۷۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دکمه لایک فیس‌بوک یک‌سالگی خود را جشن گرفت!

به نقل از Mashable، درست یک سال از اضافه شدن قابلیت لایک به شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌گذرد و این روزها به راحتی می‌توان مدعی شد که دکمه لایک فیس‌بوک (که برخی کاربران ایرانی بجای آن واژه «زیبنده» را بکار می‌برند) دکمه‌ایست که می توان آن را به‌نوعی «همه جا حاضر» دانست و هنوز هم روزانه صدها وب‌سایت جدیدالتاسیس آن را به وب‌سایت خود اضافه می‌کنند.

دکمه لایک فیس‌بوک یک‌سالگی خود را جشن گرفت!
فیس‌بوک برای اولین بار از این قابلیت در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 در کنار دیگر امکاناتی نظیر Open Graph وinstant personalization رونمایی کرد. در واقع می‌توان گفت که فیس‌بوک با عرضه دکمه لایک ردپای خود را در وب گسترش داد تا تنها ۵۰ هزار وب‌سایت در هفته اول عرضه از دکمه لایک فیس‌بوک بهره ببرند و در کمتر از یک ماه این رقم به یکصدهزار وب‌سایت برسد و این تعداد همچنان تا این روزها غیرقابل توقف باقی بماند.

فیس‌بوک روز پنج‌شنبه اعلام کرد که اکنون روزانه بیش از ۱۰ هزار وب‌سایت در سراسر جهان دکمه لایک را به طراحی خود اضافه می‌کنند. البته این رقم تقریبا شش ماه پیش نیز اعلام شده بود و این بیانگر آن است که این آمار نسبت به شش ماه گذشته متوقف نشده و حتی سرعت آن کاهش پیدا نکرده است.

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان همچنین اعلام کرده است که بیش از ۲٫۵ میلیون وب‌سایت در سرتاسر جهان به شبکه فیس‌بوک مرتبط هستند که ۸۰ درصد ۱۰۰ وب‌سایت برتر آمریکا در میان آنها می‌باشند.

موفقیت فیس‌بوک چندان هم بدون حاشیه نبوده است چرا که گوگل چندی پیش از عرضه دکمه google +1 برای رقابت با لایک فیس‌بوک خبر داده بود اما این درحالیست که آخرین نتایج تحقیقات بیانگر آن است که این روزها در دنیای وب زدن یک لایک بسیار پرسودتر از یک توئیت است.



منبع : Farnet.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج