۷۶۸۸۰۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

عقب نشینی ترکیه در اجلاس تهران

یک منبع آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری اعلام کرد: هیچ تغییری در بیانیه پایانی سه کشور صورت نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم: علی رغم شیطنت برخی رسانه‌های خارجی، یک منبع آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری اعلام کرد: هیچ تغییری در بیانیه پایانی سران ایران ، ترکیه و روسیه در خصوص بحران سوریه صورت نگرفته و همان بیانیه اولیه منتشر شد.

وی افزود: با توجه به مخالفت روسیه و ایران با تغییر بیانیه پایانی که توسط کارشناسان و وزرای خارجه سه کشور تهیه شده بود ، ترکیه نیز در هماهنگی و همگرایی با این اقدام، از تغییر کلمه مورد نظر خود (آتش بس) صرف نظر کرد.

این منبع آگاه تصریح کرد: هیچ تغییری در بیانیه انجام نشد و عین بیانیه آماده شده منتشر شد. آقای اردوغان خواهان اضافه شدن آتش بس در ادلب به بیانیه شد اما با مخالفت روسیه، آنچه در نشست بصورت شفاهی توافق شد نه آتش بس، بلکه دعوت از گروه‌های تروریستی برای بر زمین نهادن سلاح‌های خود بود.

سرانجام پس از پایان جلسه، تیم ترکیه‌ای که فایده‌ای در این تغییر جدید نمی‌دیدند از پیشنهاد خود برای اصلاح بیانیه صرفنظر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس یعنی بمباران و جنگ و کشتار مردم گیر افتاده در این منطقه !! هر سه کشور اگر حمله ای صورت بگیرد جنایت میکنند.... و با گروههای افراطی فرقی ندارند ... روسیه خائن و فرصت طلب ....

    • رحیم. خدمتعلی

      درعراقی که بچه هامون این همه زحمت کشیدند عمالی دربصره به توسط ایادی عراقی که تابع رفتاروعملیات راهبردی عربستانی هستندآرام نگرفته وشروع به فتنه درعراق کرده اند که متاسفانه هم بعضی از سرویس. های اطلاعاتی که از نظرعقیده وابسته به عمال سیاستمداران بنام که تابع سعودی هستند منبعد هم درپارلمان وهم د رمردم عراق فتنه بپا میکنند وهمگی آکها د رایام محرم طرح مخالفت دارند لذا امسال که سال سرنوشت سازاست تکلیفمان باعراق باید درمیدان عمل وسیاسی کشورسریعا روشن شود وگرنه یک چالش دیگر درانتظار کشوراست

    • بدون نام

      خب معلومه کهشرکت ترکیه در این اجلاس نمایشی بوده وصرفا بخاطر لجبازی با امریکا ... که در نهایت دوباره به طرف امریکا باز خواهد گشت چون ترکیه بدون حمایت امریکا اقتصادش ورشکسته است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج