بیا بریم مدرکت رو توی ونزوئلا بگیر ؟
      ساشا جان بابا پول کم داری بگم فلان ادم برات واریز کنه ؟ یادت نره بابا من به تو پول ندادم ها خودت پول رو از فلان ادم گرفتی ! باشه بابا ؟
      ساشا جان من چقدر با تو اختلاف عقیده دارم بابا !!!!!!
      ساشا جان پاهات رو بذار روی شونه بابا روی پای خودت بلند شو !!!
      ساشا جان بابا میگم ایندفعه اومدی ایران برات تخت خواب با چندتا ادم جور کنن یکی برای تو کمه اخه، نه که اون یکی هم فیک بود دلت خواسته حتما !!!!!
      ساشا جان بابا برو ترکیه اونجا رجب کاری باهات نداره اصلا هم نگو اقازاده ای ولی با هرکسی خواستی صحبت کنی بگو من همونم که بابام چیز بود ولی خوب خودم میخوام روی پای خودم بایستم باباهم سلام داره !!!!!
      ساشا جان اونی باید بمیره که ذاتش دروغگو هست

    • مردم

      بابا چرا به این گیر میدین مملکت ما خر تو خره تاوانشو مردم بیچاره دارن میدن به جایی رسیدیم که میوه خوردن هم قد قان شده برامون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج