۷۶۲۸۲۶
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تهرانی‌ها و کرجی‌ها رکورددار سفر تعطیلات فعلی

رئیس سازمان راهداری گفت: از ساعت ۱۲ روز ۳۰ مرداد تا ساعت ۸ امروز، حدود ۷.۸ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شد که بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بود.

خبرگزاری ایلنا: رئیس سازمان راهداری گفت: از ساعت ۱۲ روز ۳۰ مرداد تا ساعت ۸ امروز، حدود ۷.۸ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شد که بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بود.

عبدالهاشم حسن نیا‌ اظهار داشت: همزمان با ایام عید سعید قربان و تعطیلات پایان هفته حجم سفرهای هموطنان در طول محورهای مواصلاتی کشور افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بررسی آمار ورودی و خروجی استان‌ها طبق اعلام مرکز مدیریت راه های‌کشور‌ از ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۳۰ مرداد ماه لغایت ۸ بامداد امروز ۱ شهریور ماه حاکی است مجموع ورودی و خروجی استان‌ها در این مدت بیش از هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۱۲ مورد تردد بوده که بیشترین میزان ورودی و خروجی به ترتیب مربوط به استان های البرز، مازندران، تهران، گیلان، قم و همدان بوده است.

حسن‌نیا افزود: در این مدت بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی و سلامت سفر هموطنان و پیشگیری از ترافیک و راهبندان در سطح شبکه راه‌های کشور ، توصیه می شود مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول کنند و با مدیریت و زمان بندی صحیح اقدام به بازگشت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار داشت: به هموطنان توصیه می شود قبل از آغاز سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه های کشور با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند و مسیر و زمان مناسب را برای سفر انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بومی

      مسافران عمدتا تهرانی و کرجی که به مناسبتهایی گوناگون یا آخرهفته ویا به هر بهانه ای به مازندران و گیلان هجوم می آورند سبب سلب آسایش بومی های شمالی منطقه ، باعث ترافیکهای سنگین ،آلودگی هوا، آلودگی محیط زیست و بعضا تخریب آن و نیز گرانی ارزاق مردم هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا فكر ميكنين همه اونايى كه اونجان تهرونى هستن من قديما كه ميرفتم شمال اونقدر كه اصفهانى تو شمال بود تهرونى نبود.
        فكر كنم شماها به هر كى ماشين مدل بالا داره ميگين تهرونى.
        بعدم شماها يه تعطيلاتو نميتونين شلوغى رو تحمل كنين ببين تهرونى ها چه صبرى دارن كه هر روز خدا مردم از شهراى مختلف سرريز ميشن و باعث شلوغى و فساد و فحشا ميشن.

      • بدون نام

        چرا چرت میگی همه امورات تون از چاپیدن مسافر ها تامین میشه

    • جواد

      سلام شما هم فقط آمار جاده چالوس بگیرید فهمیدیم مردم تهران کرج تو رفاه هستن همه شاد خوش هستن بسته دیگه والا از استرس افسردگی ناراحتی دارن فرار میکنند کمی آرام قوی بشن بعد بیان بجنگن با این همه مشکل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا میخوای مردمو بدبخت جلوه بدی اقا جواد پول دارن میرن خوش میگذرونن همه که بیچاره نیستن

    • بدون نام

      رکورد خاصی نیست تمام اینا همشون همون دهاتی های غربتی هستند که حمله ور شدن به تهران و کرج آخر هفته ها بر میگردن به خراب شده خودشون. اینهایی هم که گله مند هستند حرف مفت میزنن چون توسط همین هجومها از تهران به شمال خیلیها به نون و نوایی رسیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم از همونها هستی

      • بدون نام

        زرشک

    • بدون نام

      واقعا چقدر شمال خسته نمیشید خدا نابودتون کنه

    • بدون نام

      ماشالا کارمندان دولت امسال خیلی خوششون هست اخرهفته ۳ روز تعطیل که امسال دیگه رکورد زده پس ما کارگران که هیچ مرخصی نداریم

    • بدون نام

      شمالی ها از خدا شون هم هست که شهر شون پر مسافر مخصوصا تهرانی باشه تا بتونن دولا پهنا ازشون پول بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج