۷۶۱۸۱۸
۲۸۴ نظر
۲۵۹۸۹
۲۸۴ نظر
۲۵۹۸۹
پ

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در میان ما ایرانی‌ها طرفداران دوآتشه زیادی دارد. جالب است بدانید سایر کشور‌های دنیا نیز علاقه زیادی به سریال‌های کره‌ای نشان می‌دهند. این امر بی‌دلیل نیست و انصافاً باید گفت: سریال‌های خوب و درخشانی را در میان آثار کره‌ای شاهد هستیم که لحظات شاد و جذابی برای برای خانواده‌ها مهیا می‌کنند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در میان ما ایرانی‌ها طرفداران دوآتشه زیادی دارد. جالب است بدانید سایر کشورهای دنیا نیز علاقه زیادی به سریال‌های کره‌ای نشان می‌دهند. این امر بی‌دلیل نیست و انصافاً باید گفت سریال‌های خوب و درخشانی را در میان آثار کره‌ای شاهد هستیم که لحظات شاد و جذابی برای برای خانواده‌ها مهیا می‌کنند.

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

بیشتر این سریال‌ها موفقیت خود را مدیون هنرپیشه‌هایی هستند که با هنرنمایی در این مجموعه‌ها دل هزاران بیننده را بدست می‌آورند. موفقیت این هنرپیشه‌ها برای آن‌ها پول و ثروت نیز به ارمغان می‌آورد. به همین منظور قصد داریم در ادامه نگاهی به موفق‌ترین هنرپیشه‌های کره‌ای و میزان درآمد آن‌ها داشته باشیم.

۲۰. مون چائه وون

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

اگر اهل سریال‌های کره‌ای باشید به احتمال زیاد سریال زیبای The Innocent Man را دیده‌اید. مون چائه وون زیبارو و دوست‌داشتنی با لبخند جذابی که همیشه بر لب دارد یکی از نقاط اصلی موفقیت این سریال بود. مون چائه وون از آن‌دسته هنرپیشه‌های پرکار کره‌ای است که سریال‌های The Princess' Man و Good Doctor را نیز در کارنامه اخیر خود دارد.

مون‌ چائه وون حدود ۱۰ سال پیش با ایفای نقش در سریال Painter of the Wind توانست اسم و رسمی برای خود پیدا کند و یک سال بعد در سریال Brilliant Legacy به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آن زمان در کره ظاهر شد تا جای پای ثابتی در صنعت فیلم‌ و سریال کره برای خود دست و پا کند.

مون چائه وون برای بازی در هر قسمت از سریال چیزی حدود ۲۱ هزار دلار دستمزد می‌گیرد.

۱۹. پارک شین هه

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

بسیاری از منتقدین دنیای هنر پارک شین هه را به عنوان یکی از با استعدادترین هنرپیشه‌های کره‌ای می‌شناسند. پارک شین هه زیبارو از صدای خوبی نیز برخوردار است و به لطف اندام خوش‌تراشی که دارد هر از گاهی در صنعت پوشاک و مدلینگ حضور پیدا می‌کند.

پارشک شین هه را برای اولین بار در سریال Stairway to Heaven دیدیم. مدتی بعد نیز نقش اول سریال You're Beautiful را برعهده گرفت. این سریال‌ها نظر مخاطبین را به خود جلب کرد و راه برای حضور بیشتر پارک شین هه در سریال‌های کره‌ای باز شد. سریال‌های Heartstrings، Flower Boys Next Door، The Heirs، Pinocchio و Doctors را می‌توان به عنوان سایر کارهای پارک شین هه نام برد.

این زیبای خنده‌روی کره‌ای چیزی حدود ۲۱ هزار دلار برای هر قسمت از سریال‌ دستمزد می‌گیرد.

۱۸. پارک بو یونگ

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این ستاره کره‌ای علاقه زیادی به حضور در سینما دارد و حدود ۱۰ سال پیش با بازی در فیلم Scandal Makers حسابی خوش درخشید، پس از این فیلم پارک بو یونگ در فیلم A Werewof Boy حضور پیدا کرد و سریال Oh My Ghostess به عنوان اثر تلویزیونی این هنرپیشه جذاب و پول‌ساز شناخته می‌شود.

پارک بو یونگ برای بازی در هر قسمت از سریال چیزی حدود ۲۵ هزار دلار دستمزد می‌گیرد.

۱۷. شین مین آه

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این الهه کره‌ای از آن دسته هنرپیشه‌های پرطرفداری است که در ایران هم عاشقان زیادی دارد. شین مین آه سریال‌های A Love To Kill, My Girlfriend is Nine Tailed Fox, Arang And The Magistrate و Oh My Venus را در کارنامه خود دارد.

شین مین آه حدود بیست سال پیش به عنوان مدل در مجله نوجوانان Kiki خوش درخشید و مدتی نیز در چند موزیک ویدئو ظاهر شد. این چهره‌ سرشناس کره‌ای با حضور در سریال Beautiful Days راه خود را به دنیای سینما و تلویزیون کره باز کرد.

شین مین آه به ازای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۲۵ هزار دلار دریافت می‌کند.

۱۶. گونگ هیو جین

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

گونگ هیو جین لقب پادشاه سریال‌های کمدی کره‌ای را از آن خود کرده است و نقش بامزه و خنده‌دار این هنرپیشه زیبارو در سریال‌های The Greatest Love, Master's Sun, It's Okay و That's Love حسابی به دل مخاطبان نشسته است.

گونگ هیو جین برای اولین بار در سریال Memento Mori ظاهر شد. در آن زمان وی برنامه‌ای برای بازیگری حرفه‌ای نداشت اما موفقیت این سریال باعث شد تا نظرش تغییر کند و حرفه بازیگری را با جدیت بیشتری دنبال نماید.

گونگ‌ هیو جین به ازای بازی در هر قسمت از سریال مبلغ ۳۳،۴۰۰ دلار دستمزد می‌گیرد.

۱۵. کیم تائه هی

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این بازیگر خوش‌آتیه کره‌ای جذابیت و زیبایی نهفته‌‌ای دارد، جالب است بدانید یکی از مدیران آژانس‌های تبلیغاتی کره زمانی که کیم تائه هی تنها ۲۰ سال بیشتر نداشت این دختر جوان و خوش‌سیمای کره‌ای را در حال دوچرخه سواری می‌بیند و به او پیشنهاد شغل مدلینگ می‌دهد.

کیم‌ تائه هی پس از این آشنایی در فیلم‌های تبلیغاتی و آگهی‌های چاپی حضور پیدا می‌‌کند، این کار پای کیم تائه هی را به دنیای سینما و تلویزیون باز می‌کند. سریال‌های موفق Stairway to Heaven, Love Story In harvard, Iris, My Princess, Jang Ok Jung, Living Love و Yong-Pal را می‌توان از آثار برجسته کیم تائه هی دانست. این بازیگری کره‌ای برای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۳۳،۴۰۰ دلار دریافت می‌کند.

۱۴. جی چانگ ووک

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

جین چانگ ووک در سریال Smile Again که در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به نمایش درآمد حضور داشت و همین سریال درهای موفقیت را به روی این جوان خوش‌تیپ کره‌ای باز کرد. جی چانگ ووک یکی از خوش‌آتیه‌ترین هنرپیشه‌های کره‌ای به حساب می‌آیند و سریال‌های Warrior Baek Dong Soo، Empress Ki و Healer به عنوان آثاری شناخته می‌شوند که جی چانگ ووک در آن‌ها خوش درخشیده است.

جی چانگ ووک برای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۴۲،۰۰۰ دلار دستمزد می‌گیرد.

۱۳. سونگ هی کیو

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این ستاره زیبای کره‌ای نه تنها در این کشور طرفدار زیادی دارد بلکه آوازه نام سونگ هی کیو به چین و دیگر کشورهای آسیایی نیز رسیده است. سونگ هی کیو با حضور در سریال Autumn in My Heart توانست ثابت کند که در کنار زیبایی، استعداد خوبی برای بازیگری دارد.

سریال‌های Full House, The World That They Live in، That Winter, The Wind Blows را می‌توان از آثار برجسته سونگ هی کیو ذکر کرد. سریال Descendants of the Sun نیز به عنوان جدیدترین اثر سونگ هی کیو به حساب می‌آید که در سراسر آسیا مخاطبین زیادی دارد.

سونگ هی کیو برای بازی در هر قسمت سریال ۴۲ هزار دلار دستمزد دریافت می‌کند.

۱۲. چوی جی وو

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این ستاره جذاب و زیباروی کره‌ای در سریال‌های Winter Sonata, Beautiful Days, Stairway To heaven و Temptation بازی درخشانی ارائه داده است و اخیراً موفق شد بابت حضور در سریال Twenty Again قراردادی به مبلغ ۴۱،۸۰۰ دلار به ازای بازی در هر قسمت ببنند.

۱۱. ها جی وون

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

ها جی وون از آن دسته هنرپیشه‌های کره‌ای است که از عهده هر نقشی بر می‌آید و تاکنون سریال‌های کمدی، اکشن و درام ‌را از او دیده‌ایم. ها جی وون در سریال درام Hwang Jini بسیار خوش درخشید و آوازه‌ای جهانی پیدا کرد. سریال کمدی Secret Garden و درام تاریخی Empress Ki را می‌توان از دیگر آثار این بانوی خوش‌سیمای کره‌ای دانست.

ها جی وون استعداد خوبی در بازیگری دارد و تاکنون جوایز مختلفی را برای حضور در فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای به منزل برده است. این هنرپیشه خوش‌آتیه برای بازی در هر قسمت سریال ۴۲ هزار دلار دستمزد می‌گیرد.

۱۰. سونگ جونگ کی

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

سونگ جونگ کی با بازی در سریال Descendants of the Sun توانست راه چند سال را در یک شب طی کند و به شهرت چشمگیری دست پیدا کرد. سونگ جونگ کی که به اعتقاد بسیاری به عنوان یکی از خوش‌تیپ‌ترین هنرپیشه‌های کره‌ای شناخته می‌شود در سریال Sungkyunkwan Scandal حضوری موفق داشت و برای اولین بار چهره جذاب این جوان کره‌ای را در سریال ملودرام The Innocent Man دیدیم.

سونگ جونگ کی برای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۵۰،۳۰۰ دلار دریافت می‌کند.

۹. لی جونگ سوک

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این جوان‌ خوش‌تیپ کره‌ای در سن ۲۷ سالگی به موفقیت و شهرت دست پیدا کرد. لی جونگ سوک بازی در سریال‌های School 2013، I can Hear Your Voice, Doctor Stranger و Pinocchio را در کارنامه خود دارد.

لی جونگ سوک نامزد معروف‌ترین هنرپیشه از پنجاه و یکمین مراسم Baeksang شده است و برای سریال Pinocchio توانست جایزه Grimae را از آن خود کند.

این هنرپیشه موفق کره‌ای برای بازی در هر قسمت سریال ۵۰،۳۰۰ دلار دستمزد دریافت می‌کند.

۸. یو آه این

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

حضور در سریال Sungkyunkwan Scandal باعث شد یو آه این جای پای خود را در دنیای سینما و تلویزیون کره محکم کند. بازی در فیلم‌های Punch, Secret Love Affair, Veteran, و The Throne شهرت و محبوبیت‌ زیادی برای یو آه این به دنبال داشت. این فیلم‌ها در گیشه هم عمل‌کرد خوبی داشتند و درآمد زیادی روانه حساب‌های بانکی این بازیگر و سایر عوامل فیلم کردند.

یو آه این در حال حاضر با دستمزدهای پایین حاضر به کار در سریال‌های تلویزیونی نیست و ۵۸،۷۰۰ دلار به ازای حضور در هر قسمت سریال دستمزد طلب می‌کند.

۷. لی مین هو

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

لی مین هو از آن دسته هنرپیشه‌های کره‌ای است که وسواس زیادی دارد و به راحتی حاضر نیست در هر مجموعه‌ای حضور پیدا کند. آخرین حضور لی مین هو در سریال The Heirs محصول سال 2013 بوده است و هواداران لی مین هو حسابی دلشان برای بازی وی در یک مجموعه جدید تنگ شده است.

لی مین هو در سال 2009 با بازی در سریال Boys Over Flowers توانست به محبوبیت دست پیدا کند. او برای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۵۸،۷۰۰ دلار دستمزد می‌گیرد.

۶. سو جی ساب

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این جوان خوش‌تیپ کره‌ای کار خود را به عنوان مدلینگ شلوار جین شروع نمود و همین کار پای وی را به دنیای سریال‌های تلویزیونی باز کرد. سو جی ساب سریال‌های I'm Sorry, I Love You, Cain And Abel, Phantom, Mater's sun و Oh My Venus را در کارنامه خود دارد.

جالب است بدانید سو جی ساب دستی در خوانندگی هم دارد و تاکنون چندین ترانه در سبک هیپ‌هاپ منتشر کرده است. فیلم Rough Cut به عنوان جدیدترین اثر سینمایی این هنرپیشه خوش‌تیپ کره‌ای شناخته می‌شود.

سو جی ساب برای بازی در هر قسمت سریال ۶۷،۱۰۰ دلار دریافت می‌کند.

۵. جو این سونگ

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این هنرپیشه خوش‌‌آتیه کره‌ای حدود ۱۴ سال پیش با بازی در سریال What Happened in Bali توانست استعداد خود را به رخ تماشاچیان بکشاند. جو این سونگ سریال‌های That Winter, The Wind Blows, It's Okay, That's Love را در کنار فیلم‌های Dirty Carnival و Frozen Flower در کنارنامه خود دارد.

گفته می‌شود جو این سونگ برای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۶۷،۱۰۰ دلار دستمزد می‌گیرد.

۴. لی یونگ آئه

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

در این قسمت از معرفی ستارگان محبوبت کره‌ای به نامی رسیدیم که جایگاه ویژه‌ای در قلب ایرانی‌ها دارد، لی یونگ آئه دوست‌داشتنی که یانگوم ایرانی‌هاست اکنون به پنجمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود اما همچنان زیبا و جذاب است.

جالب است بدانید لی یونگ آئه یکی از سه بانویی بود که در مراسم المپیک ۲۰۱۴ کره‌جنوبی، افتخار روشن کردن مشعل این مسابقات را از آن خود کرد. لی یونگ آئه دو فرزند دارد که دوقلو هستند، یکی از آن‌ها پسر است و دیگری دختر.

ازدواج و تولد فرزندان باعث شده تا لی یونگ آئه دوست‌داشتنی مدتی از صحنه سینما و تلویزیون دور باشد اما گفته می‌شود وی برای بستن قرارداد جهت حضور در سریال‌های جدید چیزی حدود ۸۳،۵۰۰ دلار دستمزد طلب می‌کند.

۳. هیان بین

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این جوان خوش‌تیپ کره‌ای، بازیگری حرفه‌‌ای را با حضور در سریال My Name Is Kim Sam-Soon در سال ۲۰۰۵ شروع کرد. سریال‌های The World That They Live in و Secret Garden را می‌توان به عنوان دیگر آثار هیان بین نام برد.

آخرین حضور وی در سریال موفق Hyde, Jekyll And I بوده است که گفته می‌شود چیزی حدود ۸۳،۹۰۰ دلار برای هر قسمت از این سریال دستمزد گرفته است.

۲. جون جی هیون

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

این بانوی پول‌ساز کره‌ای در سال ۲۰۰۱ با سریال My Sassy Girl توانست برای خود اسم‌ و رسمی دست و پا کند. این سریال یکی از پردرآمدترین سریال‌های کره‌ای از آب در آمد و مسیر را برای موفقیت‌های بیشتر جون جی هیون باز کرد.

فیلم‌های II Mare, Windstruck, The Thieves, The Berlin File و Assassination را می‌توان به عنوان دیگر آثار موفق جون جی هیون دانست. این بانوی جذاب کره‌ای در سال ۲۰۱۴ در سریال My Love From The Star بازی کرد و توانست با دریافت ۸۳،۹۰۰ دلار بابت بازی در هر قسمت از این سریال لقب پردرآمدترین هنرپیشه زن کره‌ای را از آن خود کند.

۱. کیم سو هیون

موفق‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای را بشناسید

در این قسمت به آخرین هنرپیشه پردرآمد و موفق کره‌ای رسیدیم و این هنرپیشه کسی نیست به غیر از کیم سو هیون خوش‌تیپ و جذاب. این جوان خوش‌آتیه با بازی در سریال My Love From The Stars حسابی خوش درخشید و پله‌های موفقیت را ده تا یکی طی کرد.

جالب است بدانید کیم سو هیون که این روزها تمامی دختران کره‌ای سودای دیدار وی را در سر می‌پرورانند در دوران کودکی پسر خجول و گوشه‌گیری بوده است و هیچ‌کس حتی فکرش را نمی‌کرده که کیم سو هیون روزی موفق شود. اما مادرش حسابی پشتیبانی کیم سو هیون بود و با ثبت‌نام او در کلاس‌های بازیگری راه را برای موفقیت کیم سون هیون هموار کرد.

مرد شماره یک سریال‌های کره‌ای در حال حاضر برای حضور در هر قسمت سریال مبلغ ۸۳،۹۰۰ دلار دستمزد طلب می‌کند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم عاشق سریال‌های کره‌ای هستید و هنرپیشه موفقی را می‌شناسید که درآمد خوبی هم دارد، در قسمت نظرات نام و وضعیت درآمد این هنرپیشه را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد.ح

      نکته جالب و مشترکشون صورتهای دستکاری شده به خصوص چشمهایی که ظاهر شرق آسیایی دیگه نداره و شاید یکم از حالت عادی هم بزرگتر شده است ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشمهاشون کاملا بادومیه ولی چشم بادومی لزوما ریز نیست.البته بعضیها از لنز استفاده می کنند که مردمک چشم رو غیر عادی و بزرگ نشون میده .ولی در این بازیگرها این اتفاق نیافتاده.زنهای شرق آسیا واقعا خوشگلند .برعکس مردهاشون:)

      • بدون نام

        کسی که پول داره و چهل هزار دلار میده تا یک شب تا صبح باهاشون حال کنه. کسی هم که پول نداره با عکسشون کف دستی میزنه. ولی کاش ارزون تر حساب میکردن تا همه ما بتونیم لااقل یک شب تا صبح با این حوری های بهشتی حال کنیم. من که اگه قرار بود واسه یک شب بهشون اینهمه پول بدم به دلار، از همه سوراخ ها اینا رو جر میدادم. حتی از سوراخ گوش هم میکردمش. کاش قیمت فقط یک ساعت یا فقط لاپایی یا ساک ... رو هم مینوشتین. در هرصورت ممنون از نویسنده با این حال ما که نمیتونیم ولی خوش بحال کسی که این پولو داره و میده تا باهاشون حال کنه. منم برم گلنار بخرم...

      • بدون نام

        واقعا نمیدونم چرا برترین ها همچین نظر بی ادبانه ای رو گذاشته ولی نمیدونم پیش خودت چی فکر کردی که یه همچین چیزی رو که جز بی ادبی و نفهمی تورو می رسونه رو نوشتی ، اگه درباره ی آمریکا ای ها می نوشتی باور می کردم. ولی کره ای ها به با حیایی معروفند پس لطفا حرف مفت نزن و درباره ی چیزی که نمیدونی حرف نزن

      • ساشا

        آقای 22:39 فکر میکنی به قول شما این حوری های بهشتی حاضرن از شب تا صبح با شما حال کنن . که نه قیافه داری نه پول و... ، من بهت توصیه میکنم برو بمیر . ساشا سبحانی

      • بدون نام

        نمیدونم این 22 39کیه ولی هرکی هست خیلی بی ادبه

      • ارغوان

        خودتون میگید نظرات توهین امیز رو منتشر نمکنید پس چرا منتشر کردید حواستون کجاست

      • *+\

        آقایی که ساعت ۲۲و سی و نه دقیقه نظر دادی کره ای ها خیلی آدم های شریفین حداقل از آدم های بی شعور و نفهمی مثل شما بهترن

    • بدون نام

      پس سوسانو کوووووو؟ من هنوزم عاشقشم

      پاسخ ها

      • faeze

        خیلی باحالی

      • بدون نام

        حیا کجا بود اگه بود تو فیلما شون اینقدر باهم راحت نبودن الان همه حیا روخوردن‌ی آبم روش پکل که همه وادا ر به همه کاری می کنه بودن بااین خرج داره چون احساساتشون مثل فصل تغیر می کنه نباید اعتماد کرد همشون رو متونی با چند دلار بخری بعد مثل آشغال‌ پرتشون کنی تو سطل آشغال

      • بدون نام

        ی

      • ایکس

        بی نام بی شخصیت فیلم هر کشوری فرهنگشو نشون میده بعد فکرنمیکنی وقتی تو کشور آزاد و غیرمسلمونی مثه کره وقتی برا یه بوسه از سر عشق از پدر و مادر دختره اجازه گرفته میشه یعنی باحیان؟برعکس غربی ها که طرز تفکرشون مثه تو کثیفه

      • فاطمه

        ایو رو جا انداختید اونم خیلی معروفه فیلم هاشم هتل دل لونا پسر زیبا عاشقان ماه و ...

    • Atoosa

      اخرى بازى لى مى هو واسه سال 2013 نيست واسه 2017 عه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا.این که خیلی فاحشه .تازه سریال آخرشم خیلی صدا کرد.

      • Mry

        آخرین سریال لی مین هو واسه سال 2016 با سریال افسانه دریای آبی هستش نه سال 2017 لی مین هو سال 2017 سربازی بوده دوست عزیز*.)

      • faeze

        چقدر صوتی میگیرین

      • علی

        فائزه خانم شماکه خودتون بدترسوتی دادین

    • گیسیا

      من عاشق بازیگر های دونگی هستم خیلی خوبن اونا

    • Razieh

      اخرین اثر لی مین هو The legend of the blue sea یا همون افسانه دریای ابی هست در کنار جون جی هیون که در سال 2016بازی کرد

    • مینا

      من که عاشق سریال دونگی هستم خصوصا نقش اولش هان هیو جو که خیلی هم برای این سریال جایزه گرفت و در کل سریال دونگی پربیننده بود در بیشتر دنیا من که خودم چهار بار تاحالا کامل دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم ⁦:-)⁩

      • بدون نام

        !من از بس دیدم مامانم دیگه نمیذاره ببینم

      • میتی

        وای دونگیی عالیه من عاشقشم سی دیشو دارم

    • بدون نام

      هم از همديگه خوشگلترند

    • محمود

      په جومونگ کو؟

      پاسخ ها

      • Niloofar

        خخخ

      • بدون نام

        والاااااا

      • بدون نام

        عالی بود

      • GN8000

        بابا جومونگ چینیه نع کره ای

      • بدون نام

        اخه کی میگه جومونگ کره ای نیست هان چین هستش گوگوریو کره ی شمالی هستش ادم حسابی

      • زهرا عشق بازبگرییی

        ارع منم خیلیییی دوسش دارم

      • بدون نام

        مطمعنی که خواب نیستی

      • فاطمه

        چا ایوون وو

      • julia

        جومونگ کره ای و اسم واقعیش سونگ ایل گوکِ
        فک کنم دیگه زشته باشه هنوز بهش بگید جومونگ
        اسم واقعیش رو بگید
        تازه بابای یه سه قلوی دوست داشتنی هم هست

    • برترین هاااا

      از اینکه به اندازه‌ی غربی ها فساد و روابط نامشروع براشون عادی نیست، خوشم میاد
      دوست عزیزی که الان میای میگی اینا چه کوفتی ان، میخوام بگم یادت نره نظرِ هر کس محترمه حتی نظرِ اون غربی‌ای که دوسش داری ولی اون تو رو یه ایرانیِ عقب مانده میدونه بلا استثنا :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا نکه کره ای ها شمارو جزو جهان اول میدونن خیلی هم
        محتاج رابطه با شمان....
        بعدشم کی میگه تو سینمای کره صحنه منشوری عادی نیست؟؟؟
        اتفاقا فیلماشون تقلید سخیفی از سینمای هالیوود هست و تنها چیزی هم که از هالیود یاد گرفتن همون صحنه های منشوریه...
        شما احتمالا از تلوزیون ایران فیلماشونو دیدی

      • بدون نام

        سینمای کره خیلیییییییی تمیز تر از هالیووده.و مثل هر جای دبگه یه سری فیلماشون و سریالاشون مخصوص همین چیزاس.ولی اول تمام اون سریالا نوشته که افراد زیر ۱۵ سال نبینن

      • سارا

        خطاب به ناشناس ساعت 3:5 دقیقه باید بگم اینکه بزنن زیر 15سال نبینه توجیه نمیکنه که مثل امریکا نیستن اتفاقا دارن از هالیوود تقلید میکنن و دو سه تا فیلمنامه هم از رو دست اونا کپی کردن و ازش فقط سه بار نساختن 20بار ساختند .. اگر اسم خاستی بهت میگم از چه فیلم های هالیوودی تقلید شده و اسم کره ایام که از روش زدن میگم بهت .. و اینکه تو خود برنامه های کره ای که نویسنده ها و بازیگراشون میان خودشون اعتراف میکنن در حال تقلید از هالیوود هستن و امریکا رو مثل بت میدونن برای خودشون و اینکه کره اون چیزی نیست که شم میبینید من نمیگم بد بین باش اما واقع بین باش حداقل .. و اینکه بعد این همه پیشرفت هنوزم تحت سلطه امریکا هستند! و اینم بهت بگم که وضعیت فیلم های سینمایی کره ای خیلی خرابه کاملا روابط رو نشون میدن مثل فیم های هالیود اونی که شما مدنظرته سریالاشونه که خوب البته همه جای دنیا تلویزیون خط قرمزهایی داره چون عوام میبینن

      • abolfazl

        خطاب به خانم سارا
        اولا مگه همین هالیوودی ها نبودن که از بس سریال پسران برتر گل خوب از آب در اومد رفتن کپیش رو ساختن
        تازه خیلی از سریال ها و فیلم هایی که به نظر شما کره ای ها از هالیوود تقلید کردن هیچ تقلیدی در کار نبوده بلکه بعضی از هالیوودی ها اومدن از سریال های کره ای تقلید کردن مثال می خوای شکارچی شهر با بازی لی مین هو
        دوما شما هیچ سریال کره ای رو نمی تونید نام ببرید که حداکثر بیشتر لب گیری برن
        اگه ناراحتید برید گیم اف ترنز ببینید بعد بیاید درباره ی مثبت 15 ها حرف بزنید

      • queen seonduk

        خطاب به خانم سارا.اتفاقا الان هالیوود شده کره ای.قبلا ها تاریخ هاشون همه سینمایی بود اما بعد موفقیت سریال های تاریخی کره ای شاهد سریال های تاریخی از سال 2009 به بعد هستیم.مثل اسپارتاکوس و گیم آف ترونز و ...اگه سریال های کره ای رو ندیده بودند الان هم گیف آف ترونز هم سینمایی می شد و اگه کارگردانان ارباب حلقه ها و دزدان کارائیب سریال های کره ای را می دیدند الان چندتا سریال آمریکایی با این عناوین داشتیم.در ضمن این همه هالیوود تقلید می کنه بذار یه بار هم کره تقلید کنه.الان هم فیلم گنگستر پلیس و شیطان ساخته ی کره بود و بعد از اون سیوستر استالونه نظیر همین فیلم رو ساخت.

      • بدون نام

        ایوللل

    • بدون نام

      وای چرا اینا اینقدر مثل همن؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته کلی فرق دارن

    • پریسا (همون پری)

      پس کیونگسو (دی او) کجاست؟؟؟

      پاسخ ها

      • مریم

        دی او اکسو رو میگی؟

      • پریسا (همون پری)

        آره

      • بدون نام

        کاش دی او یا شیوون هم بود

      • یه دونات(:

        الان دور دوره دو کیونگ‌سو عه

      • سارا

        کیونگسو خوانندس که هرزگاهی بازیگری میکنه .. اینا مقاله فقط واس بازیگراس

    • Arezoo

      واییییی.کیم تائه هی عشقه.من عاشق بازی و شخصیتش تو سریال زندگی برای عشق((جانگ اوکی جانگ))هستم.
      حتما این سریالو ببینید در مورد زندگیه بانو جانگِ سریال دونگی هست.

    • بدون نام

      آفرین برترینها....
      مرسییی
      بیشتر از کره ها بزارید

    • بدون نام

      و هپچنین مرسی از آقا محمد کاملان^^

    • ترانه

      عالی بود مرسی من عاشق بازیگرای کره ای هستم

    • بدون نام

      راجع به بازیگران چینی هم مطلب بذارین اونا هم طرفدارای زیادی دارن!!!!! خواهش

    • بدون نام

      عجیبه که اسم لی جونک گی و iu و سوزی و لی سونگ گی نیست

      پاسخ ها

      • مریم

        کلا iuعالیه هم بازیگریش هم خوانندگیش

      • لی هانه

        اره واقعا اینا که همشون مشهورن مخصوصا ادیسه کره ای از لی سونگ گی که عالیه

      • ensi

        خب اکثر بازیگرای این لیست از بازیگرای قدیمی کره ای هستن.ایو و سوزی به نسبتشون جدیدترن.با اینحال اینجوری که ایو و سوزی دارن موفق پیش میرن،مطمئنا به زودی از همشون موفق تر هم میتونن بشن.مخصوصا سوزی که سریال جدیدش با لس سونگی قراره توی آمریکا و ژاپن هم پخش بشه

    • دختر کره

      کیم هیون جونگ پس چی؟
      خوشگل همه

      پاسخ ها

      • faeze

        والا کیم هیون جونگ به این خوبی

    • آگاسه

      لی مین هو لی جانگ سوگ و کیم سو هیون عشقن عشق
      فقط لطفا از خواننده ای کره هم بزارین

    • M.G7

      ببخشید ولی از این ها خیلی معروف ترم هست

    • Niloofar

      من کلا خیلی علاقه به بازیگرای اسیایی ندارم و بیشتر به فیلم های امریکایی و گه گاهی انگلیسی علاقه دارم
      و من از بین اینا فقط لی مین هو رو میشناختم :|

      پاسخ ها

      • queen seonduk

        اشکالی نداره هرکسی یه سلیقه ای داره.اما از اینکه بعضی ها بی ادبی می کنن تاسف می خوریم.همین که توهین نمی کنی یعنی والدین خوبی داشتی که شما رو اینطوری تربیت کردند.

    • بدون نام

      نمیدونم چرا همش فک میکنم کره ای ها از فضا اومدن مال زمین نیستن

      پاسخ ها

      • سپیده

        دیونه خخخ

      • Sidney

        خخخخ خب چرا؟

      • لی هانه

        خخخخ

      • بدون نام

        منم همین فکرو میکنم >ـ

      • m

        موافقم منم احساس میکنم فقط تو فیلما هستن

    • بدون نام

      پارک شین هه لایک داره‌

      پاسخ ها

      • Sidney

        ولی بنظرع من اصلن اونطور که اونجا نوشته اندامش خوشتراش نیست

    • بدون نام

      پس سونگ ایل گوک کوووووووو؟ یا همون جومونگ؟ ایشون برنامه ساز و بازیگر بسیار موفقی هستند. عجیبه واقعااااا

      پاسخ ها

      • زهرا عشق بازیگری

        ارعععععع وایییی خیلی خوبع من از جومونگ با سینمای کره آشنا شدم.اون سال هم ک اومد تهران ۱۰ سالم بود رفتع بودیم دنبال یکی از فامیلامون تو فرودگاه از بس گریه کردم گذاشتن باهاش عکس بگیرم باهاش عکسم گرفتم

      • queen seonduk

        در پاسخ زهرا جون.خوش به حالت

    • دریا

      پس نام جو هیوک کو بنظرم تو بهترینه

      پاسخ ها

      • لی هانه

        اره والا خوشگلم که هست

    • مسیحا

      من فقط لی مین هو یانگوم واون آخری رو میشناسم :(

      پاسخ ها

      • m

        چون صدا و سیما فقط از این3تا سریال پخش کرده

    • Ali

      پس هان هیو جو و پارک مین یانگ کوووو

      پاسخ ها

      • زهرا عشق بازیگری

        عزیزم هان هیو جو همون دونگیه دیگع

    • بدون نام

      فقط جی چانک ووک عزیزم

      پاسخ ها

      • MRJ

        اره خیلی خوبه=)

    • Niloo

      لطفا ذکر کنید که علت کم کاری لی مین هو و بازی نکردن در فیلم در طی این چند وقت سربازیه ایشون سربازی تشریف دارن در ضمن آخرین سریال ایشون افسانه دریای آبیه نه وارثان اشتباه نوشتید .
      آقای جی چان ووک و کیم سو هیون هم سربازی تشریف دارن ):

    • maryam

      قابل توجهتون لی جونکی بازیگر سریال محبوب عاشقان ماه (قلب سرخ) رو از قلم انداختین .. کم طرفدار نره هم تو ایران ، هم تو خود کره و کلا تو دنیا .. سونگ ایل گوک هم با اینکه کم کار شده ولی هنوزم چهره ی محبوب کره ای هاست مخصوصا تو سریال های تاریخی واقعا هیچ کس به پاش نرسیده هنوز .. جای تعجبه اسم این دو تو لیست نیست!

    • بدون نام

      من ایل سونگ گوک و لی یونگ آیه رو دوست دارم
      مخصوصا ایل سونگ گوک رو که عالیه ، همون جومونگ

    • مهتاب

      خیلی توجه کردم ولی تفاوتی بین قیافه هاشون ندیدم
      خلق الله چطور متوجه میشن کی کیه ؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی سخت نبود اسم فیلم هارد ب فارسی هم ترجمه میکردید

    • رزیتا

      من که اصلا نمی تونم از هم تشخیصشون بدم

      پاسخ ها

      • بیتا

        من نمیدونم چیرو نمیتونی تشخیص بدی هر بار دارم فیلم کره ای میبینم مامانم میگه اینا که همه شکل همن منم حرصم میگیره

      • MRJ

        اولش یکم شبیه همن ولی یکم که ببینی فرقشون رو میفهمی منم اول فکر میکردم شبیهن

    • امید

      بدون سونگ ایل گوک لیست بی معناییه!

    • بدون نام

      بازیگران کره ای اکثراً زیبا هستن و خوب بازی می کنن
      تنها عیبی که دارن اینه که زن و مرد بودن شون رو فقط از روی لباس شون میشه تشخیص داد صورتا همگی زن هستن خخخخ

      پاسخ ها

      • گیتا

        چاخان نگو

    • بدون نام

      بازیگران کره ای اکثراً زیبا هستن و خوب بازی می کنن
      تنها عیبی که دارن اینه که زن و مرد بودن شون رو فقط از روی لباس شون میشه تشخیص داد صورتا همگی زن هستن خخخخ

    • علی اصغر روحانی

      لی یونگ آئه واقعا بی نظیره ، هیچ وقت بازی های زیباشو در نقش اسطوره های تاریخ کره ، یانگوم و سایمدانگ فراموش نمیکنم

    • مریم

      چرا اخه هرچیز زشتیو منتشر می کنین اینجا مسئول نداره که یه آدم مریض میاد این حرفارو میزنه؟کیم وو بین ...بازیگر نقش دونگی اینا هم بازیگرای خوبین.فیلمای کره ای واقعا به فرهنگ ما نزدیکترن و به شخصه تو فیلماشون چیزی فراتر از بوس و بغل ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا این آدم جز یاوه گویی چیزی بلد نیست

    • مریم

      عه عکس اولی مربوط به سریال سایمدانگه
      خیلی سریال خوبی بود توصیه میکنم وقتی تو تلوزیون ایران پخش شد ببینینش من خودم اینترنتی دیدم همه قسمتاشو

    • یامبودامپ

      فقط ۱۴ و۱۰

    • بدون نام

      سلام بابت مطالب خوبتون متشکرم
      ولی ای کاش هر نظری رو پخش نکنین
      آقایی که انقدر دیدگاه منفی و منحرفانه ای دارین من واقا براتون متاسفم اگه شما به جای اینکه همچین چررررت و پرررت هاییبه هم ببافین بلند شین و تلاش کنین به همه اون چیزایی که میخواین میرسین فقط امیدوارم قبل از اینکه همچین اتفاقی براتون بیافته فکرتون پاک بشه

    • فاطمه

      کاش در مورد لی سو جین وسونگ ایل گوک هم مطلب میزاشتید

    • جونگ وا سارا

      پدرمن کره ای وقتی اومدیم ایران همه در من را مصخره می کردن چون من نمی دونستم که نباید یونیفرم مدرسه ی قبلی دیاب دیناک را پوشیده بودم شما ها واقعن بد هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از طرف هموطنام عذر میخوام

      • زهرا عشق بازیگری

        عزیز دلم همه جای دنیا آدم بد وجود داره ولی مطمئنا خوبا خیلی بیشترن.میدونم ک بعضی ها ممکنع بی جنبه باشن و رفتاری نشون بدن ک در شان ملت تاریخی و بزرگ ایران نیست ولی لطفا این رفتارو ب پای همه مردم کشورمون نزار.ایران مردم خیلی خوبی داره.مطمئنا بیشتر تو ایران بمونی متوجه میشی

    • اوا

      فقط لی مین هو عشقهههه ...من ک عاشقشم ❤❤❤

    • بدون نام

      عشق یعنی سونگ جونگ کی و بس.........

    • بدون نام

      پس لی جونکی کو؟

    • بیتا

      این ادم بی ادب کیه که اومده همچین حرفای زشتی زده من بزرگ ترین ارزوم اینه که یکی از این بازیگرا رو از نزدیک ببینم بعد این منحرف بی ادب اومده اینجوری دربارشون حرف میزنه

    • فری

      فقط لی جونکی

    • شبنم

      سلام ببخشیدا چویی ته جون کو از همه خوشگل تر برید عکساشو ببنید

    • مهدی

      فقط و فقط لی جونکی

    • بدون نام

      هان هیو جو ، یو سونگ هو ،کو ؟؟

    • بدون نام

      هان هیو جو ، یو سونگ هو ،کو ؟؟

    • هلیا

      وای چرا جانگ گیون سوک که پرنس اسیا هستش رو ننوشتین اون چند بار جایزه ی بهترین بازیگر جهان و کره رو برده و از شش سالگی بازیگر بوده و بیشترین طرفدارای کره رو داره واقعا که باید حتما اونو مینوشتین

      پاسخ ها

      • soki

        اره حق باتویه اون خیلی معروفه تازه از همه ی این بازیگرا زودتر شروع به کارکرده

    • بدون نام

      چرا جانگ گیون سوک ننوشتن

    • بدون نام

      چرا جانگ گیون سوک ننوشتن

    • شما

      حیف بازیگرای خودمون که نه سینمای درست درمون داریم نه سریالای مناسب که خودی نشون بدن ببنیم چهره و بازی دست کیه

      پاسخ ها

      • زهرا عشق بازیگری

        ارع واقعا بازیگرایی مثل شهاب حسینی تو ایران حیف و میل میشن

    • REL

      من از JEONG EUN JI هم خیلی خوشم میاد البته بیشتر خوانندست تا بازیگر
      در کل هم صداش تو APINK عالیه هم بازیش تو سریالای CHEER UP و TROT LOVERS و REPLY 1997

    • پریا

      پس سوکی کو

    • پریا

      جانگ گیون سوک چند تا جایزه گرفته پس چرا جانگ گیون سوک نیست

    • اریا

      چرا سوکی نیست

    • Yasin

      رتبه یک و دو ک کاملا مخالفم باهاشوم
      و جای کوان سانگ وو (شاهزاده گریان کره) و همینطور لی جونکی تو مرد ها و تو زن ها هم سونگ یوری و سوزی و گو ارا خالیه

      پاسخ ها

      • عشقم لی جون جی

        عزیزم لی جون جی اشتباه نوشتی اول یه ذره تحقیق کن بعد بیا بنویس اسمش رو

    • دریا

      اسم پارک مین یانگ چرا نیست اون که بازیگریش عالیه

    • فرهاد

      پس جانگ گیون سوک

    • هلما

      جانگ گیون سوک که هیلی مشهره چرا ننوشتنش

    • Ali

      سو کی چرا نیست

    • بدون نام

      لی های سونگ چرا نیست
      اون توی وضعیت اضطراری بازی کرده

    • بدون نام

      لی های سونگ چرا نیست
      اون توی وضعیت اضطراری بازی کرده

    • بدون نام

      لی های سونگ چرا نیست
      اون توی وضعیت اضطراری بازی کرده

    • بدون نام

      لی های سونگ چرا نیست
      اون توی وضعیت اضطراری بازی کرده

    • بدون نام

      لی های سونگ چرا نیست
      اون توی وضعیت اضطراری بازی کرده

    • بدون نام

      لی های سونگ چرا نیست
      اون توی وضعیت اضطراری بازی کرده

    • بدون نام

      لی های سونگ چرا نیست
      اون توی وضعیت اضطراری بازی کرده

    • بدون نام

      چرا دی او (کیونگسو) اکسو نیست؟ البته اون خوانندگی حرفه اصلیشه ولی بازیگریش حرف نداره و معروفه

    • عشقم لی جون جی

      به جای لی جونگ سوک که هم عملیه و در سن بالا به شهرت رسیده لی جون جی رو بذارید که بعداز فیلم شاه و دلقک معروف و مشهور شد ممنون

      پاسخ ها

      • زهرا عشق بازیگری

        تو عملی بودنش رو دیدی از نزدیک؟چرا الکی تهمت میزنید؟درضمن هیچ وقت برای پیشرفت وشهرت دیر نیست

      • بدون نام

        بله واقعا

    • رضایی

      به نظرمن سریالهای کره ای حرف نداره من نحوه لباس دکور سرسبزی وتمیزی این سریالها روخیلی دوست دارم بازیگرای زن ومردش همه خوب بازی میکنند وچندتاشونودوست دارم ولی یادتون باشه چیزی که این سریالها روجذاب میکنه مدیون دوبله خوب فارسی هستیم دوبلر های ایران بهترینند

    • اراد

      جانگ گیون سوک نیست چرا

    • امیر حسین

      بهترینشون لی مین هو هستش که واقعا بهترین بازیگر و البته محبوب ترینه با سریال های عالی که بازی کرده من که عاشقشم

      پاسخ ها

      • soki

        منم دوسش دارم ولی جانگ گیون سوکم مثل لی مین هوطرفدارداره ومشهوره

    • امیر علی

      اخه چرا سوکی ننوشتین سوکی که چند بار جاییزه اورده بود بازیگر عالی هم هست

    • بدون نام

      پس سونگ یوری کو؟؟

    • ......

      سلام میشه چندتا ازسریال های قشنگ کره ای که دیدیدبه من معرفی کنید

      پاسخ ها

      • یه دونات

        سریال‌های دوکیونگ‌سو عضو اکسو رو پیشنهاد می‌کنم(:
        شوهر صد روزه
        مشکلی نیست این عشقه
        مثبت باش
        سلام هیولا یا اسم دیگه‌ش به خاطر سپردمت
        همسایه بغلی اکسو *با بازی بقیه اعضا اکسو*
        چندتا دیگه:
        نه گمشده
        خاطرات الحمرا
        عاشقان ماه

        بقیه فعلا حضور ذهن ندارم (:

      • MRJ

        هم خیلی خوبه لی جونگ سوک نقش اصلیشه w

    • بدون نام

      چرا اسم کیم سان بوم و پارک ساو جون نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اریا

      پس چرا جانگ گیون سوک ننوشتن اون که تا حالا چند بار جایزه بهترین بازیگر گرفته

    • علی

      الان اینا بهترین بازیگرای کره ان؟ نویسنده مطلب یکم دقت کنید فکر میکنم شما زیاد به سینمای کره توجه نکردید این بازیگرایی که شما نام بردید بدرد ی عده بچه سال میخوره شاید تو سریالا اینا خوب باشن ولی سینمای کره بهترین بازیگراشون اینان:
      چویی مین-سیک(کافیه فیلم i saw the devil رو ببینید تا متوجه بشید ایشون از خیلی از بازیگران معروف هالیوود سرتر هستند در old boy هم ستاره بودند) ** ادامه...

    • علی

      پس چرا جانگ گیون سوک ننوشتن جانگ گیون سوک که خیلی مشهوره

    • اهوارا

      پس چرا سوکی ننوشتین سوکی که از ۵سالگی در حرفه بازیگری کار کرده هیلی مشهوره

    • مها

      چرا اسم پارك هائه جين رو ننوشين؟؟؟!!! عجيبه يك شخص به اين معروفي رو از قلم انداختين

    • sahar

      از بازیگرایی که تو این لیست ننوشتین لی جونکی ، جانگ گیون سوک ، کیم هیون جونگ و سوزی هستن که دستمزدشونو نمیدونم ولی واقعا موفقن و شهرت زیادی دارن.

    • sahar

      جانگ هیوک و جی سانگ(سورو در سرزمین آهن) هم بازیگرای موفقین که اسمشون اینجا نیست.ازبین خانوما ها جی وون واقعا بازیگر تواناییه.سریالای باغ مخفی(که پارتنرش هیان بین ) و ملکه کی که پارتنرش جی چانگ ووک ه خیلی قشنگن.پیشنهادمیکنم حتما ببینید بخصوص سریال ملکی کی که تاریخی هم هست و دوبلش موجوده.من موندم چرا تلویزیون ایران تابحال این سریال جذاب رو پخش نکرده چون حتی بنظرمن درمقایسه با دونگ یی هم بهتره که بعضی جاهاش داستانوالکی کش دادن.

    • Delaram

      من که طرفدار فیلم و سریال های کره ای هستم و تقریبا بیشتر افرادی که تو این لیستن رو دوست دارم البته جای بعضی از بازیگرا واقعا خالیه
      اما در کل طرفدار بازی هیون بین و لی مین هو هستم عالین واقعا بازیشونو دوست دارم سونگ ایل گوک هم همینطور

    • MAHSA

      بازیگران مرد فقط لی مین هو ولی جونگ سوک وبازیگران زن فقط بائه
      سوزی وپارک شین هه

    • بدون نام

      پس جو وون کو؟!

    • faeze

      کیم هیون جونگ . جونگ سو مین . کو هائه سان . گونگ یو . کیم گو ایون . لی دونگ ووک . یون وو جین . یو ای نا . ای کاش اینا رو هم مینوشتین من عاشق همشونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یو ای نا که بازیگر واقعا بی حیاست تعارف نکن یه ده تا دیگه بنویس

    • بدون نام

      من

    • سریال کره ای مدیا مووی

      سریال کره ای فقط با بازیگران مرد فقط لی مین هو ولی جونگ سوک وبازیگران زن فقط بائه
      سوزی وپارک شین هه معنی داره ...

    • nnn

      ju in sung عالیه.واقعا بانمکه.چرا دیگه فیلم بازی نمیکنه؟؟؟!!!

    • ,,,

      لی جونگ سو الکی گندش کردن بازی مزخرفی ازش توی سریال صدات رو می شنوم دیدم

      پاسخ ها

      • زهرا عشق بازیگری

        خیلیم بازیگر خوبیع

      • سوفی سلمای

        به نظرمن هم لی جونگ سوک خیلی مزخرفه

    • عسل

      پس چرا یوک سونگ جاعه رو نذاشتن? درسته تو گروه btob فعالیت داره ولی بازیگریش حرف نداره. کیم سوهیونم نذاشتین ک. نام جو هیوک رو ک باید دیگ میذاشتین ک اونم نذاشتین

    • مهران

      پس چرا جانگیون سوک ننوشتن

    • بدون نام

      سلام و خسته نباشید.
      من نمیخوام به نظر های دیگران توهین کنم ولی میخوام بگم که آی یو یه بازیگر خیلی جذاب و خوب هستش و صد پله بهتر از سوزی هستش که شما همش دارین اسم سوزی رو میارین واقعا ببخشید که دارم اینو میگم ولی باید اسم آی یو رو میذاشتین سوزی چیه با همون قیافش کلا حالم ازش به هم میخوره صداش هم افتضاح هستش

      پاسخ ها

      • ensi

        عزیزم سوزی خیلی زودتر تو عرصه بازیگری موفق شد.اولا مقایسه کار درستی نیست.اما دلیل نمیشه وقتی شما از سوزی خوشت نمیاد و میگی حالت به هم میخوره ،حرف الکی بزنی و موفقیتای سوزی رو زیر سوال ببری.چون از نظر من هم بازی فوق العاده ای داره هم صداش عالیه و خوش اخلاق و مهربونه

    • یاسی

      جان گیون سوک عزیزم کووووووووو

    • علی

      شما اسامی بازیگرانو بر اساس مقدار درامدشون گزاشتید که کار بسیار افتزاحیه به نظرمن باید براساس میزان محبوبیت اونها باید رده بندی میشدن نه میزان درامدشون ممنون از همه شما

    • یو اوک نیو

      بهترین بازیگر دنیا جین سین یون زیباترین بازیگر مرد لی میون وو

    • fatemeh

      پس کیم هیون جونگ چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی
        فقط لی مین هو عشقه

    • بدون نام

      من که از پارک شد و جون خوشم میاد.

    • Jangkeunsuk

      ازجانگ گیون سوک چرانزاشتین اسم جانگ گیون سوک همیشه همه جاجزبرترین هاست تاحالاکلی جایزه گرفته ورتبه یک شده

    • زهرا

      قربون کیم سو هیون من بالاخره یه روز میام کره میبینمت عشقم

      پاسخ ها

      • زهرا عشق بازیگری

        اره خیلی بازیگر خوبیه منم عاشقشم و همه فیلماشو دنبال میکنم

    • ماهور

      عشقم سوکی کو پس

    • MRJ

      لی جونگ سوک و جی چانگ ووک خیلی خوبن
      لی جونگ سوک توی فیلم دبلیو هم عالیه ولی اسم این سریال رو ننوشته بودید
      ممنون از اطلاعات خوبتون

    • عشقم لی جونگ سوک

      به نظر من لی جونگ سوک از همه ی بازیگرا ی دیگه عالیه :-)

    • زهرا عشق بازیگری

      همه شون ب نوبه خودشون و در جایگاه خاص خودشون عالین.من همشونو دوس دارم.ولی لی جونگ سوک و کیم سو هیون و به سوزی رو ترجیح میدم.سونگ ایل گوک هم ک استاد سینمای کره اس

      پاسخ ها

      • فاطمه

        زهرا جان این یه قلمه رو خوب اومدی واقعا سو نک ایل گود
        استاد سینمای کره اس

    • زینب

      سوزی اصلا چهارتا فیلم تو عمرش بازی کرده ودر کل در زمینه خوانندگی ومدلینگ وتبلیغات فعالیت میکنه ولی کیم سوهیون و دیگر بازیگران دراصل در زمینه بازیگری فعالیت مکندد پعد در خوانندگی وورزش وتبلیغات و مدلبنگ حرفه اصلی شون بازیگری من که عاشق کیم سوهیونم خیلی با احساس بازی میکنه

    • ماریا

      خب خب خب
      دوستان با اجازتون همشون به جز چی چانگ ووک و جون جی هیون و کیم سو هیون جراحی پلاستیک کردن

      پاسخ ها

      • مینروا

        نه والا سوهی چونه اشو عمل کرده توی مصاحبه هم گفته:ژ

    • بدون نام

      جون جی هیون و لیمین هو

    • زینب

      بله عشق من خودش ذاتی خوشگل و خوشتیپ کیم سوهیون ارزومیکنن همیشه سرزنده باشی

    • زینب

      من تو سایت معتبر خوندم بازیگرانی که اصلا عمل جراخی نکردن پارک شین هه آی یو سوزی جی جوهیون وبقیه که اسمشون یادم نیست

    • بدون نام

      کیم وو بین عشق من کو پس؟

    • بدون نام

      پس سئو کانگ جون وهان هیو جو کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

    • بدون نام

      پس سئو کانگ جون وهان هیو جو کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

    • بدون نام

      پس چرا ای یو نیست اون خیلی با استعداد و جذابه و کاراشم فوق العاده اس

    • محمودک

      پس این چون اون و اون چون این کجان؟

    • نفس

      فقط لی مین هو عشقه

    • نفس

      فقط لی مین هو عشقه

    • نفس

      فقط لی مین هو عشقه

    • نفس

      فقط لی مین هو عشقه

    • شیما

      بازیگر زن پارک شین هی محشره

    • Blue Sun

      باحال ترینشون لی جونگ سوکه،همون بازیگر نهم من از همه ی این بیست تا بازیگر سریال دیدم ولی از نظر من بهترین لی جونگ سوکه

    • بدون نام

      لی جون کی و جو وون وIUپس چی?

    • ندا

      نبودن اسم لی جونگی باعث میشه به اعتبار این لیست شک کنم. استعداد این بازیگر به هر کسی ک حتی یه فیلم یا یه قسمت از سریال هاشو ببینه، نمایان میشه و خیلی هم تو دنیا معروفه، و نه تنها تو سریال های کره، بلکه توی فیلمای ژاپن و چین و هالیود هم خوش درخشیده و هنر نمایی کرده، اونوقت چطور میشه ک این بازیگر با اینکه باید اوایل لیست باشه، اما اصلا تو این لیست نیست؟!!!

    • ندا

      نبودن اسم لی جونگی باعث میشه به اعتبار این لیست شک کنم. استعداد این بازیگر به هر کسی ک حتی یه فیلم یا یه قسمت از سریال هاشو ببینه، نمایان میشه و خیلی هم تو دنیا معروفه، و نه تنها تو سریال های کره، بلکه توی فیلمای ژاپن و چین و هالیود هم خوش درخشیده و هنر نمایی کرده، اونوقت چطور میشه ک این بازیگر با اینکه باید اوایل لیست باشه، اما اصلا تو این لیست نیست؟!!!

    • ندا

      نبودن اسم لی جونگی باعث میشه به اعتبار این لیست شک کنم. استعداد این بازیگر به هر کسی ک حتی یه فیلم یا یه قسمت از سریال هاشو ببینه، نمایان میشه و خیلی هم تو دنیا معروفه، و نه تنها تو سریال های کره، بلکه توی فیلمای ژاپن و چین و هالیود هم خوش درخشیده و هنر نمایی کرده، اونوقت چطور میشه ک این بازیگر با اینکه باید اوایل لیست باشه، اما اصلا تو این لیست نیست؟!!!

    • ندا

      نبودن اسم لی جونگی باعث میشه به اعتبار این لیست شک کنم. استعداد این بازیگر به هر کسی ک حتی یه فیلم یا یه قسمت از سریال هاشو ببینه، نمایان میشه و خیلی هم تو دنیا معروفه، و نه تنها تو سریال های کره، بلکه توی فیلمای ژاپن و چین و هالیود هم خوش درخشیده و هنر نمایی کرده، اونوقت چطور میشه ک این بازیگر با اینکه باید اوایل لیست باشه، اما اصلا تو این لیست نیست؟!!!

    • ندا

      نبودن اسم لی جونگی باعث میشه به اعتبار این لیست شک کنم. استعداد این بازیگر به هر کسی ک حتی یه فیلم یا یه قسمت از سریال هاشو ببینه، نمایان میشه و خیلی هم تو دنیا معروفه، و نه تنها تو سریال های کره، بلکه توی فیلمای ژاپن و چین و هالیود هم خوش درخشیده و هنر نمایی کرده، اونوقت چطور میشه ک این بازیگر با اینکه باید اوایل لیست باشه، اما اصلا تو این لیست نیست؟!!!

    • عاشق کره

      چرابازیگرموردعلاقم جانگ گیون سوک نیست

    • Sara army

      کو آیو پسسسسسسس؟؟؟؟؟؟

    • هیشکی

      سلام دوستان
      من از طرفداران سریالای کره ای م.با احترام به نظرات همه
      به نظر من بازیگرای کره ای از بازیگرای ایرانی که مثلا مسلمان هستند!بسیار مقیدتر و باحیاتر و آبرومندترن
      تنهاچیزی که تو سریالای کره ای منو اذیت میکنه اینکه این همه شرابخواری دارن و از آمریکا برای خودشون بت ساختن
      متاسفانه همه چشم بادومی ها فرهنگ اصیل و زیبای خودشون رو فراموش کردن وسعی میکنن یه پا اروپایی بشن که حتی منم شدیدا ناراحت میکنه

    • بدون نام

      عزیزم اونا نمی خوان اروپایی بشن واین استایلکارشون وافقم که هم باحیاترن چون اونا نماز ودعا نمی خونن بعد بیتن ناموس مردم دیدبزن و حرف پشت سر کسی بزنن ما خیر سرمون نماز میخونیم بعد تو خیابون از طرفنیاز جنسی میکنیم واقا برای مردم کوته فگرکشورم متاسف پیما اولی رو دیدی یکی باید به این بگه منمتز و مسلمونی بخورتو کمرت

    • نیلوفر

      آی یو هم خوبه بازیش،تو فیلم هتل دل لونا واقعا عالی بود

    • هیشکی

    • هیشکی

      چوی جین هیوک، جو هیون جایه، لی جون کی و کیم جایه ووک هم بازیگرای خوبین
      انصافا اسماشون خیلی سخته و شبیه هم چه جوری یادشون میمونه
      راستی توجه کردین تو سریالای کره ای همیشه دخترا فقیرن و پسرا ثروتمند برعکس کشور خودمون

    • بدون نام

      باهات موافق نیستم همشون که خوشگل نیستن بیشترش ارایشه و صد کوفت و زهر مار .محض اطلاع

      پاسخ ها

      • زینب

        خودتم باید آرایش کنی وبعدشم آدم باید ذاتی خوشگل باشه وگنه این کرمها خوشگل نم ککن

    • مارال

      پس سوکی کو

    • سهیلا

      آ

    • بدون نام

      اصلا هنرپیشگی همینه چون در فیلمها و سریالهای مختلف با بازیگرای مختلفی روبه رو می شوند کم کم شرم و حیا بینشون ازبین می رود اگه در چند فیلم و سریال همبازی بشوند که دیگه خیلی احساس خودمانی بینشون به وجود میاد.درکره که به شدت غربزده شده اند حریمها و حیاها به شدت شکسته شده.قبل از انقلاب فیلم و سریالها درکشورخودمون ازلحاظ اخلاقی فاجعه بار بود حالا چه توقعی از سینمای کره و امریکا و اروپا و بالیوود و هالیوود باید داشت ذات این شغل جالب نیست.

    • بدون نام

      اصلا هنرپیشگی همینه چون در فیلمها و سریالهای مختلف با بازیگرای مختلفی روبه رو می شوند کم کم شرم و حیا بینشون ازبین می رود اگه در چند فیلم و سریال همبازی بشوند که دیگه خیلی احساس خودمانی بینشون به وجود میاد.درکره که به شدت غربزده شده اند حریمها و حیاها به شدت شکسته شده.قبل از انقلاب فیلم و سریالها درکشورخودمون ازلحاظ اخلاقی فاجعه بار بود حالا چه توقعی از سینمای کره و امریکا و اروپا و بالیوود و هالیوود باید داشت ذات این شغل جالب نیست.

    • سنم

      همه بازیگرا دوست دارم اما کسی اسم بازیگرای فیلم پرنسس کوچک من چیه

    • زهرا

      جو هیون جائه بهترین که جاش خالیه بعد هم جی جین هی

    • ریحانه

      سوکی هم هست.

    • سوگند

      من عاشق بازی گری لی جونگ سوک هستم
      به نظر من لی جونگ سوک بهترین بازیگر
      بین زنا پارک شین هه

    • الهه

      پ جی سانگ به این معروفی وجذابی کووووو؟؟؟؟ جی سانگ بازی خیلی عالی داره مخصوصا فیلم های عشق مخفی و منوبکش وخلاصم کن و همسراشنا

    • ز.ن

      واقعا جا داشت جی جین هی هم اینجا باشه

    • I love. Korea

      واقعا خیلی بازیگر بودن که باید مینوشتی این افراد که نظر دادن بازیگران مورد علاقمند می خوان پس چرا عکساشونو نمی زاری؟؟

    • im uaena

      پس کو آیو (iu)؟ ایو جزو برترین هاست...
      عشق منو چرا ننوشتین؟

      پاسخ ها

      • kdram

        ایو در اصل خواننده هست. توی لیست برترین ایدول هاعه

    • queen seonduk

      من عاشقه همه ی بازیگرای کره ای ام!چه اونهایی که اسمشون اینجاست چه اونهایی که نیست.من حتی موپالمو و موسونگ رو هم دوست دارم!!!!!!!

    • ستایش

      به نظر من فیلم های کره ای خیلی وضعشون بهتر از هالیوودی هاست و همچنین قابل درک تر هستند چون جز کشور های آسیایی هستند واغلب کشور های آسیایی فرهنگ نسبتا نزدیکی به هم دارند هضم موضوعات فیلم هاشون راحت تره.خیلی دلم میخواست آقای لی جون کی وخانم آی یو نیز تو این لیست قرار میگرفتن در ضمن بهتون پیشنهاد میدم حتما سریال عاشقان ماه را ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سریال های کره ای آموزنده و زیبا و سرگرم کننده است و به نظر من هم از سریال های هالیوودی خیلی بهترن.اما یه مشت گوساله بر می گردن و الکی به سریال های کره ای ایراد می گیرند در حالیکه هیچ ایرادی ندارن.مثلا میگن آموزنده نیس.درحالیکه سریال خانواده ی کیم چی که جزو ساده ترین های کره ای است در بیست قسمت هفت درس بزرگ و پانزده درس کوچک زندگی رو آموزش میداد.حالا این بد آموزی داره یا اون سریال های آمریکایی؟یه چیز می گن واسه خودشون.کاش یکم مردم فهم و شعور شما رو داشتن.به خصوص این دوبلور های احمق.

    • بدون نام

      بچه ها.عزیز های دل .این اسامی بازیگرانی هستن که حقوقشون بالاست نه همه ی خوب خوب ها.لابد آی یو حقوق اش از اینها پایین تر باشه.حالا اینکه عادلانه است یا نه دیگه دست ما نیست.

    • شهرزاد

      من واقا عاشق فیلم های کره ایم وبازیگرارودوست دارم به اونا احترام میزارم وآرزوی موفقیت و سلامتی رو باری همه شون دارم وآرزوم هست ی روز برم کره واین خوشگلا خوشتیپا وکیوت رو ببنم

    • نازگل

      من عاشق همشونم شماهم اینقدرحرص نخورید چراین نیست چرا اون هست چون واقا در این لیست افراد مشهور و گذاشتن میدونم کره پراز بازیگرای مشهور وموفق ولی اینجا بر سر حقوقشون گفتن بین اینا کیم سوهیون دربین آقایان بیشترین دستمزد داره که من هر سایتی رفتم هین جور بود وجی جون هیون بین زنان بیشترین حقوق روداره که اونم در طی سال های اخیر هیچ تغیری نکرده بعدام آی یو قبل اینکه بازیگر باشه یه ایدل پس با اینا به هیچ وجه قابا مقایسه نیس

    • پری

      خوشگل ترین و جیگر ترین بازیگر کره سئو کانگ جون

    • h

      به نظر من باید بائه سوزی هم توی این لیست قرار میگرفت چون واقعا هم معروف هم موفق

      پاسخ ها

      • kdram

        سوزی در اصل خوانندس ولی توی حرفه ی بازیگری خوش درخشیده وتوی لیست بهترین خواننده هاعه

    • مشهد.زهرا

      سلام.لطفا.به.بازیگران.کره.ای.شمالی.به.کرونا.وجود.دارد.همدیگر.ماچ.دست.دادن.ممنوع.است.حیوانات.نخودی

    • exo

      اگه خواننده

    • Shengu

      یون اون هه یکی از پول سازترین های زنان کره بازیگر سریالهای روزگار شاهزاده ، کافه پرنس ، به من دروغ بگو ، دلم برات تنگ شده ، اگر جرات داری با او ازدواج کن توی لیست نیست
      تازه سوپر استارترین بازیگر مرد کره لی بیونگ هون هم توی لیست نیست . لی بیونگ هون بازیگر هالیوود هم هست .

    • ایکس

      لی جونگ سوک و ووکی عشقن چرا کیم وو بینو پارک مین یانگ و... نزاشته که از خیلی از بعضیای دیگه معروف ترن؟؟!!

    • بدون نام

      جانگ گیون سوککککککککککککک

    • بدون نام

      جانگ گیون سوککککککککککککک

    • بدون نام

      خیلی بدید چرا سوکیو ننوشتید؟

      پاسخ ها

      • kdram

        اره سوکی عالیه واقعا چرا نذاشتنش

    • شرین

      من عاشق لی جونگ سوک لی مین هو کیم سوهیونو چی جانگ ووکم واقا این خیلی کیوتن هم خوشگل وهم بازیگر بی نظیری هستن

      پاسخ ها

      • kdram

        تو دقیقا منی

    • بی نام

      کیم سو هیون بهترین بازیگر

      پاسخ ها

      • kdram

        زدی به هدف

    • بی نام

      اینکه بعضیا میگن زن های کره یا آسیای شرقی خوشگلن بنظرمن اصلا هم خوشگل نیستن اگه باشه همانگشت شماره ولی مرداشون واقعا خوشگل جیغر نازن آدم دلش میخواد بمیره براشون عشقننننننننننننننن مرداشون

    • ک

      پس یونگ ایل گوک کووووووو

    • کریم

      سونگ ایل گوک کجاست ؟ اون شیر کره ی جنوبیه عده ای گفتن اون چینیه خجالت بکشن ایشون اهل کره ی جنوبی آن.

    • مینا

      سلام*بنظرم*من*بازیگران*خوبی*هستن

    • Donya

      کیم وو بین کجاست پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • kdram

        من ووبینمو میخوام

    • سوفی سلمای

      خیلی این بازیگران مزخرف هستند الکی مشهور شدن
      و از مد افتادن
      به نظر من بائه سوزی و سئو کانگ جو و لی سونگی مد هستند

    • Mohaddeseh

      چرا یو سئونگ هو رو نزاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      ببخشید میشه یک سریال عاشقانه کره ای به من معرفی کنید . ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سریال تو از ستاره ها اومدی عالیه تمام بازیگر های خوشگل وو مشهور توش بازی میکنن

      • kdram

        تواز ستارهااومدی خیلی عالیه.پینوکیوهم خیلی قشنگه وسریال پادشاه ابدی که درحال پخش تا قسمت هایی که الان اومده عالی بوده حالا بعقیشو باید دید

    • بدون نام

      من عاشق جره و بازیپراشم خیلی دوسشون دارم دلم میخواد براشون بمیرم از بس خوشگلن لامسبا ولی تو ففیلمrealخیلی بی حیا بودن اصلا از کیم سو هیون انتظار نداشتم ولی هنوزم دوسش دارم ادم نمی تونه اینارو دوست نداشته باشه خب عشقن دیگه عشق مگه میشه دوست نداشت بازیگر مورد علاقممم کیم سو هیون جوووؤوووووووووووووووونم الهی فدااااااااش،بشم درد و بلاش بخوره تو سر من الهی امیییییییییین

    • j. hope

      در مورد نظر اونایی ک بطور مستقیم یا غیر مستقیم توهین کردند:
      اولا کره ای ها مسلمان نیستن. در ضمن فرهنگ و طرز فکرشون کاملا متفاوته.
      دوما شما ک خودت ارزه نداشتی حداقل وارد سینمای ایران بشی دهنتو ببند
      سوما کره ای ها حداقلش اینه ک مث شما بی ادب نیستن. صلح طلبن. از مغزشون برا موفقیتشون استفاده میکنن ن برا افکار کثیفی ک شماها تو ذهن کثیفتون دارین.

      پاسخ ها

      • kdram

        گل گفتی

    • kdram

      هوراااااا سوهیون وجیهیون اول ودوم شدن. ولی بخدا شینهه و ووکی ومینهو وجونگ سوک حقشون بیشتر از جایگاهشونه.(کیم سوهیون .لی مین هو.پارک شینهه. لی جونگ سوک.جی چانگ ووک.جون جی هیون اینا برترین بزیگرای کره این وفنای زیادی دارن وهیچ وقت باهم مقاسشون نباید کرد چون همه توی بازیگری دست همدیگرو از پشت بستن)

    • Abis

      انتظار داشتم پارک بوگومم توی لیست ببینم.اما با این حال خیلی عالی بود. خوشحال شدم که لی جونگ سوکم بینشون بود

    • exo-l

      من سریال هایی که لی مین هو توش بازی کرده رو خیلی دوست دارم

    • یکتا

      من که لی مین هو و بائه سوزی رو خیلی دوست دارم خیلی خوشگل هستن

      پاسخ ها

      • مهدی پناهی

        بائه سوزی و لی مین هو خوشگل نیستند با نمک اند گرم چهره هستند چهره و فیس ِشون وقار داره در کُل بگم خوشگلند

      • مهدی پناهی

        من که عاشق جین سه یون هستم؛ سریال اوک نیو (نقش اوک نیو)، درسته اسمش توی لیست نیست ولی بازی اش معرکه س، عالی بازی میکنه

    • سهیلا

      من عاشق همشون هستم وامیدوارم همیشه سالم وموفق باشن و خیلی خوش حالم که لی مین هو وکیم سوهیون بازم با بازی بینظرشون اومدن وخیلی درخشیدن واقا دلم براشون تنگ شده بود چی جانگ ووکم بابزی جدیدش خیلی دوست داشتم ومنتظر سریال های از کیم ووبین ولی جونگ سوک هم تنگ شده تا دوباره خوشتیما خفنا وکویتای دنیای کیدرام رو ببینم

    • هانی

      من فیلمایی که کیم هی سونگ و یا وو دو هوان در انها بازی کرده باشن رو دوست دارم

    • آرمیتا

      به نظر من سونگ جی هیو از همشون بهتره

    • بدون نام

      فیلم های تایلندی هم مثل فیلم های کره ایه

    • بدون نام

      به نظرم بازیگر ها رو درست و به جا انتخاب کردید(:

    • مینهو

      من نمیخوام به سلیقه ی بقیه توهین کنم ولی من همشون بدم میاد ازدو نفرشون خوشم میاد لی مین هو که بهترینه و بعدشم پارک شین هه. از نظر من مین هو اولین نفر بهترینه شما برین فیلماشو ببینین دیگه نمیتونین دل بکنین. من خودم دارم تازه فیلماشو نگاه میکنم و عاشقشم. من تاحالا سرنوشت وارثان شکارچی شهر سلطنت ابدی رو دیدم حرف ندارن مخصوصا سرنوشت وسلطت ابدی
      عشق ینی لی مین هو

    • اسمم چی بود

      فقط و فقط لی جونکی فقط 40 میلیون نفر تو کشور کره فقط طرفدارهای لی جونکی هستن هم واسه خوانندگیش تاحالا جایزه زیاد گرفته هم واسه بازیگری و هم واسه مدل بودنش در ضمن اون در سال 2008به عنوان زیبا ترین پسر کره شناخته شده وقتی تو اینترنت سرچ کنی لی جونکی میاره عشق کره در ضمن حالا نه ارایش میکنه یه عمل کرده و چون به حرف طرفداراش احترام قاعله گفته وقتی پیر شد هم عمل نمیکنه شما که میگی مین هو اون عمل کرده منم عکسشو دیدم قبل و بعد از عمل و لی بازم جونکی

    • کتی

      من خیلی لی مین هو, کیم سوهین ,آیو, کیم یو جونگ رودوست دارم اِینها خیلی هم خوشگل هستند

    • ا

      چرا اسم ای یو نیست پس ؟ درسته ای یو بین خواننده ها از بهتریناس ولی بازیگریشم خیییلی فوق العادس من خودم وقتی یکی از سریالاشو دیدم عاشقش شدم بدون اینکه بدونم خوانندس الان خیلی خوشحالم که طرفدارشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج