۷۶۷۳۴۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

هزینه و حمایت‌های مالی وزارت ارشاد از مد و لباس

گزارش مالی سال ۹۶ معاونت امور هنری از هزینه و حمایت‌ها در بخش مد و لباس با رقم ۲۴ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: گزارش مالی سال ۹۶ معاونت امور هنری از هزینه و حمایت‌ها در بخش مد و لباس با رقم ۲۴ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال منتشر شد.

بالاترین مبلغ اختصاص داده شده ۱۸ موردی در جدول هزینه کردها به مد و لباس ایرانی- اسلامی حدود هفت میلیارد ریال است که مربوط به ۸۰ طرح نمونه‌سازی، کمک به طراحی، تولید و عرضه مد و لباس ایرانی و اسلامی (خلق ایده - آفرینش آثار- طرح ابتکار و تولید) است.

بعد از این مبلغ، بیشترین هزینه اختصاص شده به این بخش مربوط به برگزاری ۲۰ جشنواره مد و لباس استانی با رویکرد اقوام ایرانی است که مبلغی حدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را در بر دارد.

همچنین مبلغ اختصاص داده شده برای غرفه سازی و دکوراسیون جشنواره فجر دو میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال بوده است.

اجاره محل برگزاری جشنواره‌ها نیز یک میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال در برداشته است.

از این مبالغ، فقط یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای هدایا و جوایز برگزیدگان جشنواره در سال گذشته هزینه شده است.

مبلغ یک میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال نیز برای روابط عمومی و تبلیغات هزینه شده است که یکی از ضعف‌های بنیاد مد و لباس است که طی سه سال گذشته مدت کوتاهی بدون روابط عمومی فعالیت می‌کرد و تا کنون سه روابط عمومی عوض کرده است.

همچنین کمک مالی برای حق الزحمه عوامل جشنواره و کمک به برگزاری جشنواره مد و لباس دانشجویی، تن‌پوش، عاشورایی، تسنیم، کودک و دفاع مقدس هر کدام یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

مبلغ حمایت از ۲۲ استان‌ که شامل ارسال تجهیزات مورد نیاز استان‌ها می‌شود نیز مبلغ یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

همچنین برای هزینه‌های جاری دبیرخانه جشنواره فجر نیز مبلغ ۶۸۷ میلیون ریال، اجاره تجهیزات جانبی نمایشگاه مبلغ ۶۸۱ میلیون ریال و هزینه‌های بخش بین الملل ۵۹۱ میلیون ریال صرف شده است.

در لیست منتشر شده از سوی معاونت هنری برای ۱۰ همایش ملی تکریم و تجلیل از تولید کنندگان و صادرکنندگان برتر لباس اقوام ایرانی و همچنین پنج مورد کمک به شرکت و حضور فعالان مد و لباس در بازارها و نمایشگاه‌های پوشاک در خارج از کشور ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین اسکان مدعوین استانی جشنواره فجر ۴۲۴ میلیون ریال، هزینه‌های افتتاحیه و اختتامیه ۳۸۰ میلیون ریال و هزینه‌های ایاب و ذهاب، پست و کرایه ۱۹۳ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

کمترین هزینه منتشر شده این لیست مربوط به حمایت از تولید انبوه آثار برتر جشنواره‌های لباس اقوام ایرانی بود که برای کمک به آن ۴۵ میلیون ریال هزینه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۲۴ میلیارد برای ترویج چادر کمه. باید تمام بودجه مملکت صرف چادر شود و به کسانی که چادر ندارند بگوییم از خارجیها پول گرفته اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج