۷۶۹۱۳۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تاثیر جلسه پوتین، روحانی و اردوغان بر بازار طلا

قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته (۱۷ شهریور) با کاهش همراه شده است و به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، جلسه سه جانبه پوتین، روحانی و اردوغان در تهران تاثیر مناسبی روی بازار طلا و سکه گذاشته که امیدواریم این آثار در ادامه نیز مثبت و مستمر باشد تا بتواند ثباتی را به بازار ارز و طلا برگرداند.

خبرگزاری ایسنا: قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته (۱۷ شهریور) با کاهش همراه شده است و به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، جلسه سه جانبه پوتین، روحانی و اردوغان در تهران تاثیر مناسبی روی بازار طلا و سکه گذاشته که امیدواریم این آثار در ادامه نیز مثبت و مستمر باشد تا بتواند ثباتی را به بازار ارز و طلا برگرداند.

ابراهیم محمدولی - رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به این‌که قیمت سکه کمتر از طلا با کاهش مواجه شده است، چراکه به سیاست‌های اقتصادی داخلی مرتبط است، اظهار کرد: امروز سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و ۸۵ هزار تومان و سکه تمام بهار امامی چهار میلیون و ۳۱۵ هزار تومان فروخته شد و قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نیز به ترتیب دو میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان و ۶۱۶ هزار تومان ثبت شده است.

وی گفت: یک مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان، یک گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد و اونس جهانی نیز با کاهش مواجه شد و به قیمت ۱۱۹۸ دلار رسید.

محمدولی اظهار امیدواری کرد با کاهش التهابات و نوسانات بازار به حالت عادی خود برگردد و شاهد رونق فعالان در این بازار و صنعت باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رییس کل

      هر موقع دولت دست از چاپیدن مردم برای پر کردن خزانه اش از جیب مردم برداشت دلار ارزان میشود.

    • ترکمن زاده ایی از دیار ترکمنستان...

      به نظر نگارنده ی این خبر در افت ارزش طلا دیدار روحانی با اردوغان و پوتین تاثیر مستقیمی دارد... ولی اما حیف که میشود قطع به یقین گفت که حتی یک ریال هم از افت ارزشه طلا مربوط به این دیدار ها نیست....این دیدار از اوله بسم الله تا آخر سیاسی و مربوط به تروریست ها و کشور سوریه است...آقیه محترم نگارنده ی این خبر ازت یک سوال دارم برادره گلم دوسته عزیز و هموطنه عزیز تر از جان.. ای ایرانی..ای دوستداره حق و دشمنه ظلم...ای بزرگواره عقله کل...تو دیگه گلی نیازی به پشت و رو شدن نداری... گذشته از مزاح برادر عزیز دلال از اول تا آخره بازار طلا و ارز را در دست دارد... فقط و فقط اگر تجمعاته خیابان ۱۷ شهریور و امثالهم نباشد میتوان قیمتها را به زیر کشید وگرنه امکان نداره حتی با تزریقه ده میلیارد دلار و ۱۰۰ تن طلا به بازار هم قیمت ها را پائین آورد...من عقله کلم تو فقط خبر بده...واقعا خدایی برنامه ی خبری بهتر از شما فعلا در ایران وجود نداره...با قدرت ادامه بدین دوستتون دارم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای گل هموطن تا دولت دست از چاپیدن و چشم به دست دشمن دوختن بر نداره وضعمون‌ همینه و هرروزم‌ که بدتر میشه من کارمند نمیتونم زندگی کنم بیچاره کارگر که کار نیست کار کنه

    • بدون نام

      اره تاثیرش اینه که اقای روحانی پدرمردم ودرااورده

    • بدون نام

      هیچ ربطی به این جلسه ها نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج