جاباما
۷۶۷۰۵
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

ویژگی‌های بارز افراد بانفوذ (۲)

چطور افراد می‌توانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد.

ویژگی‌های بارز افراد بانفوذ (2)






مطالب مرتبط:
ویژگی‌های بارز افراد بانفوذ (۱)
برترین ها: چطور افراد می‌توانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد.

بسیاری از افراد قدرتمند و پرنفوذ در دنیا، در ارتباط برقرار کردن با دیگران هنر زیادی دارند. آنها همیشه این سوال را از خود می پرسند: «اکنون مساله مهم در اینجا چیست؟»

مجله فوربس در نتیجه تحقیق و جمع آوری اطلاعات از ۲۵ فرد موثر و پرنفوذ در دنیا، مقاله ای که در ادامه مطالعه می کنید را ارایه کرده که بیش از ۲۰ خصوصیت و ویژگی اصلی افراد قدرتمند را مطرح کرده است.

۸. آنها به روند فروش سرعت می بخشند

افراد با نفوذ مشتری های خود را به روشی سریع و متفاوت جلب و متقاعد می کنند. به طور مثال، Chris Pirillo جدیدترین فناوری خود را به کاربران ارایه کرده است که روشی متفاوت و غیرمعمول برای جلب کاربر و مشتری است.

۹. آنها به راحتی از دیگران تعریف می کنند

افراد با نفوذ این را می دانند هر چه بیشتر از دیگران تعریف و تمجید کنند، دیگران نیز از آنها تعریف خواهند کرد. بسیاری از این افراد در توئیتر یا دیگر شبکه های اجتماعی فعال هستند و با دوستان و فالوئرهای خود ارتباط نزدیک دارند. به طور مثال، Cheryl Burgess همیشه در توئیتر خود از فالوئرهایش تقدیر، تشکر و تمجید می کند.

ویژگی‌های بارز افراد بانفوذ (2)

۱۰. آنها باعث انرژی بالای محیط می شوند

افراد بانفوذ همیشه می دانند چگونه رفتار کنند تا باعث افزایش انرژی محیط و اطرافیان بشوند. Lauren Hockenson یکی از گزارش‌گرهای GigaOM است که به خوبی می داند چگونه مردم را به حوزه فعالیت خود علاقه مند و مشتاق نگه دارد. او با انرژی و هیجان خود به دیگران نیز انرژی می دهد و این انرژی را می توانید در فیدهای توئیتر او نیز احساس کنید.

۱۱. آنها جاذبه و کاریزمای بالا دارند

همه انسان ها جذب کاریزما می شوند و آن را دوست دارند. افراد بانفوذ و قدرتمند به طور ذاتی کاریزما دارند و به این دلیل می توانند باعث جلب توجه افراد بشوند. Achim Nowak در کتاب جدید خود در مورد اینکه چگونه افراد خاص می توانند دیگران را به خود جذب کنند، صحبت کرده است. Chrissy Farr یکی از زنان بسیار پرجذبه و قدرتمند بلوار مدیسون در آمریکا و یکی از ۸ زنی است که در حوزه فناوری نفوذ و تاثیر بسیاری داشته اند.

۱۲. آنها ارتباطات شبکه ای گسترده ای دارند

همیشه در ارتباط بودن در شبکه های اجتماعی یکی از کارهای روزانه افراد با بانفوذ است. آنها به راحتی با افراد مختلف ارتباط برقرار و در صورت لزوم به آنها کمک می کنند. Sam Fiorella یکی از بنیان‌گذاران جلسه های هفتگی در توئیتر است. او #bizforum را برای خود راه اندازی کرد تا از گرایشات و نیازهای تجاری روز دنیا آگاه شود. ارتباطاتی که شامل چت کردن نیز بود در موفقیت و شهرت او تاثیر بسیاری داشته است.

۱۳. به خوبی توان انجام چند کار هم‌زمان را دارند

افراد موثر و بانفوذ شاید در حال صحبت با شما، ۲۵ درصد از ذهنشان به جای دیگری مشغول باشد. البته نباید نگران باشید، آنها حواسشان کاملا جمع است و به خوبی همه حرف های شما را می شنوند. افراد موثر اصولا مشغله بسیاری دارند. از جمله می توان به Danny Brown اشاره کرد. او برترین بلاگ بازاریابی در دنیا را دارد و نویسنده کتاب «بازاریابی موثر»، سخن‌گوی TEDx، Media Expo و ... معاون شرکت ArCompany نیز هست و دو سگ و دو فرزند دارد. او به خوبی می تواند همه این کارها را مدیریت و به درستی و با دقت بالا اجرا کند.

۱۴. آنها بسیار تغییرپذیر و سازگار هستند

قابلیت تغییر مسیر و سیاست های کاری در میانه راه، کنار آمدن با مشکلات و ارایه محتوای با کیفیت به طرفدران از جمله ویژگی های بارز افراد بانفوذ است. آنها اصولا ترجیح می دهند به جای خراب کردن مسایل، آنها را تغییر دهند. Haydn Shaughnessy یکی از افراد بانفوذ دنیا است که نه تنها می تواند مسیر تمایلات را مدیریت کند، بلکه خیلی سریع با آنها جفت‌وجور می شود.

۱۵. حواس آنها همیشه جمع است

همیشه در چشم بودن و شناخته شده بودن برای افراد قدرتمند و با نفوذ بسیار مهم است زیرا دوست ندارند با معرفی های خسته کننده، حوصله طرفداران خود را سر ببرند. به طور مثال، Bob Egan یکی از ستون نویس ها و کارشناس های پرسابقه در زمینه موبایل همیشه با علاقه و دقت بالا در مورد موبایل ها می نویسد. او فقط از روی وظیفه مقاله نمی نویسد بلکه با عشق، دقت و تمرکز بالا در مورد موبایل ها می نویسد و همیشه و همه جا حرف هایش در زمینه موبایل است.

ویژگی‌های بارز افراد بانفوذ (2)

۱۶. آنها بسیار زمان شناس هستند

شما چه زمانی تشخیص می دهید تا یک شرکت یا یک گروه را ترک کنید؟ افراد بانفوذ می توانند به خوبی همه حرکات و فعالیت های خود را مدیریت کنند تا بهترین تاثیر را بر زندگی آنها داشته باشد. Guy Kawasaki یکی از مبلغ های اپل بود که به نوشتن کتاب و کار در گوگل پلاس تغییر موضع داد و اکنون موفقیت بیشتری دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج